Cilia

Stellingkast is van prima kwaliteit en met enig ( eigenwijze) moeite in je eentje in elkaar te zetten.
Mooie kast die uitstekend dienst doet in de inloop kamer. De configurator op de site is...

Vooraf had ik wat vragen met betrekking tot levering en deze werden vlot via email beantwoord!

Patrice Weijer

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, de communicatie over de levering, maar bovenal de extra service van de chauffeur, die het enorme pakket tot binnen m'n huis afleverde (met name ook vanwege...

Goede kwaliteit.

Logisoft

De stellingkast was op de website makkelijk samen te stellen en werd snel geleverd.
Het is duidelijk hoogwaardig materiaal en de kasten voelen stevig aan.
In elkaar zetten was eenvoudig...

Goede kwaliteit materiaal

M. Wessels

Precies zoals afgesproken geleverd. De juiste materialen. Perfect spul. Hartstikke stevig.

Zorg in praktijk

Mooi online op maat kunnen ontwerpen en bestellen. Snelle levering volgens afspraak en makkelijk in elkaar te zetten.
Wij zijn er super blij mee!!

Duidelijke website als je een op maat kast wilt ontwerpen en bestellen.

Ferhat / Kaasmakerij Özgazi BV

Zeer snelle levering en goed bereikbaar over de telefoon. Bedrijf is flexibel en de kwaliteit van de materialen voldoet naar behoren.

Goed doordachte website waarbij de klant wordt geholpen bij het maken van de juiste keuze. Ook als je niet technisch sterk bent wordt je geholpen door de uitstekende tools die de website te bieden heeft.

H.P.Fousert

Snelle levering. Prima materiaal.

Medishopxl

Snel en goed. Mooie configurator.

Mooie configurator!

VVE Villa Casparus

Topservice! Bestelling probleemloos geleverd. Had te weinig besteld; kon het dezelfde dag nog ophalen! Kleinigheidje: pinbetaling op locatie zou handig zijn. Deden overigens niet moeilijk bij...

Kwaliteit
Montagegemak
Service

Maaike

De online tool om een kast samen te stellen is erg handig. Bestelling werd vlot geleverd, communicatie was vriendelijk en persoonlijk, en het product is prima. Kortom: ik ben dik tevreden!

Sympathiek en snel.