Rob Schoutsen Architect

Overzichtelijke site met duidelijke keuzemogelijkheden en configurator.

Snelle levering, echter de chauffeur was wat minder behulpzaam!

Frans Hooijman

Zeer hulpvaardig en denken goed mee in de oplossing. Alles is keurig op tijd geleverd

Oplossing is degelijke en makkelijk in elkaar te zetten

Gerlande

Ik ben heel tevreden over de communicatie. Zeer vriendelijk en hulpvaardig. Geleverd volgens afspraak.
De stelling is stevig en gemakkelijk in elkaar te zetten. Alles top

Hulpvaardig en afspraak is afspraak

Gino Cornelis

Vlotte communicatie en op tijd levering. Materiaal werd binnengeplaatst in garage zoals we gevraagd hadden.

Correct in financiele afhandeling (ik had door omstandigheden teveel doorgestort en na een e-mailtje werd dit onmiddellijk rechtgetrokken). Degelijk materiaal precies zoals omschreven op de site.

M Bourgonjen

Prima spullen, correct geleverd, prima service.

Studio Drift

Good product. great communication.

Marco Keizers - Emenem Building Automation BV

Positief

Goede producten

Erik Groothuis

Mooie degelijke stellingkast. Was eerst op zoek naar metalen stellingkasten toen ik bij deze site terecht kwam.
Makkelijk op te zetten, zijpanelen in de jukken maken het geheel af.

Ineke

Goede kwaliteit voor een goede prijs. Stevige stellingkast, makkelijk in elkaar te zetten.
Zeer vriendelijke en behulpzame bezorger.

Makkelijk in te vullen voorbeeldstellingkast op de site, waar nodig aan te passen in hoogte, diepte en breedte.
Werkt er g fijn!

Kinderopvang anoniem

Ik koop al jaren kasten bij dit bedrijf, of voor werk of voor prive. De leveringen echter zijn duur en niet van deze tijd. Er wordt geleverd tot aan de deur van het pand of complex waar je woont,...

Kasten zijn voor iedereen gemakkelijk in elkaar te zetten, ook in je eentje. Gemakkelijk ook weer uit elkaar te halen en later weer in elkaar te zetten.

Reactie Stellingkast.nl:

Bedankt voor uw review, helaas 2 sterren maar juist belangrijk zodat wij kunnen werken aan verbetering....... jammer dat dan door de aanlevering van de transporteur de ontevredenheid ontstaat, ik vind ook dat de chauffeur in dit geval wel even had mogen helpen (ik heb ook begrepen dat onze transporteur wat wisselingen met personeel heeft gehad en nu de boel wel weer beheersbaar heeft).
In principe berekenen wij door wat de transporteur rekent. Onze transporteur levert de goederen in principe achter de 1e deur b.g. indien mogelijk. Voor een complete levering wordt € 35,-- gerekend en voor een handzaam pakket € 18,-- (echter wel excl. btw).

Natuurlijk hopen wij dan toch dat u de volgende keer weer bij ons bestelt, als er een bijzonderheid is bij de levering kunt u eventueel ook voor de bestelling even bellen zodat we dan nog wat extra aandacht kunnen geven aan de levering.