Mat.M

Service is uitmuntend! telefonisch goed bereikbaar, er wordt goed naar je geluisterd en je wordt goed geholpen!

Kast systeem is mooi en is eenvoudig in elkaar te zetten.

patrick janssens filmpro

Ontzettend fijne kasten, goede prijs en goede website.

Geweldige configurator op de website.

Erik

Configuratie op de website van de stellingkast werkt duidelijk en simpel. Levering gaat ook zeer snel. Montage is simpel en montagehulp is ook duidelijk.

Duidelijke configuratie waardoor je de kast kan samenstellen die je wilt. Hee fijn dat zij je ook brede schappen kunt maken. Dat kan maar bij weinig bedrijven

Tims

Het uitzoeken en configureren via de website was makkelijk en voor mij zeer zinvol aangezien ik vooraf nog niet wist hoe ik het opberg probleem zou gaan oplossen. De twee bestelde rekken werden...

Configuratie module is erg prettig. Duidelijke communicatie over de stand van zaken. (bestelling, levering, vervoer)

Van de vorst schilderwerken

Alles is goed verlopen

Goede website duidelijk.
Condiguratie is erg handig
Vindbaarheid website moet je goed zoeken op google. Hier zou ik wat aan doen.
Montagehulp goed

Koopmans Lakfabrieken

Helder website en prima producten, voldoende kwaliteit.

Telefonische bereikbaarheid uitstekend!

J van Nes

Buitengewoon behulpzaam ! Super!

Nogmaals buitenwoon behulpzaam en goed advies!

Michiel v H

Prachtig bedrijf, heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon als aanvulling op de goed werkende website. Alles wees zichzelf en alles ging zoals afgesproken. Met mijn specifieke vragen zeer goed...

Zeer klantvriendelijk, informatief, snel. Je merkt dat er passie in dit bedrijf zit (bijvoorbeeld aan de prachtige montagevideo, haha!). Geen enkel minpunt, ga zo door!

De Zoete Geest

Geweldig systeem, eenvoudig te bestellen door automatisch systeem en zeer makkelijk in elkaar te zetten. Erg blij met deze aankoop

Snel

A. van Schijndel

Van ontwerpen via ijzersterke website , levering en montage, wederom een top ervaring.