Stellingkast.nl

Stellingkast.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Stellingkast.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company511
9.7/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Stellingkast.nl met 9.7/10. Gebaseerd op 511 ervaringen.

R.W. Kooy
R.W. Kooy

Wij hebben een houten stelling waarin veel zwarte apparatuur moest worden geplaatst, gecombineerd met witte IKEA elementen, te weten EKET ladekastjes en legkastje en een bureau. Al met al een charmante oplossing.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op zoek naar een houten wandmeubel met verschillende elementen hebben wij op locatie mogelijkheden besproken. na uitwerking soepel besteld en vlot compleet geleverd.

DannyA
DannyA

De onderneming is bereidheid je te accommoderen in je wensen, dus stellen ze dienstbaarheid voorop.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer prettige ervaring online in het samenstellen van wat je wilt bereiken. zeer professionele levering van je aankoop. heb stelvoetjes voor de stellingkasten daags na levering bijbesteld voor de ongelijke vloeren, en ook dat ging zeer rap. en tot mijn verrassing bleek het ook nog eens fraai product te zijn :-).

Nico
Nico

Snel. Efficient. Kwaliteit.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Configuratie van de stellingkast via de website was simpel. bestelling klopte 100%.

PATboard b.v.
PATboard b.v.

Geduldig, dienstbaar en hoog service niveau. En producten zien er mooi uit, werken goed.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer netjes geholpen. tijdens de levering bleek dat de bestelling niet helemaal correct was (waarschijnljk eigen fout), maar hier werd zeer klantvriendelijk mee omgesprongen..
top.

Schilders bedrijf JosSijl
Zeer goed (9/10)
Schilders bedrijf JosSijl

Snelheid !

Score voor Stellingkast.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Even langs gaan , kies uit wat je nodig hebt .
bestel en het wordt geleverd binnen 1 dag met .
montage op de plek waar jij wilt kost iets meer maar geen gedoe ..
top geregeld ..

Luijendijk
Luijendijk
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele praktische stellingkasten! zo gemonteerd.

M. van den Brand
M. van den Brand

De mogelijkheden van het product, de prijs en de service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Via stellingkast.nl eindelijk een wandbrede boekenkast zonder poespas. makkelijke configurator..
daarnaast alle lof voor de manier van levering. ik woon op een wat afgelegen adres, waar vrachtwagens niet direct bij kunnen. door telefonisch contact met de chauffeur is dit helemaal goed gekomen.

R. van der Steen
R. van der Steen

Mooi afgewerkte stelllling

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima! snel en op tijd geleverd! kompleet !.
binnen een uur twee kast rijen van in elkaar gezet .
gewoon geweldig .
er komt nog een bestelling aan van 3 kasten.

Fred van der Ven
Fred van der Ven

Klant- en service gericht.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke website. heb een galvanolux kast gemakkelijk samengesteld via de configurator. per ongeluk twee extra elementen met de verkeerde maat aangevinkt, maar is snel door medewerker opgelost. ik heb de verkeerde onderdelen verpakt en weer teruggestuurd terwijl stellingkast ervoor zorgde dat ik de juiste onderdelen de volgende dag weer binnen had. top!.

Martin van Dijk

Prima stellingkasten, eenvoudig te monteren. kast van 4m lang. 1m hoog niet gemakkelijk alleen in elkaar te zetten, met name vanwege gewicht van het geheel, inclusief achterwanden..
prima communicatie over bezorging. enige minpunt is dat de bezorging door 1 persoon gebeurde waardoor mijn vrouw moest helpen om pallet uit de auto bij onze voordeur te tillen - vanwege gewicht van pakket geen goede service..

Bedrijfsinformatie

Stellingkast.nl- vanaf 42,00 per meter. Stel uw eigen stellingen samen in slechts 4 stappen. Onze stellingen zijn leverbaar uit voorraad binnen 3 werkdagen
Adres
Apolloweg 32