Liesbeth de Jong

Zeer goed bedrijf, klantvriendelijk geholpen, goede service verlening.
Mooie kwaliteit tegen een goede prijs en produktgarantie!
Stellingkast op maatmakend gemaakt.
Strakke coating...
Zeer goed bedrijf, klantvriendelijk geholpen, goede service verlening.
Mooie kwaliteit tegen een goede prijs en produktgarantie!
Stellingkast op maatmakend gemaakt.
Strakke coating echt een dikke 10!
Zeer aan te bevelen.

Goede service verlening

Van der Wal

Prima bedrijf

Kast werd op maat gemaakt tegen een kleine meerprijs

Martin de Jong

Vandaag langs geweest om een stellingkast op te halen. Prima service. Goede uitleg en heel vriendelijk geholpen.

Vriendelijk. Klantgericht. Product van prima kwaliteit.

Saltie Solution

Ik maak al jaren, naar volle tevredenheid, gebruik van een stelling van dit bedrijf.
Recent heb ik wat extra materiaal voor deze kast moeten aanschaffen.
Wederom prima geregeld. Ik kon,...
Recent heb ik wat extra materiaal voor deze kast moeten aanschaffen.
Wederom prima geregeld. Ik kon, na een mailtje, het materiaal op een voor mij gunstig tijdstip ophalen. Er werd snel gereageerd. Daarnaast ook nog vriendelijk en behulpzaam personeel.
Uitstekend!

Oog voor wensen van de klant. Snelle reactie op E-mail. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

H. Dekker

Prima, als de nalevering van de ontbrekende onderdelen vlot volgt.

Bedrijf goed bereikbaar, servicegericht personeel, heeft gelijk doorgepakt om ontbrekende onderdelen , 1 zijpaneel van 120 mm zwart + 2 speciaal bewerkte steunen alsnog snel te leveren.

Scholten Klussen & Onderhoud

Flexibel meedenken stelling met meerdere aanpassingen

snelle levering voor de deur

Rabbit

Erg vriendelijk en behulpzaam

Komt afspraken na en snelle levering

Top Electronics BV

Zeer goed, snel en vriendelijk geholpen. Maar wat nog belangrijker is, vertrouwen in de klant en een snelle levering! Chapeau!

Zie bovenstaand

Cees

Top bedrijf!!

De kast staat. Het was wel even puzzelen v.w.b de maten van de plankhoogte en voor de deurtjes. Op de tekeningen was dat, voor ons, niet zo goed af te lezen. Maar uiteindelijk staat de kast, naar... De kast staat. Het was wel even puzzelen v.w.b de maten van de plankhoogte en voor de deurtjes. Op de tekeningen was dat, voor ons, niet zo goed af te lezen. Maar uiteindelijk staat de kast, naar volle tevredenheid.
De koelkast hebben wij uiteindelijk toch op de vloer gezet, omdat daar teveel beweging in kwam met openen en dichten.
Tot slot, jullie zijn super vriendelijk, behulpzaam en klantgericht aan de telefoon.

Esther

Stevig materiaal dat lang mee gaat en super service. Ik had de verkeerde maat planken besteld en het omruilen ervan was zo geregeld.

Service, communicatie