Nvt

Prima,snelle levering.

Edwin

Prima product voor een prima prijs, en fijn dat het zo kan via de website.

Prima product voor een prima prijs, en fijn dat het zo kan via de website.

De levertijden kloppen helaas echt niet. Mailwisselling n.a.v. levertijden is matig, er werd beweerd dat ik het de bestelling later had geplaatst dan ik deed, en ook al zou dat zo zijn, dan nog werd het product te laat geleverd. Geen excuses ontvangen. Het was geen probleem geweest als de levertijden accuraat op de website stonden (in mijn geval woensdagavond besteld, dinsdag in huis).

Verder zou het fijn geweest zijn als ik .SVG kon uploaden, maar dat is maar een klein verbeterpunt.

Uberhaupt fijn dat de mogelijkheid van een custom stempel er is, prima prijs

Berichtgeving op website over levertijden, communicatie

Dovianus

Geweldig

Super snelle levering en goed geĆÆnformeerd wanneer de bestelling verzonden werd

Niks op aan te merken

John bijlow

Heel goed en snel geleverd

Adri

Great

Totale dient.

Delawi

Prima bedrijf goede kwaliteit prijshouding

Goedemorgen service, klant contact

Lievense

Goed en snel

Snelle levering, sneller dan vermeld! Stempel precies zoals gehoopt

Gonnie

Snelle service.

G Dorka

Matig

Het stempel sjabloon zat scheef in de stempel geplakt, mijn keuze lettertype en grote komt ook niet mooi over, alhoewel het mijn keuze was had ik verwacht dat er een reactie zou komen dat het niet... Het stempel sjabloon zat scheef in de stempel geplakt, mijn keuze lettertype en grote komt ook niet mooi over, alhoewel het mijn keuze was had ik verwacht dat er een reactie zou komen dat het niet mooi zou zijn in het formaat stempel dat ik gekocht heb.