StemPunt

Marjan

Werkt goed, maar mogen met enquêtes sturen

Hi Marjan,
Hi Marjan,
Dank voor je positieve beoordeling. Mocht je meer enquêtes willen ontvangen, raden we je aan je profielenquêtes regelmatig bij te werken. Op die manier kunnen we je vaker selecteren voor onderzoeken.
Fijne dag!

Ed Nielaba

Altijd interessant om weer mee te doen,goede thema's.

Hi Ed,
Dank voor de positieve review. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Esmee Krol

Ik ben positief, ik kan mijn mening geven wanneer ik wil en help hier verschillende bedrijven mee

Hi Esmee,
Wat leuk om te horen, we waarderen je mening zeer!

Lola

Verdient snel en gemakkelijk punten! Heb al 2x leuke beloningen opgehaald.

Hi Lola,
Wat leuk om te horen! Dankjewel voor je positieve review en veel plezier van de bonnen.

Renze Torensma

Goede enquetes, geen verder commentaar. Nog te weinig enquetes ingevuld om hier meer over te zeggen.

Hi Renze,
Dankjewel voor je positieve review. We hopen dat je veel plezier hebt aan je deelname aan StemPunt.
Groetjes

Riky Burgers

Fijne duidelijke vragen

Hi Riky,
Dankjewel voor je positieve review. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Jan Evers

Goed enquête site, leuk om aan mee te doen. Je mening geven over alle soorten onderwerpen.

Hi Jan,
Dank voor de leuke en positieve review. We waarderen je deelname aan ons panel zeer.

Femke

Goeie vragenlijsten en mooie beloningen!

Hi Femke,
Dankjewel voor de leuke en positieve beoordeling. We waarderen je deelname aan ons panel zeer.

Utrecht

Fijne site met regelmatig nieuwe enquêtes waar je via een mail van op de hoogte wordt gesteld. Uitbetalen gaat ook makkelijk en snel.
De vergoeding per enquêtes is wat mager en de opties voor...
De vergoeding per enquêtes is wat mager en de opties voor het uitbetalen zijn wat beperkt maar alles bij elkaar genomen is Stempunt gewoon prima.

Hi,
Dankjewel voor de positieve en eerlijke review! Dat wordt gewaardeerd.

Bouten

Hi Hennie,
Dankjewel voor de positieve beoordeling. Dat waarderen we zeer.
Anne - het StemPunt