Ruud Schinkel

Review van Fam. Schinkel, Hulsbekenkamp 9, Oldenzaal

Review van Fam. Schinkel, Hulsbekenkamp 9, Oldenzaal

Rob en Jurre van Sterk Kozijn werkten hier 6,5 dag. Ze dachten goed mee, gaven goed advies en waren een prettig team. Bij tegenslag bleven ze rustig en oplossingsgericht. We zijn heel tevreden met hun werk en met de triple glas kozijnen, de horren en de screens.

Ruud en Monica

Sijbom

Ster kozijnen, een super goed en fijn bedrijf. Ze leveren de kozijnen zoals ze beloven en zijn oprecht en eerlijk. Wij uit Schoonebeek zouden mensen echt ster kozijnen aanbevelen om teleurstellingen... Ster kozijnen, een super goed en fijn bedrijf. Ze leveren de kozijnen zoals ze beloven en zijn oprecht en eerlijk. Wij uit Schoonebeek zouden mensen echt ster kozijnen aanbevelen om teleurstellingen te voorkomen zoals zovaak gebeurt bij andere bedrijven

Frank Ankersmid

Wij hebben kozijnen en deuren laten vervangen en wij zijn uitermate tevreden. Goede kwaliteit, super meedenkende medewerkers en het ziet er superstrak uit!

Ster Kozijn

Zeer vakkundige mensen. Denken met je mee en gaan op zoek naar de beste oplossing! Ben zeer tevreden over het resultaat.

Mineke

Goede service en komen de afspraken na. Goede vakmensen die weten waar ze het over hebben en uitleggen indien nodig.

Horst.

Prima bedrijf. Nieuwe voordeur en kozijn geplaats met een perfecte afwerking. Snel en vakkundig. Alles weer netjes opgeruimd en oude deur meegenomen.

K. ter Riet

Prima partner komt afspraken na en de uitvoering door de montageploeg is top.

Fam. Smit

Wat zijn wij blij met onze nieuwe achterdeur! Eerder hebben ze hier al een kunststof voordeur en garagedeur en rolluiken geplaatst. Tot volle tevredenheid! Daarom was de keus makkelijk om ook de... Wat zijn wij blij met onze nieuwe achterdeur! Eerder hebben ze hier al een kunststof voordeur en garagedeur en rolluiken geplaatst. Tot volle tevredenheid! Daarom was de keus makkelijk om ook de achterdeur door ster kozijn te laten doen. Ze luisteren naar je wensen, geven goed advies. En werken heel netjes! Zeker een aanrader om dit bedrijf in te huren!!

Bennink P

Er is bij ons een dakkapel en een schijfpui geplaatst.
Er is zeer hard gewerkt door het bouwteam.
Na enkele probleempjes alles perfect opgelost ,we zijn zeer tevreden.

Oonk

In een woord TOP