Appenzeller

Snel geleverd, niet moeilijk te monteren

slimme constructie

Rolf van der Steeg

Degelijke kast

Huisman

Zeer goed

Netjes tot aan de deur geleverd

I.J. Driesse

Goede communicatie na de bestelling maar leverdatum enkele dagen later dan op de website aangegeven

Website met goede configurator.

Martijn

Zeer klantvriendelijk

Goede informatie verstrekking en accurate leveting

F. Koldijk

Na een telefoontje waarin ik uitleg kreeg heb ik een stellingkast besteld, die ik meteen de volgende dag al kon ophalen. Dat was zelfs eerder dan de data op internet vermeldden. Ik werd... Na een telefoontje waarin ik uitleg kreeg heb ik een stellingkast besteld, die ik meteen de volgende dag al kon ophalen. Dat was zelfs eerder dan de data op internet vermeldden. Ik werd allervriendelijkst geholpen.

Snelheid, goede kwaliteit, goede service, klantvriendelijk. Het kastje is gemakkelijk in elkaar te zetten. De planken zijn in hoogte varieerbaar. Alles is goed bij dit bedrij en product!

Prive

Afspraak is afspraak

Martijn

Eenvoudige en goed website.

Uitstekend op de hoogte gehouden mbt de levering. Zelf een week later nog wat extra legborden besteld en opgehaald. Dit verliep ook allemaal uitstekend.
Kortom een zeer klantvriendelijke firma...
Kortom een zeer klantvriendelijke firma met een goed product.

Heel goede ervaring

Goed verpakt, tijdige levering, alle materiaal (+ gereedschap) bij bestelling.

Jan Meijer

Ziet er goed uit. Echter een stelling van 50 bij 240 met oude, uitgelubberde gaten helaas.

Mooie, stevige stelling. Helaas een uitgelubberde staander!!