Relext

Top

Flexibel

Johannes

Goede ervaring; bedrijf belde zelfs om enkele details te bespreken.

Goede service, goed transport, vriendelijke medewerker,

Marwane Posman

Uitstekende communicatie! Zeer vriendelijke en helpende contact. Levering op stipte timing en ook vriendelijke Leveraar. De stelling-kast zelf is perfekt en op de dag zelf van de levering nog en... Uitstekende communicatie! Zeer vriendelijke en helpende contact. Levering op stipte timing en ook vriendelijke Leveraar. De stelling-kast zelf is perfekt en op de dag zelf van de levering nog en gemakkelijk gemonteerd... Ongelooflijk! nu is hij al vol met boeken, wij zijn zeer tevreden..

Alles is perfect...

Huub Janssen

Stellingkast gekocht

snelle levering, goed product, alles klopt!

Rob

Ik heb hier nu drie keer een stelling besteld en ben zeer tevreden over, zowel over het products als de manier waarop je geholpen wordt als je vragen hebt. Voorbeeldig!

Kwaliteit spullen, klantgerichtheid.

Willy Gorsseling

Prima kast ontvangen. Degelijk materiaal en goede handleiding. Echter was het niet compleet. Na een telefoontje de ontbrekende onderdelen alsnog de volgende dag ontvangen.

zie boven. Ontbrekende onderdelen beloofd meteen op te sturen en dit ook nagekomen!

Stellingkast.nl

Klantvriendelijk, goed product

Klantvriendelijk, goed product

Marjo

Snelle service

stellingkast, gemakkelijk in elkaar te zetten, stevige kast

Gijsbert

De website is prima, het bestellen ging goed. Klein probleempje met de beschikbaarheid van een onderdeel maar dat was snel en goed opgelost. Ik blij met de service maar vooral heel blij met de... De website is prima, het bestellen ging goed. Klein probleempje met de beschikbaarheid van een onderdeel maar dat was snel en goed opgelost. Ik blij met de service maar vooral heel blij met de stellingkast zelf.

de stellingkast is een goed product

Pieter

Uitstekend!

Prima materialen, en nadat ik een verkeerde bestelling had gedaan reageerde men bliksemsnel en hielp me meteen en goed.