Marianne

Als je 9,8 scoort uit 10 en de onderstaande reviews leest, dan weet je het wel: Ruben levert gewoon GE-WEL-DIG werk en is ook nog eens een fijne vent om over de vloer te hebben.

Jiske

Ruben werkt heel nauwkeurig, gaat voor een supermooi eindresultaat. Hij communiceert goed, houdt zich aan afspraken en ik vind hem een fijn persoon om in huis te hebben. Hij gaat ook zuinig met de... Ruben werkt heel nauwkeurig, gaat voor een supermooi eindresultaat. Hij communiceert goed, houdt zich aan afspraken en ik vind hem een fijn persoon om in huis te hebben. Hij gaat ook zuinig met de rest van je huis om. Hij heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Superblij met beide trappen!!!

Reactie Steps&Stairs traprenovaties:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Jullie waren fijne klanten en bedankt voor de lunch😃

Bob Wever

Stipt, nauwkeurig, vriendelijk en met oog voor detail

Mirella Argante

Heel erg tevreden. Offerte gesprek was prettig waarbij alle opties met voor- en nadelen werden overwogen. Heldere offerte. Duidelijke communicatie per mail en tijdens de werkzaamheden. Prettig in de... Heel erg tevreden. Offerte gesprek was prettig waarbij alle opties met voor- en nadelen werden overwogen. Heldere offerte. Duidelijke communicatie per mail en tijdens de werkzaamheden. Prettig in de omgang. Ruben werkt netjes, nauwkeurig en is flexibel en zorgvuldig. Alles schoon opgeleverd binnen afgesproken tijd.

Fam Uland

We zijn super tevreden over het gehele proces en het eindresultaat. Ruben werkt zeer netjes en onze beide trappen zien er weer fantastisch uit. Bedankt voor alles kerel.

Fam. Gerritsen

Alleen maar tevreden! Vanaf het eerste contact als na het opleveren van een prachtige trap. Duidelijke communicatie, fijne uitleg over de werkwijze en genoeg keuze in mogelijkheden voor de trap. We... Alleen maar tevreden! Vanaf het eerste contact als na het opleveren van een prachtige trap. Duidelijke communicatie, fijne uitleg over de werkwijze en genoeg keuze in mogelijkheden voor de trap. We kunnen duidelijk zien dat onze trap is gedaan door iemand met kennis en liefde voor het vak. Het eindresultaat is nog mooier geworden dan gedacht. Dus enkel alleen maar lof!

M. Hendriks

Van begin tot eind een mooi proces. Het eerste gesprek was heel ontspannen, samen gekeken naar de opties, toen de renovatie eenmaal begon werkte Ruben netjes. Hij was vriendelijk maar de kinderen... Van begin tot eind een mooi proces. Het eerste gesprek was heel ontspannen, samen gekeken naar de opties, toen de renovatie eenmaal begon werkte Ruben netjes. Hij was vriendelijk maar de kinderen die soms nog thuis waren tijdens renovatie, euimde alles op na een werkdag.
En het eindresultaat is boven verwachting, we zijn er super blij mee!

Lies

Het is geweldig mooi geworden! Goede samenwerking en nauwkeurig werk!

Reactie Steps&Stairs traprenovaties:

Bedankt voor de prettige samenwerking en de beoordeling. Veel plezier met jullie nieuwe trap!

Saskia

Prachtige trappen en fijne samenwerking van begin tot einde!

Hans en Ria van Ottele

Ruben heeft prima vakwerk geleverd , wij zijn er super blij mee bedankt Ruben 👍