Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie
8.2/10

Meteen nadat ik een mail had gestuurd, kreeg ik al bericht. Leuk en snel contact! Nog wat foto's erbij gemaild om duidelijk te maken wat ik wilde bestellen, ook daar meteen reactie op.
Snelle...
Snelle levering en zoooooo blij met het resultaat. Top!

Eigenlijk de hele dienstverlening en het product.

Erica

Heel klantvriendelijk en goed geholpen. Bed via mail besteld. Mijn vragen zijn heel goed beantwoord,

Goede snelle communicatie

Geen, alles is naar volle tevredenheid afgehandeld

S Terlouw

Prima bedrijf,
Betaling na levering was mogelijk wat ik best bijzonder vind.

Betaling na levering was mogelijk wat ik best bijzonder vind.
Zelfs maatwerk is stukken goedkoper dan elders

Wellicht nuttig om samples van de diversen Afwerkingen zo natuurgetrouw te tonen op de website.

M. Visser

Heel goed!

Tafel is erg mooi, snelle levering. Bezorger heeft zelfs geholpen onze eigen kast te verplaatsen.

N.v.t.

Op de website van dit bedrijf een eetkamerstoel gezien. Zonder afspraak zijn we langs de showroom gegaan. Zonder een medewerker te zien of te spreken hebben we de stoel in de showroom gevonden.... Op de website van dit bedrijf een eetkamerstoel gezien. Zonder afspraak zijn we langs de showroom gegaan. Zonder een medewerker te zien of te spreken hebben we de stoel in de showroom gevonden. Precies wat we zochten. Naar huis gereden en de bestelling via de webshop geplaatst en betaald. Dezelfde middag een telefoontje om het aflevermoment vast te stellen. Sterke communicatie, snelle afwikkeling en mooie producten!

Communicatie en afhandeling order.

Geen medewerker in de showroom gezien. Dit kan ook mensen een slecht gevoel geven en dan toch geen bestelling plaatsen?

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Dank voor de positieve reactie!
Je verbeterpunten/tips nemen we mee als aandachtspunt.
Dank voor de positieve reactie!
Je verbeterpunten/tips nemen we mee als aandachtspunt.
Vreemd om te lezen dat jij niemand in de showroom hebt gezien, dit is niet gebruikelijk hoor.
Gelukkig heb je zelf gevonden wat je zocht, maar normaal gesproken hadden wij je graag geholpen.
Misschien dat het aan onze bel lag, maar de bel doet het weer hoor ;-)
Hopelijk heb je veel plezier van je bestelling!
Krista Postma
FØRN

Eugene van Oostrom

Erg goed

netjes geholpen

van Sleen

Mooie stoere (meubel) producten op maat gemaakt!

Helder verhaal, goede communicatie.

B.L.W. Visser BV

Prettig zaken doen, helder en mooie producten tegen een aantrekkelijke prijs

Prijs, communicatie en levertijd

Ans van Hal-Luijten

Zeer tevreden. Erg klantvriendelijk en accuraat.

Goed bereikbaar, vriendelijk te woord gestaan en ben goed geholpen. De geleverde tafel is perfect en helemaal naar wens.

Geen.

R Botter

Super goede service en kwaliteit!

Direct reactie, klantvriendelijk, goede en nette service, mooie meubels