Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Philipoom

Moest wel langer wachten dan de beloofde levertijd maar dat was in mijn geval geen probleem en het dubbel en dwars waard!

De medewerkers staan je netjes te woord.

Ik heb na 2 weken zelf gebeld hoe het met de kast stond. Wanneer de levertijd niet wordt gered, zou het netjes zijn wanneer de medewerkers zelf contact opnemen met de klant.

H. Bolhuis

Hele fijne mensen, spontaan,mensen die met je mee denken, veel vakmanschap in huis. van A tot Z goed georganiseerd.

Eerlijk en meedenkend in het adviserende gedeelte vond ik erg sterk, Details waar je als leek niet aan denkt worden goed belicht. Ook de minpunten worden besproken. Erg belangrijk dat je weet waar... Eerlijk en meedenkend in het adviserende gedeelte vond ik erg sterk, Details waar je als leek niet aan denkt worden goed belicht. Ook de minpunten worden besproken. Erg belangrijk dat je weet waar je aan toe bent. Dan kom je later niet voor een verassing te staan.

sorry, helaas ik zou het niet weten.
Zelfs de hond is leuk

Uitstekend.

- Snelle beantwoording e-mails, goede communicatie
- duidelijkheid over prijs / meerprijs
- levering op tijd en in tijdswindow van 2 uur (geen onnodig wachten).
- prima meubel,...
- Snelle beantwoording e-mails, goede communicatie
- duidelijkheid over prijs / meerprijs
- levering op tijd en in tijdswindow van 2 uur (geen onnodig wachten).
- prima meubel, oogt robuust en sterk

Geen.

RJK

Meubels zijn erg goed. Totstandkoming offerte ging prima via email. Levertijd was langer dan op site benoemd.

Kwaliteit en montage van de meubels is prima. Ook die kleur is echt mooi.

Indien levertijd in de knel komt laat dat dan weten. Site geeft 2 weken aan, maar nadat wij na 3 weken contact opnamen bleken de meubelen nog niet in productie te zijn. Gevolg was dat er nog extra... Indien levertijd in de knel komt laat dat dan weten. Site geeft 2 weken aan, maar nadat wij na 3 weken contact opnamen bleken de meubelen nog niet in productie te zijn. Gevolg was dat er nog extra tijd bij kwam. Uiteindelijk wel goed opgelost. Communicatie waardering is derhalve op matig. Communicatie in totstandkoming offerte en nazorg was wel prima. Zie de lage waardering als tip om dit beter te doen....

Korporaal en Bertels NVM Makelaars

Goede communicatie en keurig alles volgens afspraak geleverd. Coating van de tafel valt erg tegen

nee

nee

Gijs

Prima service (snel antwoord op vragen) en snelle en goede levering.

Prima service (snel antwoord op vragen) en snelle en goede levering.

Bezorging was wat anoniemer dan de dienstverlening van FORN zelf.

De jong

We hebben een super mooie boekenkast (weende) echt helemaal blij mee. Fijn ook dat er gebeld werd om af te spreken voor de levering. En ook toen ze 2 uur later konden komen ivm vertraging, werd er... We hebben een super mooie boekenkast (weende) echt helemaal blij mee. Fijn ook dat er gebeld werd om af te spreken voor de levering. En ook toen ze 2 uur later konden komen ivm vertraging, werd er vantevoren netjes gebeld.

Goede kwaliteit, snelle en goede levering

Kreeg via familielid link door van jullie site. Heb op mn gemak meubels uitgezocht. Bestellen was eenvoudig. Levertijd en bezorgservice waren prima! Kortom keurige service.

Keurige snelle bevestiging van bestelling. Beloofde levertijd van twee weken is keurig nagekomen. Ook telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk te woord gestaan.

Levering door JP...

Levering door JP Haarlem Delivery was zeer netjes en professioneel uitgevoerd.

Enige tip die ik kan bedenken is dat de meubels op internet een andere kleur leken te hebben. In werkelijkheid passen de meubeld qua kleur perfect bij elkaar. Dit zou potentiele kopers ten onrechte... Enige tip die ik kan bedenken is dat de meubels op internet een andere kleur leken te hebben. In werkelijkheid passen de meubeld qua kleur perfect bij elkaar. Dit zou potentiele kopers ten onrechte op een verkeerd been kunnen zetten.

Ria Sloof

Ik ben zeer tevreden en dit was mijn eerste aankoop maar zeker niet mijn laatste

ik heb telefonisch contact gehad over de levertijd en ben heel netjes te woord gestaan

Positief

goede prijs/kwaliteit; professionele levering

meer fotomateriaal / voorbeelden op web lijken me aangeraden, en kunnen mss meer twijfelaars overtuigen; toen ik belde en vroeg om fotos was het een beetje vreemd om horen dat dat niet voorhanden... meer fotomateriaal / voorbeelden op web lijken me aangeraden, en kunnen mss meer twijfelaars overtuigen; toen ik belde en vroeg om fotos was het een beetje vreemd om horen dat dat niet voorhanden is...