Kenny, mrkmkr

Gespecialiseerde leverancier met een breed aanbod en een snelle levering

Snelle levering, overzichtelijke bevestiging van de order

Door het brede aanbod is het niet makkelijk de juiste combinaties te vinden. Welk formaat kussen hoort bij welke stempel? Wellicht handig om onder de stempel te zetten: bestel gelijk dit bijbehorend... Door het brede aanbod is het niet makkelijk de juiste combinaties te vinden. Welk formaat kussen hoort bij welke stempel? Wellicht handig om onder de stempel te zetten: bestel gelijk dit bijbehorend kussen mee. Hetzelfde geldt voor de inkt

Elbeko nv

Snel en makkelijk besteld - correcte afhandeling facturatie

snelle en accurate service

Jolien

Ik werd heel goed geholpen met het ontwerpen van mijn eigen symbool voor een lakstempel. Stempels.nl stuurde me mails met duidelijke en overzichtelijke informatie.

Willem

Snelle levering tegen een prima prijs

Jeroen

Hoge kwaliteit lakstempel tegen een goede prijs

Ambachtswerk
Eerlijke prijs
Ze zijn creatief, op de doos hadden ze onze lakzegel al aangebracht. Dan heb je een goede impressie nog voor het pakketje is geopend

Joost Mathot

Heel slecht, ik ben ofwel opgelicht ofwel uit onkunde heel slecht behandeld door stempels.nl, laat het er niet bij zitten. Eerste slechte review die ik ooit schrijf. Zondag brandstempel besteld voor... Heel slecht, ik ben ofwel opgelicht ofwel uit onkunde heel slecht behandeld door stempels.nl, laat het er niet bij zitten. Eerste slechte review die ik ooit schrijf. Zondag brandstempel besteld voor evenement volgende zaterdag. Bij bestelling aangegeven dat ik alleen behoefte had aan product als er uiterlijk vrijdag geleverd kon worden en de koop daaraan voorwaardelijk was. Gevraagd snel contact op te nemen als dit niet lukte, zodat ik op zoek kon naar een alternatief.

Maandag bericht van vervoerder GLS dat product is aangemeld. Top, dat gaat goedkomen! Woensdag bij GLS gezien dat ze product (zeiden) nog steeds niet ontvangen te hebben. Hier lijkt iets mis te gaan, kan gebeuren. Ik wijs stempels.nl/RoyalPosthumus met een mail op het probleem waarin ik ze vraag uit te zoeken wat er aan de hand is, en ze er voor de zekerheid op wijs dat het voor mij van belang is uiterlijk zaterdag geleverd te krijgen. Reactie: in plaats van dat ze contact opnemen met de vervoerder stellen ze voor dat ik een 2e product (>150 euro) bestel en betaal en bij ze in Amsterdam op kom halen. Een belachelijk voorstel. Ik begon me nu zorgen te maken. Totaal geen initatief om ook maar iets te doen, ze vonden het duidelijk mijn probleem in plaats van hun verantwoordelijkheid te erkennen en het te willen oplossen.

Donderdag wel duidelijk dat ze ofwel het product niet bij de vervoerder hebben aangeboden, ofwel dat de vervoerder het kwijt is geraakt. Weer gemaild, het zou nog op tijd moeten zijn om een nieuw product te maken en desnoods met een koerier op tijd geleverd te krijgen, ik gaf aan de aankoop anders te willen ontbinden. Er was nog tijd waarin ik een alternatief kon zoeken.

De volgende reactie was zo mogelijk nog klantonvriendelijker. Ze beweerden doodleuk pas na 10 dagen contact op te kunnen nemen met GLS (natuurlijk niet waar, ze zijn gewoon te bereiken, ze laten gewoon na ook maar enige actie te ondernemen). De suggestie van de klantenservice: "u kunt afwachten". Verder dreigden ze nog dat als ik de koop ontbond en het bedrag terugboek bij de creditcardmaatschappij ze een nieuwe (dubbele?) factuur zouden sturen en hierbij extra kosten zouden berekenen. Ze gingen duidelijk niets doen om een redelijke oplossing te zoeken. De tweede poging mij op nog meer kosten te jagen zonder enig uitzicht op tijd geleverd te krijgen.

Waarschijnlijk hoopt men dat ik het erbij laat zitten en ze mijn geld kunnen houden, maar dat gaat niet gebeuren. Ik word hier ofwel opgelicht, of het bedrijf probeert een probleem tussen hen en vervoerder GLS op mij af te wentelen.

Evenement is inmiddels geweest en heb mijn familielid teleur moeten stellen. Een foutje kan iedereen gebeuren, ook als leveren mislukt was maar er enige moeite was gedaan het op te lossen had ik hier begrip voor op kunnen brengen. Hoe dit koninklijke familiebedrijf RoyalPosthumus hier volkomen nalatig mee om is gegaan en hoe men met hun klanten communiceert is schofterig te noemen.

De enige oplossing is nu direct akkoord gaan met ontbinding, een creditfactuur sturen en het volledige bedrag terug boeken, heb geen behoefte meer aan een brandstempel. Ik hoop dat ze dit snel inzien en mij en henzelf hiermee veel tijd en gedoe besparen.

Bij een probleem met leveren aan een klant op zijn minst doen alsof je een klein beetje energie steekt in het oplossen van het probleem in plaats van de klant meer geld afhandig proberen te maken.

Sabine

Vriendelijke en vlotte service!

Snel, correct, goede kwaliteit en zorg voor detail.

CSBagsbyAnn

Snelle levering, goed verpakt

Complete levering, nog met extra bericht over montage. Erg goed materiaal, zware kwaliteit. En heel erg goed verpakt.