Levering op tijd
Expertise

Milan

Mijn ervaring was zeer positief. Snel een reactie wanneer je een mailtje stuurt, aardig personeel en een goede service en producten van een goede kwaliteit.

fijn in het contact, mooie producten, leveren en zetten alles in elkaar.

nvt

Marinda en Martin

Een van de bestelde producten is tijdens het vervoer / afleveren beschadigd geraakt. Dit netjes gemeld, in eerste instantie wordt geprobeerd dit in onze schoenen te schuiven. Vervolgens de telefoon... Een van de bestelde producten is tijdens het vervoer / afleveren beschadigd geraakt. Dit netjes gemeld, in eerste instantie wordt geprobeerd dit in onze schoenen te schuiven. Vervolgens de telefoon gepakt en e.e.a. nog eens goed besproken. Vervolgens wordt voorgesteld dat we maar een mail moeten sturen met het verzoek of we opgenomen kan worden in de 'serviceronde' zodat de beschadiging dan verholpen kan worden. Wij ervaren het als niet klantvriendelijk dat het dan tot (2 maanden!!) kan duren voordat men langskomt. Steigerhout Trend zou een heel leuk bedrijf kunnen zijn wanneer ze hun klanten (en dan met name de klachtenafhandeling) wat serieuzer zouden oppakken. Wij houden een wat nare nasmaak over aan de 'klantenservice' van dit bedrijf.

Zou een leuk bedrijf kunnen zijn wanneer men de klantenservice op orde brengt.

Klantenservice / klachtenafhandeling

Gerritsen

Fijne communicatie en mooi werk

Communicatie

jacqueline boender

Super

Alles

Noordhuis/de Jong

Zeer goede ervaring, al meerdere mooie projecten voor ons gemaakt, alles is mogelijk! Vanuit onze eigen ideeën prachtige ontwerpen gemaakt! Wij genieten nu van een prachtige, unieke wandkast, tafel... Zeer goede ervaring, al meerdere mooie projecten voor ons gemaakt, alles is mogelijk! Vanuit onze eigen ideeën prachtige ontwerpen gemaakt! Wij genieten nu van een prachtige, unieke wandkast, tafel en ook onze zoon heeft een prachtige slaapkamer!

Dat echt alles mogelijk is, vanuit eigen ontwerp en ideeën. Echt vakwerk!

Jasper Vet

Zeer goed, vakwerk, op tijd geleverd met een topservice. Echt aan te bevelen.

Prachtige afwerking, goede service.

H. Ottens

Zeer goed bedrijf, komen hun afspraken keurig netjes na. Al met al topbedrijf!!

Maatwerk, snelle levering en fijne mensen die er werken

Niet

Mollema

Zeer goed !! Een ronde mango tafel besteld , snel geleverd en goede kwaliteit dus niet van dat goedkope spul wat ze elders leveren ! Kortom waar voor je geld !!

Prijs / kwaliteit

Linda Annette Smit

Goed . . afspraken en afhandeling uitstekend

komen afspraken na. Afbeelding eettafel en afgeleverd product zijn identiek.

Karin Jager

Een super leuk nachtkastje gekocht! Snelle levering en goede service. Ben er tevreden mee.

Snelle levering voor een product met goede kwaliteit