HeDa B.V.

Goede kwaliteit, snelle levering.

Reageren snel als iets niet klopt in de levering.

Harma Staal

Een bedrijf met mooie prodcten en behulpzame en professionele medewerkers.

Men denkt graag mee met oplossingen op maat en helpen je dit vorm te geven en - eventueel met hulp van andere partijen - ten uitvoer te brengen.

Trapmann

Zeer fijne samenwerking, ze maakten zonder probleem een kast met onze eigen maten en de levering is bijna perfect gelopen. Hoe dan ook is het product tijdig toegekomen waardoor we zéér tevreden zijn... Zeer fijne samenwerking, ze maakten zonder probleem een kast met onze eigen maten en de levering is bijna perfect gelopen. Hoe dan ook is het product tijdig toegekomen waardoor we zéér tevreden zijn met de service! Tafels zijn oersterk en zeer eenvoudig te verrijden, ook met 500kg :)

service, communicatie, kwaliteit

Pim

Uitstekend! Kwaliteit van het geleverde, de communicatie en de levering zelf

Kwaliteit van de geleverde stellingkasten

Boka

Via de overzichtelijke website en de handige configurator kon ik heel goed en snel de gewenste kasten inclusief alle onderdelen bestellen. De bestelling werd heel snel en keurig verpakt geleverd! De... Via de overzichtelijke website en de handige configurator kon ik heel goed en snel de gewenste kasten inclusief alle onderdelen bestellen. De bestelling werd heel snel en keurig verpakt geleverd! De stellingkasten zijn van uitstekende kwaliteit! Heel blij mee!!

Het gebruik kunnen maken van de configurator en de goede video met uitleg!

Ruud Emous

Top service en mooi product

Perfecte afhandeling en service

Fam Verhoeve

Prima bedrijf, mooi product

Eenvoudige montage

Willem van Winsen

Zeer goed, aanrader!

Communicatie en prima product

Liesbeth

Fijn contact, geweldige uitvoering!

Attent, adequaat, meedenkend, precies, inventief.

Kijk op Ruimte

Communicatie, bestelling op tijd geleverd