menno

Simpele bestelsite. Levering binnen paar dagen.

duidelijk bestelproces en superhandige tool om je eigen stelling te ontwerpen.

H. NENNIE

Goede en snelle service.

De stevigheid heeft mij verbaasd. Zeer solide.
De tekening met de maten van de onderdelen was volledig tot in het kleinste detail zodat plaatsing in een nauwe en beperkte ruimte van te voren goed te berekenen was.

How2Ask

Makkelijk bestellen via website. Goed produkt. Vriendelijke en behulpzame medewerkers bij het ophalen van de bestelling.

D Yilmaz

Site is erg intuitief en makkelijk om iets van te bestellen. Contact mbt levering is effectief en verder niets op aan te merken. Kasten zelf zijn erg makkelijk om in elkaar te zetten en erg stevig

Bestelling en levering ging extreem soepel

Angelshart

Mooie kast, prima service en vriendelijke medewerkers. Nadat ik per ongeluk een fout had gemaakt in de bestelling heeft een vriendelijke medewerker dit voor me in orde gemaakt.

Vriendelijke telefonische service en meedenken met de klant

Ilse

Heel erg tevreden. Veel mogelijkheden qua maten, goede kwaliteit, mooi hout, makkelijk in elkaar te zetten.
Dinsdag besteld, donderdag geleverd. Helaas was er iets verkeerd geleverd,...

Fix Plus Nederland

Prima bedrijf! Ik had de stelling snel nodig. Na één belletje kon ik na een paar uurtjes mijn stelling afhalen

Goede klantenservice
Stellingen zijn makkelijk zelf te monteren
Schappelijke prijzen

Claudine Kempa

Goede kwaliteit voor een goede prijs. Superblij met de stellingkast en de prima service.

Annemieke

Goed. Mooie en stevige stelling voor een goede prijs. Na 2 jaar nog een extra gedeelte bijbesteld en het past perfect!

Stellingen van zeer goede kwaliteit
Ook wanneer je later nog uitbreidingen besteld alles prima in orde.

Jet

Makkelijk bestellen met de kastconfigurator, keurige levering tot aan de deur ( de pallet was helaas te breed om door deur heen te passen), helaas niet de juiste gebruiksaanwijzing bijgeleverd over...