Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Heel positief en zeer correct afgeleverd! Ik ben heel blij met mijn nieuwe dressoir meubel!

Kwalitatief hoogwaardig dressoir meubel, mooie en duidelijke website, correcte aflevering

N.V.T.

Dick Terbeek

Het is allemaal super verlopen.
Alles klopte tot de levering toe.

Het meedenken met de aankoop tot een goede offerte en daarna de opdracht is een heel sterk punt.

Ik heb geen verbeterpunten te vermelden.

Maik Reuvers

Top service, goede communicatie, zeer vriendelijk personeel.

Bernard

Top. Van begin tot et einde. Snelle en duidelijke communicatie, goede adviezen en de aflevering ging snel met behulp van 2 vakbekwame mensen. Geheel tevreden en bedankt!

Snel antwoord op vragen!

Helemaal niet!

Kempen

Zeer tevreden over de service. Van bestellen tot bezorgen goed geregeld. Je wordt door de klantenservice goed op de hoogte gehouden van de bezorgdatum en tijd.

Communicatie.

Wellicht bij bezorging het product ingepakt in een doos aanleveren.

domselaar

Goed vriendelijk goeie advies

denken mee

geen misschien iets dichter bij met de zaak

Na over en weer goed overleg met goede afspraken die ook nog per e-mail worden bevestigd een ronde steigerhouten tafelblad besteld. De beloofde levertijd is strikt nagekomen en het product voldoet... Na over en weer goed overleg met goede afspraken die ook nog per e-mail worden bevestigd een ronde steigerhouten tafelblad besteld. De beloofde levertijd is strikt nagekomen en het product voldoet volledig aan de verwachtingen

Afrekenen op het moment dat de bestelling wordt afgeleverd zie ik als een enorm voordeel.

Zo een twee drie zien wij geen noodzakelijke verbeterpunten

Lisette Oostrom

Communicatie via mail loopt prettig. Snel antwoord

Fijne, overzichtelijke webshop! Via de mail wordt er meegedacht en advies gegegeven

Ik heb staaltjes besteld, op de site stond: volgende dag in huis. Helaas nog niet ontvangen. Hopelijk vandaag!

Duidelijke uitleg en goed advies.

Snelle communicatie
Advies op maat

Frits spreeuwers

Prima ervaring

Had iets vergeten. Gelijk een mailtje en opgelost.

Lekker doorgaan