Levering op tijd
Expertise

Christiaan van Dijken

Wij hadden een buffetkast en een eethoek gekocht en naar onze specifieke wensen werden de meubels aangepast en speciaal op maat gemaakt. De meubels werden keurig op tijd geleverd in ons nieuwe huis... Wij hadden een buffetkast en een eethoek gekocht en naar onze specifieke wensen werden de meubels aangepast en speciaal op maat gemaakt. De meubels werden keurig op tijd geleverd in ons nieuwe huis en zijn van ambachtelijke kwaliteit, met zeer verfijnde afwerkingen. De bezorgservice was geweldig en monteerde de meubels keurig af in onze eetkamer. De klantenservice maar ook de meubelmaker hielden ons netjes op de hoogte van de voorgang en leveringsdatum. Zodra ons terras klaar is jongens bellen we voor de loungeset. Nogmaals Hartelijk dank!

Opmaat gemaakte meubels, verfijnde afwerking en juiste prijs kwaliteit verhouding.

Showroom openen in Amsterdam

Nena

Geen goede communicatie en slechte service

kwaliteit, problemen met 2 lades en de kastdeuren blijven niet dicht. service hiervoor werd pas na 3 maanden ingepland en de laatste minuut opnieuw afgezegd

Wessel

Maatwerk meubels snel geleverd en zien er top uit

Maatwerk

Nvt

p.

Ik heb een mooie Balkonbar gekocht. Levering was snel, product komt overeen met wat er op de website staat en toen ik een vraag had kreeg ik snel en accuraat antwoord van de klantenservice!

voldoet aan wat er op de website wordt verteld

De nanocoating was van te voren al aangebracht en dit was ons niet duidelijk in eerste instantie. Misschien dit duidelijker naar voren brengen.

TL

Prettige communicatie, kwalitatieve meubels!

Communicatie, Kwaliteit

Stg. De Vakantiebank

Inderdaad een No Nonsense De directie is snel bereikbaar en werk volgens mij 24/7

snel en laagdrempelig

....?

Jeroen

Top bedrijf!! Zeer betrouwbaar, afspraak is afspraak en vriendelijk personeel.

Snelle levering en kwaliteit

N.v.t

Aldert

Zeer goed

Snelle levering tot kwaliteit

Bianca v Dijk

Mooie op maat gemaakte picknick tafel met wit stalen onderstel besteld. Via mail op de hoogte gesteld wat de levertijd was, en de bezorging. De tijd werd in een blok aangegeven en de chauffeur belde... Mooie op maat gemaakte picknick tafel met wit stalen onderstel besteld. Via mail op de hoogte gesteld wat de levertijd was, en de bezorging. De tijd werd in een blok aangegeven en de chauffeur belde 30 min van te voren. Echt ideaal!
Hij leverde in de achtertuin en monteerde hem daar ook. Vriendelijke man.
Super blij met deze mooie stijlvolle picknick tafel!!

Goed mail contact en vriendelijke service

Kaylee

Mooie tafel