Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Hollander

Zeer tevreden! Vriendelijk personeel, goede kwaliteit/prijs verhouding!

Het was allemaal zeer goed!

Berry de Vries

Sloophouten bed aangekocht

Goed aftersales en bereikbaarheid

Meerdere foto's van geproduceerde producten per onderdeel op de website plaatsen.

Heel goed!

Snelle reactie!

marcel

Prima bedrijf. Aanrader.

goede levertijd, prima prijs/kwaliteitsverhouding, flexibel en servicegericht bij aflevering.

dit was de eerste aankoop. na nog een paar van dit soort bestellingen geef ik gewoon 5 sterren.

Helemaal prima, advies op maat en erg klantvriendelijk

Ik dacht dat een coating voor het frame van de tafel niet nodig was omdat de tafel binnen zou staan. Per mail is mij gevraagd of ik daar zeker van was, omdat deze beschermlaag altijd een aanrader is.

Er zit een enorm verschil in bezorgkosten voor de deur of voor de deur boven in een flat en in mijn geval niet logisch.

Duidelijke website, fijne communicatie, prettige bezorgers/monteurs en mooie tafel ontvangen!

Zie boven

Eveliene

Heel klantvriendelijk en goed advies, er is veel mogelijk. Zo hebben wij de salontafel op maat laten maken. Online kopen blijft spannend maar de spullen (salontafel, tv meubel en eettafel) zijn... Heel klantvriendelijk en goed advies, er is veel mogelijk. Zo hebben wij de salontafel op maat laten maken. Online kopen blijft spannend maar de spullen (salontafel, tv meubel en eettafel) zijn prachtig. Ook heeft dit bedrijf zich er extra voor ingezet om binnen een week de eettafel mee te kunnen leveren met de al eerder bestelde spullen. Top service!!

Er wordt heel snel, vriendelijk gereageerd en er wordt meegedacht.

Nee

De communicatie verliep prima.

Ze nemen meteen contact op bij eventuele twijfel

Snelle levering, goede kwaliteit en geweldig klantvriendelijke medewerkers.

De klantvriendelijkheid

Ruth Caubergh

Overzichtelijke website.
test plankjes gemakkelijk om kleur in te schatten