Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

alles op maat mogelijk

De geleverde tafel zag er mooi uit, precies zoals op de site. Daarna nog informatie gevraagd voor de behandeling en een goed advies gekregen. Bedankt Forn!

Snelle levering, goed advies, mooi product.

Fam Roks

Wij hebben eerst een standaard tv meubel besteld. Deze beviel zo goed dat wij daarna een opbouw hierop hebben laten ontwerpen en maken. Met beide producten zijn wij meer dan tevreden!

Klantvriendelijk en behulpzaam als je iets op maat besteld. Snelle levering. Snel antwoord op vragen via de mail!
Mooie, goed afgewerkte producten.
De levering was prima, goede service...
Mooie, goed afgewerkte producten.
De levering was prima, goede service en hulp!

Kunnen wij niet bedenken....

Onlangs heb ik een eettafel gekocht,
Daarvoor al een paar woonaccessoires gekocht vanuit de showroom.

Leuke mensen, die heel behulpzaam zijn en met je meedenken. Goeie service

Judith Verhart

Ik heb een tafel een bed en een nachtkastje besteld om naar het buitenland te versturen. Ik ben enorm goed geholpen en heb ook geen enkele keer het gevoel gehad dat ik teveel vragen had via de mail... Ik heb een tafel een bed en een nachtkastje besteld om naar het buitenland te versturen. Ik ben enorm goed geholpen en heb ook geen enkele keer het gevoel gehad dat ik teveel vragen had via de mail (ik heb VEEL gemaild)!

Alle medewerkers zijn enorm betrokken en vragen worden heel snel beantwoord. Ik ben heel erg tevreden met de manier waarop ik geholpen ben, maar nog meer met de meubels. Wat zijn ze gaaf!!

Roy Boerman

Goede communicatie en een zeer mooi eindresultaat. Zeer flexibel bedrijf die ook alles naar wens kan laten maken.
Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

V Stijn

Hele goede ervaring! Maatwerk en klantvriendelijk met prachtig eindproduct

Maureen Vanmaercke

Bestelling, levering, communicatie … is een TOPbedrijf !!!

Overleg met de klant (mailverkeer)

Ik kan er geen bedenken ...

D. Niels

Super blij met mijn tafels. Super service en zeer korte levertijd!!!!

Snelle levertijd.

Filip

Betreft de aankoop van tafel Ella.

Betreft de aankoop van tafel Ella.

De tafel die we geleverd kregen was niet hetzelfde als op de foto's werd weergegeven op de website, de afwerkingsrand (verstekrand) rondom de planken ontbrak. Na melding en doorsturen van foto's volgde het één na het andere excuus om de fout niet te moeten rechtzetten.

Poging 1: de foutieve tafel kon niet meer geruild worden omdat deze reeds in de regen had gestaan (het ging over een tuintafel...!)
Poging 2: plots was een verstekrand bij deze tafel niet mogelijk indien deze buiten wordt gebruikt. Hier wordt nochtans niets over gezegd op hun website, noch hadden ze dit gemeld tijdens de bestelling hoewel ik toen had duidelijk gemaakt dat deze als tuintafel dienst ging doen. Hout kan uiteraard werken, maar dit geldt zowel voor binnen als buiten. En bijkomend kan het niet dat je evenveel moet betalen voor een tafel die wel of niet is afgewerkt.
Poging 3: uiteindelijk zou ik een nieuwe tafel krijgen met verstekrand, maar de 2 jaar garantie zou komen te vervallen.

Na veel over-en-weer gemail en nog een gemiste leveringsafspraak door hun van de nieuwe tafel hebben we uiteindelijk toch de tafel gekregen die we besteld hadden.

Het kan altijd gebeuren dat er iets misloopt met een bestelling, maar vooral hun pogingen om hun verantwoordelijkheid te ontlopen stoorde enorm en is niet voor herhaling vatbaar.

Leveren wat ze op de website vermelden.
Eén van de leveringsbedrijven waar ze mee werken komt zijn afspraken niet na.