Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

BAM Bouw en Techniek regio Zuidwest Jan Meijvogel

Had geen ervaring met dit bedrijf.
Alles is gegaan zoals je mag verwachten

Online besteld en alles is gegaan zoals verwacht

Doorgaan

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor je positieve reactie!

Al heel wat meubels gekocht bij SteigerhoutenMeubelshop (2 bedden, bureau, tafel, 4 kasten) en altijd goede ervaringen! Elk meubel was op onze gewilde maat gemaakt, de besprekingen liepen altijd... Al heel wat meubels gekocht bij SteigerhoutenMeubelshop (2 bedden, bureau, tafel, 4 kasten) en altijd goede ervaringen! Elk meubel was op onze gewilde maat gemaakt, de besprekingen liepen altijd vlot en zo goed als alles was altijd mogelijk: vragen waren alleszins nooit een probleem. Wachttijd tot levering is minimaal: 2 tot max 3 weken! En ook de nazorg verliep altijd perfect: er werden altijd oplossingen gezocht tot het moment dat ik als klant tevreden was (ook al betekende dat een kast omgeruild moest worden).
Kortom: een plaats waar ik in alle vertrouwen degelijke en kwaliteitsvolle meubels kan kopen zoals ik ze wil, op maat en naar wens gemaakt, met een nazorg die me steeds weer doet terugkeren!

Originele en mooi afgewerkte meubels die de tijd kunnen weerstaan
Nazorg: fantastisch! Indien mogelijk gaf ik meer dan 5 sterren!
Communicatie altijd uitmuntend, vlug en duidelijk. En...
Originele en mooi afgewerkte meubels die de tijd kunnen weerstaan
Nazorg: fantastisch! Indien mogelijk gaf ik meer dan 5 sterren!
Communicatie altijd uitmuntend, vlug en duidelijk. En alles is altijd bespreekbaar: heel erg opluchtend!
Ook de leveringen zijn goed: heel vriendelijk, ze plaatsen waar je vraagt en nemen alle rommel mee!

Beste Gert,
Ook nu weer bedankt voor je bestelling. Fijn dat je jouw ervaring hebt willen delen!
Mvg Team SteigerhoutenMeubelshop.nl

Wij hadden een tafelblad besteld van 80 breed, dit bleek bij ophalen bestelling 78 cm te zijn.

Duidelijk zijn over wat kan en niet.

Beste klant,
Bedankt voor je review.
Blijkbaar hebben we hier een fout gemaakt in de maatvoering. We hebben je inmiddels een aanbod gedaan om tot een oplossing te komen.
Excuses voor...
Beste klant,
Bedankt voor je review.
Excuses voor de fout en bedankt voor de aanbeveling. We gaan dit netjes oplossen.
Mvg Bert
SteigerhoutenMeubelshop.nl

Erika

Super... Hele vriendelijke service en snel !

Vriendelijkheid, advies en snelle levering

Neem

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor de positieve feedback!