Levering op tijd

J. Vreugdenhil

Slechte klantenservice.

Reactie Steigerhout Trend:

Beste mevrouw Vreugdenhil,
Bedankt voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
Beste mevrouw Vreugdenhil,
Bedankt voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
U geeft aan dat de reactiesnelheid zeer slecht is. Dat betreuren wij zeer en begrijpen wij dan ook niet helemaal, want wij hebben direct naar aanleiding van uw mail contact met u opgenomen. Tevens heeft u het over de levering die volgens u niet op tijd was. Wij hebben dit voor u nagekeken en uw bestelling is binnen onze levertijd uitgeleverd.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de klantenservice.
Wij hebben getracht om u op meerdere manieren te woord te staan, maar u gooit de hoorn erop. Zoals u wellicht begrijpt kunnen wij helaas niet samen tot een oplossing komen als u ons niet wil spreken. Graag willen wij elke klant op een juiste manier helpen, maar op het moment dat u niet tevreden bent met het antwoord dat u krijgt en de verbinding verbreekt kunnen wij hier helaas weinig mee.
Mocht het product een klacht bevatten dan komen wij uiteraard graag langs om het probleem te verhelpen. U moet daar dan wel voor open staan. Tot op heden hebben wij gemerkt dat u hier niet voor open staat. Mocht u in de toekomst toch gebruik willen maken van het aanbod, dan horen wij het graag,
Team Steigerhouttrend

Tina van der Werff

Ik heb bij dit bedrijf een bed en kast met schuifdeur besteld. Het steigerhout (met White Wash) staat mooi bij het interieur. Heel stijlvol! De bestelling was ook op de afgesproken datum binnen en... Ik heb bij dit bedrijf een bed en kast met schuifdeur besteld. Het steigerhout (met White Wash) staat mooi bij het interieur. Heel stijlvol! De bestelling was ook op de afgesproken datum binnen en bezorgd door vriendelijk personeel. Al met al tevreden.

Goede kwaliteit materiaal en klantvriendelijk

Milan

Mijn ervaring was zeer positief. Snel een reactie wanneer je een mailtje stuurt, aardig personeel en een goede service en producten van een goede kwaliteit.

fijn in het contact, mooie producten, leveren en zetten alles in elkaar.

nvt

Marinda en Martin

Een van de bestelde producten is tijdens het vervoer / afleveren beschadigd geraakt. Dit netjes gemeld, in eerste instantie wordt geprobeerd dit in onze schoenen te schuiven. Vervolgens de telefoon... Een van de bestelde producten is tijdens het vervoer / afleveren beschadigd geraakt. Dit netjes gemeld, in eerste instantie wordt geprobeerd dit in onze schoenen te schuiven. Vervolgens de telefoon gepakt en e.e.a. nog eens goed besproken. Vervolgens wordt voorgesteld dat we maar een mail moeten sturen met het verzoek of we opgenomen kan worden in de 'serviceronde' zodat de beschadiging dan verholpen kan worden. Wij ervaren het als niet klantvriendelijk dat het dan tot (2 maanden!!) kan duren voordat men langskomt. Steigerhout Trend zou een heel leuk bedrijf kunnen zijn wanneer ze hun klanten (en dan met name de klachtenafhandeling) wat serieuzer zouden oppakken. Wij houden een wat nare nasmaak over aan de 'klantenservice' van dit bedrijf.

Zou een leuk bedrijf kunnen zijn wanneer men de klantenservice op orde brengt.

Klantenservice / klachtenafhandeling

Gerritsen

Fijne communicatie en mooi werk

Communicatie

jacqueline boender

Super

Alles

Noordhuis/de Jong

Zeer goede ervaring, al meerdere mooie projecten voor ons gemaakt, alles is mogelijk! Vanuit onze eigen ideeën prachtige ontwerpen gemaakt! Wij genieten nu van een prachtige, unieke wandkast, tafel... Zeer goede ervaring, al meerdere mooie projecten voor ons gemaakt, alles is mogelijk! Vanuit onze eigen ideeën prachtige ontwerpen gemaakt! Wij genieten nu van een prachtige, unieke wandkast, tafel en ook onze zoon heeft een prachtige slaapkamer!

Dat echt alles mogelijk is, vanuit eigen ontwerp en ideeën. Echt vakwerk!

Jasper Vet

Zeer goed, vakwerk, op tijd geleverd met een topservice. Echt aan te bevelen.

Prachtige afwerking, goede service.

H. Ottens

Zeer goed bedrijf, komen hun afspraken keurig netjes na. Al met al topbedrijf!!

Maatwerk, snelle levering en fijne mensen die er werken

Niet

Mollema

Zeer goed !! Een ronde mango tafel besteld , snel geleverd en goede kwaliteit dus niet van dat goedkope spul wat ze elders leveren ! Kortom waar voor je geld !!

Prijs / kwaliteit