Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

K. Esser

Twee geleverde tafelbladen waren net niet breed genoeg voor het onderstel. Zonder probleem werden de tafelbladen op korte termijn omgeruild.

Begrip en oplossing geboden

nvt

L

Toen het vorige bedrijf failliet ging .
Heeft Dutchwood bv alles mooi verder
Af gehandeld met de vorge bestellingen .Top

Alles goed geregeld

ga zo door

Gilliams

Dienstverlening na een mankement: draai een schroef in het kromgetrokken hout! Als klant afgewimpeld worden met dit antwoord geeft geen fijn gevoel. Voor herhaling vatbaar? Zeker niet!!!

Mooi uitzicht

DOE WAT JULLIE BELOVEN

he winkler

Matige kwaliteit

stipte levering

hout van matige kwaliteit, maatvoering onjuist in projekt

Rogér Eikenboom

Top werk wéér afgeleverd. Inmiddels al 4de offerte. Prachtige kwaliteit!

Altijd bereikbaar voor vragen en openstaan voor aanpassingen! Ook als bij levering door vervoer iets misgaat (1x gebeurd) dan wordt het gelijk opgelost.

Niet echt voor handen!

Wim Verkuringen

Matige afwerking / problemen met levering

Prijs

De afwerking was niet zoals ik bij andere leveranciers van steigerhout maatwerk heb gehad. Tafelblad was gekocht met schuren maar het blad was nog enorm ruw en zelfs niet geschikt om met kinderen... De afwerking was niet zoals ik bij andere leveranciers van steigerhout maatwerk heb gehad. Tafelblad was gekocht met schuren maar het blad was nog enorm ruw en zelfs niet geschikt om met kinderen aan te eten. De tafel was gelijmd maar de lijmresten waren nog duidelijk zichtbaar op de bovenzijde van de tafel. De Nano coating is duidelijk niet overal evenredig aangebracht. Afwerkingsniveau niet evenredig met wat op de Website te zien is.

Voor wat betreft de levering deze was via mail aangemeld voor tussen 13:00-17:00 maar de vrachtwagen kwam er pas rond 20:45 door zonder dat dit eerst gemeld werd. Rond 20:00 werden we pas opgebeld door de chauffeurs. Eerst loste men een tafelblad van 3 meter ipv onze 1m80. Waardoor ik ze heb moeten terug laten komen na mijn aankomst thuis. De bijbestelde pot Nano coating lekte en werd zo afgeleverd nadat ik er specifiek achter moest vragen want deze waren ze ook al vergeten te overhandigen.

Tafelblad

Goede communicatie.

Naar dat het vorige bedrijf failliet ging forn heeft Dutchwood bv ons super verdergeholpen met de order toch uit te voeren. 👍

Goede communicatie

Ga zó door

Penelope Dobson, (MMGuide)

Medio augustus 2019 hadden wij online een sta-tafel besteld bij SteigerhoutenMeubelshop.nl.
Wij zijn daarna teruggebeld door DUTCHWOOD BV. met de mededeling dat zij SteigerhoutenM. hebben overgenomen.
Onze order besproken met DUTCHWOOD en de afleverdatum werd op mijn agenda afgestemd.
De sta-tafel is keurig op de afgesproken datum en tijd geleverd en zelfs naar boven gebracht met de trap (te kleine lift in ons kantoor pand).
Wij zijn erg blij met de tafel, deze wordt goed gebruikt, kan tegen een stootje en is mooi afgewerkt.

Zeer service gericht en prettige communicatie.

Zorg voor een reserve pin-automaat.