StemPunt

Astrid

Leerzaam

Hi Astrid,
Wat leuk om te horen dat je StemPunt als leerzaam ervaart! Bedankt voor de positieve en leuke review, we waarderen je deelname zeer.

Jes

Werkt prima, leuke bol.com bon bij elkaar gespaard

Hi Jes,
Dankjewel voor je positieve review! We wensen je veel plezier van de Bol.com cadeaubon.

Roel Hobo

Iets te veel vragen over reclame-uitingen i.p.v. algemene en actuele onderwerpen

Hi Roel,
Dank voor je eerlijke en concrete feedback! Mijn collega-onderzoekers zullen dit meenemen in de toekomst.

Harrie Smit

Leuke spaaractie met de punten die men krijgt. heeft al enkele cadeau's opgeleverd

Hi Harrie,
Dank voor de positieve en leuke review. We wensen je veel plezier met de cadeaubonnen!

Rietje

Prima, maar duurt lang

Hi Rietje,
Dankjewel voor je overwegend positieve en eerlijke review. Als je nog wil toelichten wat precies hetgeen is wat lang duurt, horen we het graag :)
Anne - het...
Hi Rietje,

Yvonne Zander

Leuke vragenlijsten en niet te lang

Hi Yvonne,
Dank voor de positieve review. Dat waarderen we enorm :)

Zoie

Ik heb al 2x een bol cadeaubon gehad dus superblij:)

Hi Zoie,
Dank voor de positieve review! We zijn blij om te horen dat je plezier hebt van je deelname en we wensen je veel plezier met de cadeaubonnen :)
Anne - het StemPunt...
Hi Zoie,

R S

Hi,
Dank voor de concrete en positieve beoordeling. Dat waarderen we zeer.

Lia Kersten

Leuk om in te vullen.

Hi Lia,
Dank voor de positieve review! Dat waarderen we zeer.

Inge

Het is een leuk om te doen en je steek er ook nog iets van op.kpst weinig tijd en je krijgt er een mooie kadobon voor.

Hi Inge,
Dank voor je leuke en positieve review! We zijn erg blij met je deelname an ons panel.