Levering op tijd
Expertise

Marina

Hele slechte ervaring, leveren niet wat beloofd is volgend de reclame plaatjes. Gebruiken lelijk hout. Geen retour mogelijk.

De chauffeur/monteur was aardig en deed zijn best

Eerlijk zijn over de producten en indien klant niet tevreden, vervanging aanbieden.

M. Klein

Fijne communicatie, snelle respons. Zeer klantvriendelijk.

Snel en duidelijk antwoord bij vragen.

Danny

Top bedrijf! 3 meubels besteld en binnen 2 weken geleverd. Prima kwaliteit en een super service. In 1 woord, GEWELDIG!!

Komt afspraken na.
Top kwaliteit producten.
Vriendelijk personeel en bedrijfsleider.
Zeer mooie korting.

Dit bedrijf heeft geen verbeterpunten nodig.
Ga zo door!

Sabine de Jong

Prachtige stoere duurzame meubels, precies naar míjn smaak gemaakt! Helemaal top.

Nette afwerking, sterke en mooie meubelen

Nee eigenlijk niets op aan te merken

Kim Geerdink

Aanrader! Erg blij met mijn op maat gemaakte meubelen (met de aanpassingen die ik wenste) Meubels exact zoals afgesproken bij het opstellen van de offerte. Goede communicatie en snelle levering.

Duidelijke communicatie, zowel telefonisch als via email. Ik had een aantal wensen qua aanpassingen aan mijn meubels en alles is uitgevoerd, precies volgens verwachting.

De bezorging verliep prima, erg aardige en behulpzame chauffeur. Echter was hij alleen en er moest een grote buffetkast in zn geheel worden geplaatst. Gelukkig was mijn buurman thuis om te helpen.

Richard Brinks

Wij hebben een Side-table besteld bij Steigerhouttrend met onze eigen wensen, deze is gemaakt naar onze tevredenheid. Wij zijn gebeld dat hij klaar stond in Groningen, wij hadden de keus om hem zelf...

Afspraak is afspraak. Hoge kwaliteit. Top aflevering

Zo doorgaan.

FABworks

Zeer vlotte opvolging en afhandeling; snelle en goed service

K. Sloterwijk

Top bedrijf
We hebben een bed besteld voor onze kleine meid.
Ze zijn komen op te meten en binnen 1,5 week stond het bed op zijn plaats 👌🏻

Jasmijn

Ik heb bij dit bedrijf een eettafel besteld. Ik ben zeer tevreden over deze tafel. Het is een prachtige tafel en van goede kwaliteit.

Snelle leveringen en vriendelijk personeel. De kwaliteit is ook goed en het zijn mooie meubels.