StemPunt

hans

Ik vind het leuk om stemPunt in te vullen als ik er tijd voor heb. komt regelmatig een vezoek, kan niet altijd voldoen aan de vraag, maar het is interessant en leuk .

Harrie Kloppenborg

Soms leuke maar ook minder leuke enquetes

Dick

Leuke afwisselende vragen, over zeer diverse onderwerpen

Elly

It’s fun, I really enjoyed a lot how they came up all the questions and I learn us well.

Leuke en nuttige enquetes

Leuke enquetes en polls

Op zich fijn, maar momenteel val ik halverwege de enquete alsnog buiten de doelgroep, maar geen vergoeding dan

Reactie StemPunt:

Bedankt voor je feedback. Soms komt het voor dat je een enquête invult en voor dit onderzoek het beoogde aantal deelnemers was bereikt. Gelukkig zie ik dat je de afgelopen tijd geregeld... Bedankt voor je feedback. Soms komt het voor dat je een enquête invult en voor dit onderzoek het beoogde aantal deelnemers was bereikt. Gelukkig zie ik dat je de afgelopen tijd geregeld voor onderzoeken bent uitgenodigd en het volledige aantal punten hiervoor hebt ontvangen. Wij verwachten jou daarom snel weer uit te nodigen voor onderzoeken waar je wel aan kunt deelnemen. Hartelijke groet, Anne Blok Helpdesk StemPunt

Cor van Tuil

Leuke en niet telange onderzoeken, waarmee je punten verdient die je kan omzetten in leuke cadeaubonnen

Reactie StemPunt:

Bedankt voor je feedback, wat leuk om te horen dat StemPunt jou zo positief bevalt!

Hartelijke groet,

Anne Blok
Helpdesk StemPunt

Marjoleine de Haay

Normale enquêtes over normale dagelijkse onderwerpen

Leuke onderzoeken