Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie
8.2/10

Zeer goede ervaring, een achte aanrader

Toon

Het blijft altijd lastig om via internet en dus van plaatjes een bestelling te doen.
De producten zijn gewoon goed en netjes en toen er even iets niet naar wens was pakte de klantenservice dit zeer snel op.
Hulde daar voor want daar kan menig bedrijf iets van leren! Boegbeeld van de klantenservice is overigens Krista Postma !

Klantenservice is niet slechts een woord maar er wordt gewoon hele goede service verleend!

Neen

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor de positieve review!

J.B.Bos

Zeer goed

allerd

Paola Bult

Goed, bestelling geplaatst, meubels zoals vermeld ong 3 weken na bestelling geleverd. Geen klachten.

HMSK

Een perfecte snelle levering. De kwaliteit van de door ons bestelde meubels was goed. Geen bijzonderheden door goede communicatie.

Communicatie en kwaliteit meubels.

Aart Docter

We hebben er een goede ervaring aan overgehouden.

Geheel naar verwachting.

Communicatie m.b.t leveringsdatum kan beter.
leveringsdatum werd een stuk later maar werden daar niet over ingelicht (is goed gekomen )

Beste Aart,
Bedankt voor de positieve feedback.
Mvg klantenservice SteigerhoutenMeubelshop.nl

Anne Fleur

We hebben al meerdere bestellingen gedaan bij dit bedrijf. De kwaliteit is altijd goed geweest. De medewerkers zijn vaardig en behulpzaam. Het meedenken is wel een voordeel. De levering gaat via een... We hebben al meerdere bestellingen gedaan bij dit bedrijf. De kwaliteit is altijd goed geweest. De medewerkers zijn vaardig en behulpzaam. Het meedenken is wel een voordeel. De levering gaat via een meubeltransportbedrijf waar je speciale afspraken mee kan maken.

Persoonlijk contact en meedenken bij maatwerk.

Robbin

Ik had een bed besteld bij jullie, deze kwam helaas later binnen dan afgesproken. had een dag van te voren te horen gekregen dat hij nog niet klaar was van de leverancier. daarna gebeld met jullie,... Ik had een bed besteld bij jullie, deze kwam helaas later binnen dan afgesproken. had een dag van te voren te horen gekregen dat hij nog niet klaar was van de leverancier. daarna gebeld met jullie, maar het was nog niet bekend bij jullie. maar dat is goed afgehandeld en heb hem netjes een weekje later gekregen.

Ik had het bed besteld maar 2 dagen nadat ik hem besteld en betaald had. Zag ik op de site dat er net een actie was gekomen dat de bezorging gratis was. Hier ben ik achteraan gegaan in de hoop dat... Ik had het bed besteld maar 2 dagen nadat ik hem besteld en betaald had. Zag ik op de site dat er net een actie was gekomen dat de bezorging gratis was. Hier ben ik achteraan gegaan in de hoop dat ik het geld teruggestort zou krijgen van de bezorging. Dit bedrag kreeg ik netjes terug gestort, hier ben ik zeer tevreden over en vind dat heel netjes.

De communicatie tussen de site, werkplaats en de leverancier beter. Omdat ze het niet van elkaar wisten, maar dat is wel goed opgelost. Hartelijk dank voor de hulp en vriendelijke groeten Robbin.

Beste Robbin,
Bedankt voor je uitgebreide review. We zijn vooral blij dat we jouw bestelling naar tevredenheid hebben afgerond.
De communicatie tussen de klantenservice, werkplaats en...
Beste Robbin,
De communicatie tussen de klantenservice, werkplaats en transporteur is soms een beetje hectisch met deze korte levertijden. We hebben inmiddels weer een aantal punten gevonden waarop we dit verder kunnen verbeteren.
Veel plezier gewenst met jouw bestelling,
Mvg Bert
SteigerhoutenMeubelshop.nl

BAM Bouw en Techniek regio Zuidwest Jan Meijvogel

Had geen ervaring met dit bedrijf.
Alles is gegaan zoals je mag verwachten

Online besteld en alles is gegaan zoals verwacht

Doorgaan

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor je positieve reactie!

Al heel wat meubels gekocht bij SteigerhoutenMeubelshop (2 bedden, bureau, tafel, 4 kasten) en altijd goede ervaringen! Elk meubel was op onze gewilde maat gemaakt, de besprekingen liepen altijd... Al heel wat meubels gekocht bij SteigerhoutenMeubelshop (2 bedden, bureau, tafel, 4 kasten) en altijd goede ervaringen! Elk meubel was op onze gewilde maat gemaakt, de besprekingen liepen altijd vlot en zo goed als alles was altijd mogelijk: vragen waren alleszins nooit een probleem. Wachttijd tot levering is minimaal: 2 tot max 3 weken! En ook de nazorg verliep altijd perfect: er werden altijd oplossingen gezocht tot het moment dat ik als klant tevreden was (ook al betekende dat een kast omgeruild moest worden).
Kortom: een plaats waar ik in alle vertrouwen degelijke en kwaliteitsvolle meubels kan kopen zoals ik ze wil, op maat en naar wens gemaakt, met een nazorg die me steeds weer doet terugkeren!

Originele en mooi afgewerkte meubels die de tijd kunnen weerstaan
Nazorg: fantastisch! Indien mogelijk gaf ik meer dan 5 sterren!
Communicatie altijd uitmuntend, vlug en duidelijk. En...
Originele en mooi afgewerkte meubels die de tijd kunnen weerstaan
Nazorg: fantastisch! Indien mogelijk gaf ik meer dan 5 sterren!
Communicatie altijd uitmuntend, vlug en duidelijk. En alles is altijd bespreekbaar: heel erg opluchtend!
Ook de leveringen zijn goed: heel vriendelijk, ze plaatsen waar je vraagt en nemen alle rommel mee!

Beste Gert,
Ook nu weer bedankt voor je bestelling. Fijn dat je jouw ervaring hebt willen delen!
Mvg Team SteigerhoutenMeubelshop.nl