StemPunt

Eva Groen

Leuk om te doen en prettig dat je er ook nog wat mee verdient

anonymous

Super goed ervaring,leuke vragenlijsten en super snelle levering van je bestelde product

Annelies van eupen

Duidelijke vragen, interessante enquêtes, goede beloningen en snelle correcte betalingen

Gerard Goossen

Heel fijn om bij stempunt je mening te kunnen geven.
Duidelijke vragen

Suzy Elliot

Eerlijk gezegd vind ik dat je bijzonder weinig punten krijgt en daardoor heel lang sparen moet voor een beloning van €10. Bij elke vragenlijst word je gevraagd om nog een aantal vragen in te vullen,...

Reactie StemPunt:

Bedankt voor je feedback. StemPunt wenst het spaarprogramma voor iedereen zo eerlijk en toegankelijk mogelijk te maken. Op basis van jouw achtergrondgegevens nodigen we je uit voor een vragenlijst. Daarom raden wij aan alle profielvragenlijsten in te vullen en deze te updaten wanneer nodig, zo kunnen wij jou gericht uitnodigen. Doorgaans krijg je per goed ingevuld enquête circa 100 punten. We hopen dat je toch met veel plezier blijft door sparen!

Reina

Leuke enquêtes, goede beloningen, nooit problemen gehad.

esther

Vooral de onderzoeken die kort zijn zijn leuk.

Angélique van Weereld

Leuke enquetes om in te vullen!

K. Keizer

Stempunt heeft leuke vraagstellingen en gaat terdege om met de resultaten van de onderzoeken!

Jon Meijer

Leuk om mojn mening en aanbevelingen te kunnen geven, en daatbij ook nog leuke cadeau's te kunnen winnen.