Steigerhouttrend & Industrielemeubelshop

Steigerhouttrend & Industrielemeubelshop Ook benieuwd naar feedback over de webshop Steigerhouttrend & Industrielemeubelshop? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company55
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Steigerhouttrend & Industrielemeubelshop met 9.3/10. Gebaseerd op 55 ervaringen.
Expertise
Levering op tijd

Shaun
Shaun

Snelle reacties
Klantvriendelijkheid aan de deur

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle reacties per e-mail, zeer snelle levering en geweldige klantvriendelijkheid aan de deur.

R de Haan
R de Haan

-Zeer snelle reactie op mail/bestelling.
-Levering binnen twee weken.
-Nakomen van afspraken/maatwerk volgens tekening

-Levering binnen gestelde uren. Mocht dit (door omstandigheden) toch niet lukken dan tijdig een nieuwe tijdsindicatie doorgeven.

Score voor Steigerhouttrend & Industrielemeubelshop:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op aanvraag een (maatwerk)tafel laten maken in de stijl van de bangor. het maatwerk bestond uit het maken van een gat in het midden van de tafel en daaronder een kolom met deur. e.e.a. om een inbouw sfeerhaard/gasfles in te plaatsen..
hiervoor heb ik zelf een tekening aangeleverd. de tafel is perfect volgens tekening gemaakt en in delen afgeleverd..
het enige kleine minpuntje was de levering. perfect binnen de gestelde twee weken maar de tafel zou tussen 15u en 22u geleverd worden maar het werd uiteindelijk 23.45u..
maar het resultaat was het wachten zeker waard! .
we zijn erg blij met de tafel!.

Frank van Saaze

Heel tevreden over ons bestelde badkamermeubel, de klantvriendelijkheid en de correcte aflevering!.
hele snelle levering, en keurig bezorgd. de bezorger nam tevens de moeite om het meubel 80 meter naar achter te brengen, klasse! het meubel is keurig afgewerkt en voldoet aan de verwachtingen..
zou dit bedrijf zeker aanraden!.

C.C. Duijvesteijn
C.C. Duijvesteijn

Goede kwaliteit
Goed advies en zeer klantvriendelijk

Misschien dat de toonzaal iets uitgebreider kan, maar ik weet dat tegenwoordig alles met internet gaat. Ik denk dat ik nog 1 van de weinigen ben die het eerst in het echt wil zien, ha ha

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Communicatie verloopt bijzonder goed..
je krijgt direct antwoord op je vragen, in mijn geval via de mail..
netjes op tijd bezorgd en ter plekke vlot en kundig in elkaar gezet.

Jelle kok
Goed (8/10)
Jelle kok

Snelle reactie

Score voor Steigerhouttrend & Industrielemeubelshop:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed snel persoonlijk contact.

Dennis
Prima (7/10)
Dennis

Snelle levertijd. Goede prijs voor maatwerk

Bij ons moet de tafel terug naar de fabriek omdat die al na 2 weken grote roestplekken blijkt te vertonen. Of te wel de coating die voor buiten is opgebracht is niet goed gegaan. Misschien toch iets secuurder weken . Dan maar een iets langere levertijd.

Score voor Steigerhouttrend & Industrielemeubelshop:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hun eigen meubels die ze zelf fabriceren zijn ze sterk in en is de leverijd snel van. bijkomende assecoires zoals kussens is de levertijd er lang van.

B de Borst
B de Borst
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zijn zeer tevreden met de meubels die we van u hebben ontvangen..
prima service en snel geleverd!!.

Jerome
Jerome

Open, eerlijk, deskundig

Score voor Steigerhouttrend & Industrielemeubelshop:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na uitstekende advisering omtrent aanschaf van een loungebank voor buiten, werd deze erg vlot geleverd!.

Moniek

Vorig jaar een kast besteld. is een mooie kast, echter iets anders dan wij hadden besteld. ipv 4 deurtjes, 2 grote deuren. .
ons is beloofd dit te veranderen als wij de maten zouden doorgeven . we hebben 2 x gemaild en nog gebeld, echter geen reactie. wij zijn inmiddels wel gewend aan onze kast, maar vind de wijze van communiceren en afhandelen van een klacht niet netjes. .
verder was de bezorging ook niet goed. eerste keer niet gekomen, tweede keer een uur na afgesproken tijdstip afgebeld. derde keer wel geleverd. .
de randzaken wat minder goed, echter de kast is verder mooi en van goede kwaliteit.

Matig (5/10)

Extra man aannemen om te bezorgen

Reactie Steigerhouttrend & Industrielemeubelshop:

Helaas, vanwege grote vertraging in het verkeer, behoorlijk te laat bezorgd. Wel hebben we u voortdurend op de hoogte gehouden. Bovendien kon u genieten voor een mooie aanbieding. Daarmee hebben we veel gedaan om de aankoop voor u toch aangenaam te laten verlopen. Ook zijn we blij, dat u onze meubelen mooi vindt. Daarom betreuren we uw reactie en de lage score die u ons hebt toegekend.

Score voor Steigerhouttrend & Industrielemeubelshop:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie meubels. bezorgafspraak tussen 15.00 uur-20.00uur maar pas na 22:30 uur bezorgd.

Bedrijfsinformatie

SteigerhoutTrend.nl en IndustrieleMeubelshop.nl zijn onderdeel van LoodsXL.

We verkopen betaalbare steigerhouten en eikenhouten (industriële) meubelen voor binnen en buiten. Maatwerk is ook mogelijk voor particulieren en bedrijven.

Koop online of bezoek onze fabriek en showroom in Groningen.
  2010 – 2017 © The Feedback Company