Levering op tijd

Eveline

Tevreden met mijn badmeubel

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Klomp

Zeer slechte service en nog brutaal ook.

Zeer slechte service en nog brutaal ook.

Ze sturen eerst een mail wat betreft leveren. Aangegeven dat er niet na 18:00 geleverd kan worden. Dan heb je uiteindelijk geen keuze meer als hun dat niet past. Je kan ze tegen betaling met de post laten versturen. Of je wacht nog maar een paar weken als het ze wel lukt om op tijde te leveren. Geen tegemoetkoming op geen enkel vlak. Zeer slechte service.

Beter communiceren

Reactie Steigerhout Trend:

Beste Klomp,
Inmiddels is alles keurig naar wens opgelost en hopen we dat je veel plezier zal hebben van het nachtkastje!
Steigerhouttrend

Mike

Bij deze firma een eikenhouten schuifdeur gekocht voor 1000 euro + voor een paar honderd euro aan bedden en wandplanken.

De deur is na montage flink krom getrokken zowel in lengte als...

De deur is na montage flink krom getrokken zowel in lengte als hoogte. Ook bleek bij montage dat de ingefreesde handgreep aan de verkeerde kant zat. Maandenlang getouwtrek, eerst geven ze ons wekenlang de schuld, deur zou rechtop gestaan hebben (wat niet het geval is, bovendien, hoe kunnen zij dat beoordelen op afstand)? Vervolgens willen ze de deur wel ophalen, maar tegen voorrij kosten en kosten voor herstel moeten wij ook betalen. Expert heb ik al ingeschakeld, dit is niet te herstellen, zowel het krom trekken van de deur als de verkeerd geplaatste handgreep.

Wil je telefonisch contact dan krijg je een grote mond.

1000 euro weg! Koop hier niets! Aftersales zijn verschrikkelijk!

Werkelijk geen

Alles kan beter hier!

A.velting

Zeer goed

Leveren zoals beloofd

Jacquline de Vries

Prachtige laswerk

Het laswerk is super. Levering top, vriendelijk personeel.

Lisa

Vorige week mijn nieuwe bed ontvangen, erg blij mee! Sneller dan verwacht geleverd. Bedankt steigerhouttrend

Duidelijke communicatie, goede prijzen en snelle levering

Liesbeth

Vandaag is onze prachtige bank met eettafel geleverd en geplaatst. Erg blij mee.
Vanwege een miscommunicatie was er wel wat vertraging opgetreden maar het is prima opgelost. Let er wel op dat als je iets bestelt, je duidelijk je (afwijkende) wensen in de bestelnotities vermeld. Ik dacht dat eea wel duidelijk was overgekomen maar mijn mails waren niet 'gelinkt' met de bestelling. Uiteindelijk toch hartstikke fijn opgelost!

Goede kwaliteit

Ik vermoed dat het erg druk is geweest en daardoor kon het misverstand ontstaan. Misschien toch duidelijker vermelden dat de order obv de bestelnotities worden gemaakt, was bij mij niet helemaal... Ik vermoed dat het erg druk is geweest en daardoor kon het misverstand ontstaan. Misschien toch duidelijker vermelden dat de order obv de bestelnotities worden gemaakt, was bij mij niet helemaal duidelijk.

B&B Duinblick

Hele prettige ervaring met dit bedrijf. Er is bij ons op Texel een prachtige loungebank afgeleverd, precies volgens de gemaakte afspraken. De zeer vriendelijke dame van de klantenservice had voor... Hele prettige ervaring met dit bedrijf. Er is bij ons op Texel een prachtige loungebank afgeleverd, precies volgens de gemaakte afspraken. De zeer vriendelijke dame van de klantenservice had voor de speciale levering naar Texel alles heel goed geregeld, zoals wij met haar besproken hadden.
Ook de loungebank zelf is prachtig uitgevoerd en stemt helemaal overeen met onze verwachtingen.
We hebben er ook kussens bij besteld, die ook perfect passen en van hoge kwaliteit zijn.
Wij raden dit bedrijf zeker aan. Heel goed vakmanschap en ook zeer goede service.

Goed vakmanschap, heel mooi product, hele goede service bij de bestelling en de levering.

Hanneke

Een loungebank besteld met opbergsysteem. krijg ik 1,5 dag vantevoren te horen dat dat niet mogelijk is per mail. Neee dacht ik. De kussens had ik ergens anders al besteld en die waren er al. En... Een loungebank besteld met opbergsysteem. krijg ik 1,5 dag vantevoren te horen dat dat niet mogelijk is per mail. Neee dacht ik. De kussens had ik ergens anders al besteld en die waren er al. En weer 2 maanden wachten. Dus was dat geen optie. Daarna begon de ellende. Met excuses en een tuttig houten hart is alles afgekocht. Nu moet ik mijn kussens binnen leggen of een wachterdichte kast van € 400,00 bestellen. Ik heb een bank die ik niet wil en ik zit met extra kosten. Dit is het geval slechte klantenservice. Ze hadden mij kunnen bellen en samen tot een oplossing kunnen komen. Ik ben een zeer ontevreden klant. Wat is de service en communicatie daar slecht. En kreeg ik van de koeriers te horen dat zo'n opbergsysteem bij deze type bank helemaal niet kan. Waarom weten zij dit wel en de klant niet. En de vinger maar naar de klant wijzen, en zelf hebben ze alles goed gedaan. En is het in hun geval foutje, bedankt! Zo balen dit.

betere klantenservice waarbij de klant centraal staat en niet het bedrif

Reactie Steigerhout Trend:

Beste Hanneke,
Beste Hanneke,
We begrijpen dat de situatie erg vervelend is, helaas heeft er op de site een fout gestaan en i.v.m. de constructie was het niet mogelijk om een opbergsysteem in de gewenste loungebank te plaatsten. Dit hebben wij voor levering gecommuniceerd.
Je geeft aan dat je van de koerier te horen hebt gekregen dat het niet mogelijk is dat er geen opbergsysteem in de loungebank kan, echter hebben wij dit 2 dagen voor levering gemeld toen de meubelmaker aan het meubel zou beginnen.
We hebben je 3 opties aangeboden. Optie 1 was dat je voor een ander model kan kiezen waarbij een opbergsysteem wel mogelijk is en de afgesproken leverdatum laten staan, optie 2 was dat je er nog over na kon denken en we de leverafspraak zouden verplaatsen, echter is hierbij niet aangegeven dat dit 2 maanden zou duren. Optie 3 was dat je de bank zou nemen zonder opbergsysteem. Je bent voor optie 3 gegaan, het bevreemd ons dan ook dat je nadien een klacht indient dat je een loungebank hebt zonder opbergsysteem.
We hebben ons best gedaan met een presentje en de terugbetaling, het kan uiteraard dat het niet helemaal je smaak is maar telefonisch gaf je op een niet erg respectvolle manier aan wat je er mee gedaan hebt.
We wensen je veel plezier van de loungebank.
Steigerhouttrend

Naomi

Vandaag mijn prachtige loungebank ontvangen, bezorgt door een vriendelijke bezorger!

Snelle levering en goede communicatie