Rien van Dongen

Stelling besteld met maten die ik elders niet kon kopen. Een deel waar onderin de wasmachine en droger passen, 130 cm breed, en een deel waarin een vrieskasje onderin moet passen, 70 cm breed. De...

Duidelijke configurator, exacte aanduiding van de uiteindelijke maten en een snelle levering.

Roelof Kooy

In totaal 5 metalen stellingen gekocht en in gebruik genomen. Snel en correct geleverd. Eenvoudig samen te stellen.

Zeer tevreden

Ron

Op 12 Nov. onderdelen voor het maken van een “kleding(hang)stelling kast” drie dagen later al in huis. Tijdens het in elkaar zetten blijkt dat ik 6 dragers te weinig heb besteld, gelijk maar gebeld...

Zie hiervoor

Edy

Snelle en goede service. Duidelijke handleiding en zeer makkelijk te monteren. Alleen in het pakket miste ik 4 plastic afdekdopjes bij de topjes. Verder niks mis.

betrouwbaarheid, efficiëntie en kwaliteit.

Judith

Perfecte levering en montage van de stellingkast ging prima. Heb hierdoor een leuke kledingkast kunnen samenstellen waar ik nog dagelijks blij mee ben.

prima service, wordt netjes te woord gestaan aan de telefoon

Rien Buckens

Netjes geleverd. Blij dat ik deze gekocht heb. Top product. Tov bouwmarkt duur, maar daar ben ik echt van terug gekomen. Dit staat als een huis. Zou het morgen weer kopen. Elke keer als ik het rek...

Simpel in elkaar zetten. En netjes op tijd afgeleverd.

Livingzenzes.nl

Supergoed en supersnel geleverd. Erg eenvoudig in elkaar te zetten en zeer goede prijs kwaliteit. Wou dat ik dit eerder gevonden had.

Wim Rolvink

Prima (houten) stelling. Eenvoudig te monteren en op de gewenste dag afgeleverd.

Rob Schoutsen Architect

Overzichtelijke site met duidelijke keuzemogelijkheden en configurator.

Snelle levering, echter de chauffeur was wat minder behulpzaam!

Frans Hooijman

Zeer hulpvaardig en denken goed mee in de oplossing. Alles is keurig op tijd geleverd

Oplossing is degelijke en makkelijk in elkaar te zetten