Ik

Plank gekocht maar ontving een plank die ruim afweek van de beschreven maatvoering... ruim 3 cm korter en smaller! Kon m retour zenden en een nieuwe bestellen...maar de retourkosten kon ik dan zelf... Plank gekocht maar ontving een plank die ruim afweek van de beschreven maatvoering... ruim 3 cm korter en smaller! Kon m retour zenden en een nieuwe bestellen...maar de retourkosten kon ik dan zelf betalen.. vond het slechte service. Besloten de plank te houden en ben voor iets anders gegaan

snelle reactie bij klachten

betere service verlenen bij klachten

Deeleman

Ruime keuze, goede communicatie, correcte en snelle afhandeling bestelling

Ruime keuze, snelle reactie op vragen, snelle en correcte afhandeling orders

Had een vraag om advies over gebruik van inkt voor bepaalde toepassing. Helaas kon het bedrijf daar geen advies over geven.

Jelier & Schaaf

Is prima

Doen wat beloofd wordt ..... maar daar dan ook nog voor beoordeeld willen worden ...... beetje flauw ....

Niet meer meer van die stomme enquêtes mailen

La-Line

Leuke stempel. Snel besteld en geleverd.

Rond stempeltje niet helemaal rond geworden!

Top! Enige minpunt was het was lastig om de stempel zelf online te ontwerpen, de controls waren iet wat onhandig. Maar goeie service, duidelijke berichten en blij met het resultaat

---

Op tijd geleverd en goed verpakt. Website chaotisch.

Pakket goed verpakt.

Overzichtelijkheid website en zoekfunctie verbeteren. Per toeval vond ik wat ik nodig had. Via de zoekfunctie of het menu kwam ik niet bij het gezocht artikel.

Petit Mouton

Heel positief

Boven vermelde en reactiesnelheid

nee

Aexis Nederland

Positief

Nina

Product was zoals omschreven. Goede kwaliteit, de stempel werkt erg goed ook met kleine letters. Snelle verzending.

Goede prijs. Snelle verzending. Product zoals omschreven.