Thomas

Gezien het feit dat ik de afbeelding voor de zelf ontworpen stempel niet volgens de vereisten heb ingediend, ben ik tevreden met de service, omdat dit keurig is rechtgetrokken. Ook ben ik erg... Gezien het feit dat ik de afbeelding voor de zelf ontworpen stempel niet volgens de vereisten heb ingediend, ben ik tevreden met de service, omdat dit keurig is rechtgetrokken. Ook ben ik erg tevreden met het eindresultaat. Ik heb geen enkele verbeterpunten voor het proces, dus vijf sterren zijn op hun plaats.

Lisa

Heel mooie stempels!

M. de Jong

Prima service, snel geleverd en keurig verpakt.

Snel geleverd, goed verpakt, goede kwaliteit

FysiovdBerge Culemborg

Bordje gekocht "vrij/bezet"

Snelheid van levering

STOKED! Beer

Top top top

Mooie stempel, mooie prijs, supersnel in huis!

ik kreeg een foutmelding bij het uploaden van het bestand, ik heb toen zelf gemaild maar misschien haken er wel mensen op af...

Frank

De prijs/kwaliteit is top en mooi verzorgd. Ga in de toekomst zeker nog bestellingen plaatsen.

De afwerking van de stempel is echt geslaagd.

Jasper

Voor mijn bedrijf zocht ik een lakzegel met een eigen ontwerp. Na bij Stempels.nl geholpen te zijn heb ik dat ontwerp ingeleverd en nu heb ik nu een hele mooie zegel!

Ik heb voor de concurrerende prijs van Stempels.nl een heel goede lakzegel ontvangen. Daarnaast vond ik de levertijd snel en de voorwaarden duidelijk. Ten slotte ben ik snel geholpen door het team... Ik heb voor de concurrerende prijs van Stempels.nl een heel goede lakzegel ontvangen. Daarnaast vond ik de levertijd snel en de voorwaarden duidelijk. Ten slotte ben ik snel geholpen door het team toen ik ze met een vraag mailde!

Op de website kon ik niet duidelijk terugvinden wat de minimale dikte van lijnen op een zelfgemaakt ontwerp moet zijn. Maar ik ben natuurlijk ook een leek en weet niet precies wat de mogelijkheden... Op de website kon ik niet duidelijk terugvinden wat de minimale dikte van lijnen op een zelfgemaakt ontwerp moet zijn. Maar ik ben natuurlijk ook een leek en weet niet precies wat de mogelijkheden zijn. Ik twijfelde daarom aan het realisme van mijn ontwerp: Ik dacht dat de lijnen in mijn ontwerp te dun waren.

Beeq kalligrafie

Ik ben tevreden over de producten, de kleur van de wax was precies zoals ik de indruk kreeg van de website. Ik denk dat de website wel verbeterd kan worden en er nog veel meer potentie in zit!

De producten zelf

De zoekfunctie kan beter en de look van de website. Ik denk dat er dan echt potentie is voor om populairder te worden bij een grote opkomende doelgroep.