StemPunt

Cpra

Altijd leuke onderwerpen en prima te doen op telefoon tablet of pc

Heerschap

Wat zal ik zeggen.Ik heb al veel meningen gegeven.Het is makkelijk,soms hemd van je lijf vragen.

marga schuurman

Leuke enqeutes doe al heel lang mee

miranda

Goede betrouwbare site

Meestal hele leuke onderwerpen. Je kan lekker sparen voor leuke dingen

Ik vind dat het goed werkt. Je kan echt je mening geven en feedback geven op een product of merk. Je weet dat er iets met je antwoord gedaan wordt. Ik heb het gevoel alsof ik mee help aan... Ik vind dat het goed werkt. Je kan echt je mening geven en feedback geven op een product of merk. Je weet dat er iets met je antwoord gedaan wordt. Ik heb het gevoel alsof ik mee help aan verbetering.

Sinds 2007 doe ik mee aan stempunt. Ik heb nu al 1422 interview met veel plezier ingevuld. Het is tekens weer leuk om te sparen. De interview zelf zijn wisselend interessant. Mijn ervaringen met... Sinds 2007 doe ik mee aan stempunt. Ik heb nu al 1422 interview met veel plezier ingevuld. Het is tekens weer leuk om te sparen. De interview zelf zijn wisselend interessant. Mijn ervaringen met stempunt zijn goed, anders had ik het al geen 18 jaar volgehouden.

Prima, werkt altijd vlot

MJ

Leuk om elke dag door te geven of te met een mening eens of oneens bent. Maar punten verdiende dat loopt niet erg op.

Reactie StemPunt:

Bedankt voor je feedback. Op basis van iemands achtergrondgegevens nodigen we je uit voor een vragenlijst. Daarom raden wij aan alle profielvragenlijsten in te vullen en deze te updaten wanneer... Bedankt voor je feedback. Op basis van iemands achtergrondgegevens nodigen we je uit voor een vragenlijst. Daarom raden wij aan alle profielvragenlijsten in te vullen en deze te updaten wanneer nodig, zo kunnen wij jou gericht uitnodigen. Gemiddeld ontvangt een StemPunt-lid vier uitnodigingen per maand. Bovendien zetten wij soms leuke acties uit waarbij je zo maar bonuspunten kan krijgen. Hou je mail dus goed in de gaten. Wij gaan er van uit dat we hiermee het spaarprogramma zo aantrekkelijk mogelijk voor iedereen kunnen maken. Hartelijke groet, Anne Blok Helpdesk StemPunt

Eef

Grote variatie aan vragen, met de verzamelde punten kan men leuke dingen doen.