Setoodeh

Ik ben blij met de uitwerking van mij bestelling.

Betaling

Marleen Van der Auwera

Topservice

Drukkerij Derman

Snel en op tijd

Gerard Schiphorst

Uitstekend. Faire prijzen en zeer snelle levering

Mooie sortering, snelle levering, faire prijzen

MFC

Super leuk Stempels.nl, zij hebben serieus leuk assortiment voor bedrijven. En ook echt goede prijzen in vergelijking met andere websites en winkels. En ze versturen het ook snel mits je voor hun... Super leuk Stempels.nl, zij hebben serieus leuk assortiment voor bedrijven. En ook echt goede prijzen in vergelijking met andere websites en winkels. En ze versturen het ook snel mits je voor hun beloofde tijd besteld. Ik mag niet klagen en ik zou stempels.nl zeker aanraden. En dan ook nog waard voor je geld en zal zeker vaker terug komen.

Kwaliteit, goede prijzen, afspraak is afspraak, en ook verloop van je bestelling word alles goed geinformeerd.

NVT

Venbergen bv

Snelle levering, goede kwaliteit en zeer redelijk geprijsd.

overzichtelijke site en produkt voldoet aan de normen

nee

R. van Oosten

Redelijke service

Snelle afhandeling, kwaliteit is goed

Men heeft mijn aandachtspunten niet gelezen, zoals dat de letters in hoofdletters moesten. Ook is het ontwerp van de stempel niet volgens mijn verzoek. De letters in het midden zijn er niet.
Nu...
Nu kan ik de stempel toch gebruiken en is het goedkoop. Maar ik kan me voorstellen dat er klanten ontevreden kunnen zijn.

Gerretsen Trading B.V.

Van bestellen tot en met uitlevering alles dik in orde.
Mooie stempels!

Ruud van Enter

Goede afhandeling, gekregen wat ik besteld had. Helaas was PostNL aan de trage kant.

SKB Logistics N.V.

Goede en snelle levering

duidelijk en makkelijk te bestellen