I. Hoefs

Zeer tevreden. Op een gemakkelijke manier samen te stellen via de site, aangepast aan de ruimte waar het voor bestemd is. Een snelle levering en het in elkaar zetten was met 2 personen eenvoudig om...

Han van Lamoen en Netty van Schaik

Wij hebben een kleine maand geleden in twee tranches een garage volgezet met stellingen van stellingkast.nl. Zien er prachtig uit en de garage is veel ruimtelijker geworden. Kortom, uitstekende koop.

Sterke punten zijn de kwaliteit van het product, de uitstraling en de klantgerichtheid en hulpvaardigheid van het personeel. Wij zien uit naar uitbreiding van het assortiment met laden, waarin bijvoorbeeld gereedschap opgeborgen kan worden. Een klein zwakker punt: De gebruiksaanwijzingen kunnen wat beter, vooral bij de complexere producten.

Amsterdam Legal

Duidelijke informatie; efficiënte afhandeling

degelijk product, waar voor je geld

Joris

Perfecte ontwerptool op de website! Kwaliteit van de kasten echt top!!

Echt goede kasten van mooie kwaliteit en ik werd zeer vriendelijk ontvangen en geholpen!
Goede website om zelf je kast samen te stellen, werkt super slim en super goed!

Guy

Helemaal top. Is echt een super product. Ik heb samen met mijn vrouw meer dan negen meter aan stelling binnen drie uur opgebouwd (en dat zonder ruzie). Super degelijke stellingen!!!

Kwaliteit is top. Kost wat maar dan heb je ook wat!!!

Jakob Kist

Goede hulp en advies bij keuze van type kast bij complexe kast met meerdere delen en hoogteverschillen in de vloer.

Kundig advies
Goede kwaliteit product.

Verheij

Netjes en correct afgeleverd volgens afspraak. Zeer tevreden over de verpakking om beschadigingen te voorkomen.

Edwin Hellendoorn

Zeer service gericht en klantvriendelijk. Ik kreeg muurbeugels die ik was vergeten mee te bestellen zonder extra kosten nageleverd. Grote klasse!

Service
Uitstekend product

Fix Plus Nederland

Prima verlopen. Gevraagd of ik het de volgende ochtend kon afhalen. Dit was geen probleem.

Schippers Architecten BNA - Pieter van der Wal

De stellingkast werd compleet en keurig op de afgesproken dag bezorgd! Afspraak = afspraak en planning = planning. Prima dus!

Ze doen wat ze beloven.