Farm. Lankhorst

Sterkozijn heeft bij ons de complete voor- en achtergevel vervangen. Na een eerste bezoek aan ons door Stef zijn we in de showroom in Oldenzaal geweest om de details te bespreken en hebben we de... Sterkozijn heeft bij ons de complete voor- en achtergevel vervangen. Na een eerste bezoek aan ons door Stef zijn we in de showroom in Oldenzaal geweest om de details te bespreken en hebben we de offerte ondertekend. Nog voor de verwachtte levertijd werden we gebeld om een afspraak voor de plaatsing te maken. Op de afgesproken datum kwam André met zijn team om de enorme klus te klaren. Dit werd onder zware omstandigheden (storm en regen) prima gedaan. Er werd genoeg tijd genomen om het werk netjes af te leveren. Alle rommel werd netjes opgeruimd en afgevoerd. Er was nog een klein probleem met een rolluik, maar dit is later prima opgelost. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat en willen Stef en zijn team hartelijk danken voor de fijn samenwerking. Wij bevelen Sterkozijn zeker aan.

Conny Gerritsen

Ik had vrij snel een afspraak. De heren waren stipt op tijd en hebben prima werk geleverd.

Marijke

Ster kozijnen heeft bij ons vakwerk geleverd bij het plaatsen van een nieuwe voordeur. Op dit moment wachten we op onze nieuwe schuifpui.

Klein Nijenhuis

Ster Kozijn heeft een prachtige schuifpui bij ons geplaatst. We zijn heel tevreden over het product en de afwerking ervan. Ster Kozijn is echt een aanrader! Top service en allemaal mensen met hart... Ster Kozijn heeft een prachtige schuifpui bij ons geplaatst. We zijn heel tevreden over het product en de afwerking ervan. Ster Kozijn is echt een aanrader! Top service en allemaal mensen met hart voor de zaak.

Henri Evering

Heb een dakkapel laten plaatsen was in het begin niet helemaal goed later door het bedrijf netjes aan gepast nu een hele mooie en goede dakkapel goede service

Bob Boswinkel

Prima uitvoering van de plaatsing van het kunststof kozijn.

Kreuger

Wij hebben alle kozijnen, voor en achter laten vervangen door nieuwe kozijnen mét HR++. Vanaf het begin bij de bestelling van alle materialen was er een goed advies van hun kant door de vele... Wij hebben alle kozijnen, voor en achter laten vervangen door nieuwe kozijnen mét HR++. Vanaf het begin bij de bestelling van alle materialen was er een goed advies van hun kant door de vele ervaringen die men reeds had.
Bij de opbouw werkzaamheden was er een heel goed overleg onderling en alles is uitermate vakkundig geplaatst.
Ik zelf ben “Pietje Precies”, maar zij leverden ook perfect werk af. “Grandioos/perfect” in één woord.
De monteurs verdienden wat ons betreft de titel “werknemer van de maand”, wat wij ook kenbaar hebben gemaakt bij Sterkozijn
De afwerkpunten die er waren zijn ook tot in de perfectie uitgevoerd en je kunt zien dat hier de klant ook nog steeds koning is.
Bij “klachten/opmerkingen” direct bellen! En na 3 maanden een verzoek ingediend om de deuren bij te stellen. Dit was geen enkel probleem en het is meteen naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Voor klantvriendelijkheid, uitvoering én nazorg een dikke tien. Wij zijn heel blij dat we voor sterkozijn hebben gekozen omdat het een beste investering is, waar een mooi en gedegen stuk werk voor is geleverd. Perfect!

Mulder

Ster Kozijn heeft een prachtige schuifpui bij ons geplaatst. We zijn heel tevreden over de afwerking. Ster Kozijn is echt een aanrader!

Grevers

Wij hebben 2 draai/kiepramen en 6 zonneschermen laten plaatsen door Sterkozijn. Prima verlopen!

Johnnie en Leidy Ring

Wij hebben kunstof kozijnen, voor en achterdeur en hr++ glas laten plaatsen door Ster Kozijn! Alles super strak geplaatst en super afgewerkt! Wat een leuk team die bij ons alles geplaatst hebben. Wij hebben kunstof kozijnen, voor en achterdeur en hr++ glas laten plaatsen door Ster Kozijn! Alles super strak geplaatst en super afgewerkt! Wat een leuk team die bij ons alles geplaatst hebben.
Bedankt jongens we zijn heel blij met het eindresultaat!