Offerte
Nazorg
Communicatie

D. Dekker

Erg goed.

Snel reageren. Duidelijk in de informatieverschaffing. Goed geregeld met de vervoerder.

op dit moment niet

Zeer goed

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Perfecte service

perfecte service
aan huis geleverd binnen de voorgestelde tijd

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Positief, goed, degelijk werk geleverd gekregen

Geweldig tv-meubel gekregen, duidelijk informatie en keurige aflevering.

Ga zo door

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Leuk om dit te lezen, bedankt voor de beoordeling!

Wilm Deheegher

Ervaring was best oké, snelle reacties, vlotte afhandeling, correcte prijs,...

prijs kwaliteit is alvast een topper / niet te veel overbodige mailing / klaar en duidelijke taal en geen speciale extraatjes of zo / no nonsense

misschien toch een idee opgeven wanneer de bestelling echt klaar is / een richtdatum opgeven van levering / maar eigenlijk is dat een detail want we zijn allemaal veel te veel verwend vandaag de... misschien toch een idee opgeven wanneer de bestelling echt klaar is / een richtdatum opgeven van levering / maar eigenlijk is dat een detail want we zijn allemaal veel te veel verwend vandaag de dag...

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor de positieve beoordeling. We willen onze klanten graag verwennen, dus alle kritiek is welkom. We zullen ons best doen om ons op dit punt te verbeteren.
Veel plezier met de aankoop.

Ivo

Via webshop een tafel gekocht.

Goed van kwaliteit en makkelijke overzichtelijke website

De communicatie na aankoop over met name lever tijden enz.

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor de review. We nemen je verbeterpunten mee in ons overleg om de communicatie duidelijker te laten verlopen.

R.Pinxt

Reeds 3 meubels op maat besteld en 3x is al naar volle tevredenheid gelopen.
Reeds 3 meubels op maat besteld en 3x is al naar volle tevredenheid gelopen.
Goed overleg wat het gaat worden. Een prima tekening van het uiteindelijke resultaat dat ook mij in precies die staat heeft bereikt.

Al 3x hebben ze een gewenst meubel op maat kunnen fabriceren op basis van een uitleg en plaatje.

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor de positieve review, en voor alle bestellingen natuurlijk!

Tiberghein Steven

Over het algemeen zeer tevreden! Enkel het schuurwerk kon iets beter. Voorts zeer stevig en keurig gemaakt. Ook de levering van de meubelen verliep preciess zoals gepland. Intussen zijn mijn... Over het algemeen zeer tevreden! Enkel het schuurwerk kon iets beter. Voorts zeer stevig en keurig gemaakt. Ook de levering van de meubelen verliep preciess zoals gepland. Intussen zijn mijn volgende meubelen reeds besteld!!!

Correcte aflevering

Het schuurwerk kan iets beter

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor de review, we nemen je verbeterpunten mee in ons productieproces.
We zullen weer ons best doen op je volgende bestelling!
Mvg Bert

Kalkhoven

Fijn en persoonlijk contact. Snelle reactie op vragen. En natuurlijk niet te vergeten...enorm mooi en handgemaakt meubel. Bedankt!

Helaas toch een levertijd die redelijk wat langer was dan de beloofde 2 weken. Dit kwam natuurlijk door de feestdagen en het resultaat maakt alles goed.

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Bedankt voor de positieve review! We hadden het inderdaad erg druk rond de feestdagen. Fijn dat hiervoor begrip was en dat het resultaat alles goed heeft gemaakt!
Mvg Bert