Fam de Bruijn

Met een woord SUPER

Sam van der Veek

Vanaf het eerste moment al een goed gevoel bij dit bedrijf (Ruben) tijdens de kennismaking gesprek goed advies gekregen en uit eindelijk een mooie trap uitgekozen.

Verder komt Ruben al...

Verder komt Ruben al zijn afspraken keurig na en heeft hij echt vakwerk geleverd. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!!

M Henstra

Ruben geeft goed advies,weet waar hij het over heeft en laat je er rustig over nadenken.Hij helpt ook combinaties te maken door voorbeelden op de trap te leggen hij houdt je goed op de hoogte over... Ruben geeft goed advies,weet waar hij het over heeft en laat je er rustig over nadenken.Hij helpt ook combinaties te maken door voorbeelden op de trap te leggen hij houdt je goed op de hoogte over het bestelproces en wanneer hij de trappen komt renoveren. Wij zijn erg tevreden over de beide trappen echt VAKWERK!

Koogje

Super goed werkt netjes en verstaat zijn vak

Marlies Tang

Duidelijke communicatie, no nonsense, goede prijs/kwaliteit verhouding, er wordt netjes gewerkt.

Christien Verbeek

Mijn ervaring met steps en stairs was prima. Goed contact, duidelijke uitleg over de werkzaamheden. In 3 montage dagen kwam er een mooie traprenovatie tot stand.

Sander

Fijn adviesgesprek, waarbij fysiek voordelen en nadelen van verschillende kwaliteiten werden getoond. Ter plaatse werd de offerte opgemaakt en het werk doorlopen. Afstemming over hoe de trap... Fijn adviesgesprek, waarbij fysiek voordelen en nadelen van verschillende kwaliteiten werden getoond. Ter plaatse werd de offerte opgemaakt en het werk doorlopen. Afstemming over hoe de trap “montage klaar” gemaakt moest worden door tapijt, onderlatten en nietjes te verwijderen. Communicatie liep heel soepel en eenvoudig. Spullen werden vooraf op locatie afgeleverd en op de montagedagen was Ruben heerlijk gefocust met oog voor detail en kwaliteit met de complete houtwerkplaats uit de bus aan het werk. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat en heel trots op het geleverde werk. Vooral de led verlichting maakt het helemaal af!