Levering op tijd
Expertise

Kees Lubbers

Kast super mooi geworden we zijn er zeer blij mee!!! Super bedankt goede service vriendelijke personeel!!!
Groetjes familie Lubbers.

Er word goed geluisterd naar de wensen van de klant.
En word gemaakt naar wens.

Marlies

Aankoop bureau Spencer en kajuitbed met matraslade.

Bij eerste bestelling is het bed geleverd in verkeerde afmetingen. Ik wilde na deze eerste bestelling, de bestelling annuleren. Ik...

-Levering door aardige mensen, die meehelpen met naar boven sjouwen en bed in elkaar zetten. Zeer vriendelijk!
-Snelle reactiesnelheid per mail door Steigerhouttrend
-Het bedrijf wat de meubels maakt (timmerfabriek) is geen vraag te veel en goed denkt mee. Goed te bereiken (zelfs what's app). Zeer vriendelijk!

-De kwaliteit van het steigerhout! Is echt niet best, is slecht gedroogd.
Verbeterpunt:
Het hout wordt ingekleurd en is niet écht verouderd steigerhout.(Persoonlijk vind ik dit niet zo mooi). Er is veel verschil in kwaliteit van steigerhout.
-Het hout van het bureau is dunner dan die van het bed. Lijkt geen constante kwaliteit.
-Het hout bevat veel splinters en het hout "bloed". Het hout werkt ook heel erg. Steigerhout werkt natuurlijk altijd wel wat, maar dit bed is veel meer gaan werken dan een bed wat wij al hebben van een andere kwaliteit.

Verbeterpunt: beter naschuren van product, beter laten drogen en uitwerken op de fabriek!

- Matraslade van het bed is niet echt een lade, maar een lattenbodem zonder zijkanten. Het front heeft speling doordat het alleen aan de onderkant is vastgenageld. De afwerking is hierdoor vind ik persoonlijk niet van een hoge kwaliteit.
Tip: verlijm het front van de matraslade met mdf en maak de matraslade ook echt een lade ipv een lattenbodem zonder zijkanten.
-Levering was niet het op de website genoemde aantal dagen, duurde twee weken langer.

Majella de Jong

Vriendelijk & deskundig personeel. Prima service & snelle levering. En het allerbelangrijkste: een prachtige tafel!

Zie boven.

Nvt

Rijckaert

Tv meubel besteld en geleverd gekregen.
Snelle levering.
Meubel krom en deurtjes niet goed passend.
Klacht is niet opgelost.
Op de website mooie foto's , maar als het kastje...

Klachten serieus nemen en goed oplossen.

E.Suvaal

Ik wilde een kast op maat. deze is keurig neergezet. mijn zoon had een schets gemaakt en bij de productie is regelmatig contact geweest over de uitvoering.

klantvriendelijk, mooie kwalitatieve producten en een goede prijs

Donkersloot

Tv meubel besteld voor de verjaardag van onze zoon. Na bestelling voor de zekerheid contact opgenomen over de afhaallocatie en datum. We hadden precies 2 weken en 1 dag voor zijn verjaardag besteld....

Nette en snelle communicatie vie de email

Landjuweel

Mooie producten voor een goede prijs! We hebben een bar op maat , 2 bartafels en 6 presentatiemeubels besteld. Ziet er allemaal top uit. Wel veel heen en weer gemaild om alles goed op de offerte en...

Vakwerk, handige site, goede prijs.

Wel veel heen en weer gemaild om alles goed op de offerte en factuur te krijgen (verkeerde barkrukken, verkeerde aantal tafels, barkrukken bij nader inzien niet beschikbaar, verkeerde bezorgkosten). Beetje slordig!

PrinsHeerlijk! Delicatessenhuis

Betrouwbaar, goede kwaliteit en snelle levering!
Vriendelijk bedrijf dat meedenkt en een passende oplossing kan bieden. Snelle ractie op vragen via mail!

Betrouwbaar en komt afspraken ook na!

Ilona

Zeer goede ervaring met het bedrijf

Zeer nette levering en ook zeer goede kwaliteit
Personeel ook zeer vriendelijk

Kees en Marjan Walhout

Vanavond is onze oudlook steigerhouten salontafel type Delhi na 1 week kant en klaar afgeleverd. We zijn super tevreden helemaal top. De tafel is naar onze wens gemaakt.
We bevelen...

De tafel is helemaal naar onze wens gemaakt
en dat binnen 1 week

Dit bedrijf beveel ik iedereen aan