Offerte
Nazorg
Communicatie

Ruth Caubergh

Overzichtelijke website.
test plankjes gemakkelijk om kleur in te schatten

alles op maat mogelijk

De geleverde tafel zag er mooi uit, precies zoals op de site. Daarna nog informatie gevraagd voor de behandeling en een goed advies gekregen. Bedankt Forn!

Snelle levering, goed advies, mooi product.

Fam Roks

Wij hebben eerst een standaard tv meubel besteld. Deze beviel zo goed dat wij daarna een opbouw hierop hebben laten ontwerpen en maken. Met beide producten zijn wij meer dan tevreden!

Klantvriendelijk en behulpzaam als je iets op maat besteld. Snelle levering. Snel antwoord op vragen via de mail!
Mooie, goed afgewerkte producten.
De levering was prima, goede service...
Mooie, goed afgewerkte producten.
De levering was prima, goede service en hulp!

Kunnen wij niet bedenken....

Onlangs heb ik een eettafel gekocht,
Daarvoor al een paar woonaccessoires gekocht vanuit de showroom.

Leuke mensen, die heel behulpzaam zijn en met je meedenken. Goeie service

Judith Verhart

Ik heb een tafel een bed en een nachtkastje besteld om naar het buitenland te versturen. Ik ben enorm goed geholpen en heb ook geen enkele keer het gevoel gehad dat ik teveel vragen had via de mail... Ik heb een tafel een bed en een nachtkastje besteld om naar het buitenland te versturen. Ik ben enorm goed geholpen en heb ook geen enkele keer het gevoel gehad dat ik teveel vragen had via de mail (ik heb VEEL gemaild)!

Alle medewerkers zijn enorm betrokken en vragen worden heel snel beantwoord. Ik ben heel erg tevreden met de manier waarop ik geholpen ben, maar nog meer met de meubels. Wat zijn ze gaaf!!

Roy Boerman

Goede communicatie en een zeer mooi eindresultaat. Zeer flexibel bedrijf die ook alles naar wens kan laten maken.
Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

V Stijn

Hele goede ervaring! Maatwerk en klantvriendelijk met prachtig eindproduct

Maureen Vanmaercke

Bestelling, levering, communicatie … is een TOPbedrijf !!!

Overleg met de klant (mailverkeer)

Ik kan er geen bedenken ...

D. Niels

Super blij met mijn tafels. Super service en zeer korte levertijd!!!!

Snelle levertijd.