Pel

Mooi product, eenvoudig samen te stellen en goede service

De veelzijdigheid en online samen te stellen. Gelijk de bijbehorende prijs. En helemaal compleet geleverd.

Katja

Top product. Makkelijk in elkaar te zetten en goede kwaliteit. Verder is het bestel- en leveringsproces van stellingkast.nl super goed geregeld.

Kwaliteit, configuratie op de website en snelle levering

Octana BV

Volgens de gemaakte afspraak. Helaas wel wat beschadiging aan het werkblad. MDF is kwetsbaar en dar moet niet als onderblad voor het transport worden gebruikt.

Betrouwbare levering

Van Sas

Goede ervaring

Communicatie is prima.

Pasterkamp Posthistorie

Alleen maar positief.
Alleen maar positief.
Werden op een vriendelijke manier in het bedrijf / showroom geholpen. Veel van wat er door de verkoper werd uitgelegd hadden we ook al op de internet site gelezen en gezien.
Samen de juiste kast voor ons samengesteld.

Zeer makkelijke site / tool om je eigen kast samen te stellen.
Kwalitatief goed product.
Vlotte levering.
Makkelijk zelf in elkaar te zetten.

Denk dat de eenvoud van het...
Zeer makkelijke site / tool om je eigen kast samen te stellen.
Kwalitatief goed product.
Vlotte levering.
Makkelijk zelf in elkaar te zetten.

Denk dat de eenvoud van het product, en toch de vele mogelijkheden, de kracht van Stellingkast.nl is.

Ger van der Lubbe

Goede website en snelle afhandeling

Compleet assortiment en ook alle elementen los te bestellen

Joost Braat

Snel geregeld

Kort en krachtig, tevreden!

Klaverweide

Ik ben zeer tevreden met de stellingkast die ik heb besteld. Telefooncontact over de info over mijn geplaatste bestelling heb ik als zeer positief ervaren. De bezorgdienst heeft de stellingkast... Ik ben zeer tevreden met de stellingkast die ik heb besteld. Telefooncontact over de info over mijn geplaatste bestelling heb ik als zeer positief ervaren. De bezorgdienst heeft de stellingkast binnen de opgeven tijd geleverd.

De tijd moet het nog uitwijzen maar ik denk dat de kwaliteit van de stellingkast uitstekend is. Hij is zeer eenvoudig in elkaar te zetten.

Kat & Bakkie

Goede service, goede kwaliteit kast

Een foutje in de levering werd snel en netjes opgelost. Top!

P.Aerts

Uitstekende service bij een uitmuntend product.

Goede communicatie , de beloofde snelle levertijd klopte en bovenal een uitstekende houten stelling van goede kwaliteit en gemakkelijke opbouw.