Lucas

Prima bedrijf. Goed product. Eenvoudig samen te stellen op de website. Alleen de keuze van de bezorgdag moet beter. De dag die ik gekozen had bleek in mijn regio niet mogelijk en werd een dag later... Prima bedrijf. Goed product. Eenvoudig samen te stellen op de website. Alleen de keuze van de bezorgdag moet beter. De dag die ik gekozen had bleek in mijn regio niet mogelijk en werd een dag later bezorgd.

Samenstellen van het product

ir. Raphaël van Amerongen architect b.v.

Uitstekende ervaring! een 'eigen ontwerp' stelling kast met veel componenten gecombineerd, goed uitgewerkt dor Stellingkast medewerkers. Zeer kritisch op het materiaal dat geleverd wordt door... Uitstekende ervaring! een 'eigen ontwerp' stelling kast met veel componenten gecombineerd, goed uitgewerkt dor Stellingkast medewerkers. Zeer kritisch op het materiaal dat geleverd wordt door toeleveranciers, plaatmaterialen in dezelfde uitvoering, strak zonder oneffenheden, een fest om naar te kijken.

klantgericht, goede ervaring met hun product en fijn eigen ontwikkelingen toegevoegd. Ook montage hulp plezierig; uitstekende service.

Carla Snoek-Boin

Zeer fijne ervaring, waardoor ik 4 stellingen heb gekocht.

Komen afspraken na of wordt direct hersteld.
Meedenken in uitvoering en om kosten te besparen.

Jannie van Dam

Uitstekend

Goede producten en goede servicr

GenomeScan B.V.

Heel prettig

communicatie, website, logistiek

JPJ Barth

Voortreffelijk product en uitstekende service

zeer praktische opberg ruimte, heel eenvoudig te monteren

Jack

Al 2x besteld, netjes conform afspraak geleverd, belletje vooraf; bij 2e bestelling transportbeschadiging gehad, reclameren, 5 dagen later zonder gedoe vervangende spullen in huis. Prima materiaal... Al 2x besteld, netjes conform afspraak geleverd, belletje vooraf; bij 2e bestelling transportbeschadiging gehad, reclameren, 5 dagen later zonder gedoe vervangende spullen in huis. Prima materiaal en prima service.

Communicatie, afspraken maken

Simon de Vries

Snel geleverd. Er waren verkeerde voetjes meegeleverd. Maar zijn nagestuurd en de volgende al binnen.

Goede service, duidelijke website.

Michael

Zeer heldere en vlotte service, kwalitatief product

Eenvoudig bestellen, duidelijke communicatie rond levertijden, alles loopt perfect volgens afspraak

Mohr

Super goed en wat een service

Er was iets te kort ik heb gebeld de volgende dag in de bus, dat is de kracht van dit bedrijf de SERVICE