Stellingkast.nl

Stellingkast.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Stellingkast.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company493
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Stellingkast.nl met 9.6/10. Gebaseerd op 493 ervaringen.

Ronald Bijl
Ronald Bijl

Duidelijk, vriendelijk en vooral meedenkt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb 6 stellingkasten gekocht, ik werd met veel plezier geholpen en ook de nodige ideideeën gekregen..
kreeg op tijd te horen wanneer ze zouden komen, en tijd aanduiding..
ook de chauffeur was erg vriendelijk bij aflevering en hulpvaardig.

Ies Nieuwenhuizen
Zeer goed (9/10)
Ies Nieuwenhuizen

Stevig en veel combinatiemogelijkheden , erg gemakkelijk in elkaar te zetten al is het filmpje met de het jongetje wel enigszins overdreven. Kwaliteisprodukt voor een redelijke prijs.

Score voor Stellingkast.nl:4.5/5

Snelle correcte levering.

Suzanne Ekel
Suzanne Ekel

Ik vond echt ALLES goed. Prijs/kwaliteit verhouding, snelle verwerking van order, ook hierbij persoonlijke service (hoefde niet zelf online te regelen, na mail en balcontact werd de order door hen in orde gemaakt), flexibele planning voor installatie en een super snelle, deskundige kerel die het kwam installeren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb 2 stellingkasten gekocht voor de schuur. wilde optimaal van de kleine ruimte gebruik kunnen maken en het moest tegen vocht kunnen. de online module waarmee je zelf je stellingkast kunt samenstellen en kijken wat de kosten zijn was ideaal. kreeg ook goede adviezen per telefoon en mail hierover. dus geen twijfel meer: hier wilde ik kopen ipv de alternatieven bij bouwmarkten. deze mensen weten er echt van!.

Bureau Spraakwater
Bureau Spraakwater

De configurator is even puzzelen maar werkt als je het doorhebt perfect.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Keurig, snel en komen leveringsbelofte na. de kasten zijn niet goedkoop maar de prijs/kwaliteit verhouding is in orde. ik had nog een onderdeeltje nodig dat ik vergeten was te bestellen, dat werd meteen gratis nagestuurd.

Kurt

Zeer solide stellingkasten en goede communicatie. eerste levering was niet goed door een verkeerde labeling van pallets. dat kan een keertje gebeuren. na een mailtje werd ik de volgende dag netjes opgebeld om een nieuwe afspraak in te plannen. de tweede levering was helemaal correct. het in elkaar zetten ging gemakkelijk. de schuur heeft een ware upgrade gekregen. hier gaan we veel jaren plezier van hebben. de stellingkastenconfigurator is een mooie tool, maar aanpassen van een ontwerp kan tijdrovend zijn.

Rob uit Gouda
Rob uit Gouda

De zeer sterke site!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima stelling kast geleverd!.
we zijn er zeer tevreden over , de service en de chauffeur zeer vriendelijk!.

Bert van den Berg
Bert van den Berg

erg klantvriendelijk en behulpzaam (in mijn geval bij het corrigeren van een foute bestelling

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie site, vriendelijke mensen daarachter die goed bereikbaar zijn.
tot en met de chauffeur.
alles correct en op tijd geleverd.
zeer aan te bevelen.
en natuurlijk mooie mogelijkheden om allerlei stellingen te maken.

C van 't Riet
C van 't Riet

zie boven.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Stellingkast voor buitenschuur besteld. zeer tevreden over stellingkast.nl. het produkt is solide, communicatie, snelheid van levering naar tevredenheid.

L. van de Laar
L. van de Laar

De handige website, de snelle levering, de prima kwaliteit van het geleverde product.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke website, waardoor je gemakkelijk zelf de gewenste kast kunt samenstellen..
snelle levering en correct uitgevoerde bestelling. de bestelde kast voldoet in alle opzichten.

Marije Jansen

Wat een aardige mensen daar. snelle en vriendelijke communicatie, ook antwoord op domme vragen..
de kast was heel simpel in elkaar te zetten, slim om een filmpje op de site te zetten van een jongetje dat de kast in elkaar zet!.

Bedrijfsinformatie

Stellingkast.nl- vanaf 42,00 per meter. Stel uw eigen stellingen samen in slechts 4 stappen. Onze stellingen zijn leverbaar uit voorraad binnen 3 werkdagen
Adres
Apolloweg 32