A & J Groenendijk

Na drie jaar over de garantieperiode, toch de service gekregen van STER kozijn in Oldenzaal. In het dakraam zat een fabrieksfout, hierdoor zakte het raam. Echt fantastisch opgelost door dhr. Stef... Na drie jaar over de garantieperiode, toch de service gekregen van STER kozijn in Oldenzaal. In het dakraam zat een fabrieksfout, hierdoor zakte het raam. Echt fantastisch opgelost door dhr. Stef Muntel met zijn team. Chapeau!!! Dit is pas service !!

Walter borgerink

Ik heb wel ervaren Als je klant bent daarna niet zo serieus word genomen zoals Als je een klacht hebt word er gezegt dacht dat ik hier ben vòor de kozijn offerte en niet voor de de klacht raar maar... Ik heb wel ervaren Als je klant bent daarna niet zo serieus word genomen zoals Als je een klacht hebt word er gezegt dacht dat ik hier ben vòor de kozijn offerte en niet voor de de klacht raar maar ja.

Ellen

Wij komen moeilijk in contact met dit bedrijf. Ze zijn bij ons geweest om te kijken. Vervolgens moet ik er constant zelf achteraan bellen. Dan krijg ik een offerte met een raam dat we niet besproken... Wij komen moeilijk in contact met dit bedrijf. Ze zijn bij ons geweest om te kijken. Vervolgens moet ik er constant zelf achteraan bellen. Dan krijg ik een offerte met een raam dat we niet besproken hebben. Vervolgens hoor ik weer niks

Carl Beentjes

De monteurs Bas en Dennis hebben puik werk verricht. Alle kozijnen en deuren en gevelbeplating is vervangen. Dit hebben goed en precies uitgevoerd. Kleine veranderingen werden in overleg zonder... De monteurs Bas en Dennis hebben puik werk verricht. Alle kozijnen en deuren en gevelbeplating is vervangen. Dit hebben goed en precies uitgevoerd. Kleine veranderingen werden in overleg zonder morren uitgevoerd. We zijn al met al zeer tevreden! Dit was voor ons een sterrenteam!

M. Freriksen

Hele goede uitleg, afspraken en goede service.

Peters

Een te groot prijsverschil met andere bedrijven. 14.000 euro duurder qua offerte met de kozijnen van ons huis. Dan vraag ik mij echt af, HOE?! Hetzelfde merk in de offerte, dezelfde kleurstelling.... Een te groot prijsverschil met andere bedrijven. 14.000 euro duurder qua offerte met de kozijnen van ons huis. Dan vraag ik mij echt af, HOE?! Hetzelfde merk in de offerte, dezelfde kleurstelling. Verder kijken is dus zeker aan te raden

Zoya Visser

Goede kwaliteit. Prima werknemers.

Nijhof

Wij zijn blij dat we voor Ster Kozijn hebben gekozen, ze zijn erg klantvriendelijk, goede uitleg en de uitvoering verliep heel netjes en verzorgd.

Grevers

Heel tevreden over het plaatsen van de kozijnen en zonneschermen

Farm. Lankhorst

Sterkozijn heeft bij ons de complete voor- en achtergevel vervangen. Na een eerste bezoek aan ons door Stef zijn we in de showroom in Oldenzaal geweest om de details te bespreken en hebben we de... Sterkozijn heeft bij ons de complete voor- en achtergevel vervangen. Na een eerste bezoek aan ons door Stef zijn we in de showroom in Oldenzaal geweest om de details te bespreken en hebben we de offerte ondertekend. Nog voor de verwachtte levertijd werden we gebeld om een afspraak voor de plaatsing te maken. Op de afgesproken datum kwam André met zijn team om de enorme klus te klaren. Dit werd onder zware omstandigheden (storm en regen) prima gedaan. Er werd genoeg tijd genomen om het werk netjes af te leveren. Alle rommel werd netjes opgeruimd en afgevoerd. Er was nog een klein probleem met een rolluik, maar dit is later prima opgelost. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat en willen Stef en zijn team hartelijk danken voor de fijn samenwerking. Wij bevelen Sterkozijn zeker aan.