StemPunt

Theo Vleugel

Zeer regelmatig actuele items, eens of oneens, lekker makkelijk en duidelijk, kort maar krachtig.

Judith

Goed werkende enquetes, als er een bericht komt dat er een enquête is, dan klopt dat ook. Cadeaubon zeer snel geleverd, wel heel veel punten nodig voor een beloning

Louis Lazaroms

Klantvriendelijk en duidelijk. Interessante enquêtes. Leuk om te doen, zeker na mijn pensioen. Houdt me betrokken bij de actuele ontwikkelingen.

B.Zegers

Een leuk puntje

huub de laat

Fijn pagina om in te vullen en te lezen

Dion van Velzen

Zeer positief. Duidelijke vragenlijsten, met uiteraard een leuke bonus.

Regelmatig leuke vragenlijsten

Lokkerbol

Goede graadmeter om meningen te peilen

Bianca

Ik vind het erg leuk om over veel verschillende onderwerpen na te denken en er iets van te vinden. Het doorlopen van de vragenlijsten is plezierig om te doen en je leert er ook weer meer je mening... Ik vind het erg leuk om over veel verschillende onderwerpen na te denken en er iets van te vinden. Het doorlopen van de vragenlijsten is plezierig om te doen en je leert er ook weer meer je mening door te bepalen of te vormen. Hoop nog lang met mijn mening over allerlei onderwerpen te kunnen bijdragen!
De vragenlijsten zijn bovendien goed opgezet en zijn zonder problemen, hapering of storing soepel te doorlopen.

Rien

Heel vaak leuke en interessante enquettes