Reviews

8.9 / 10
187 beoordelingen
Schrijf beoordeling

90% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Levering op tijd
8.8/10
Reactiesnelheid
9/10
Expertise
8.8/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
8.8/10
Informatie op de website
8.8/10

187 Reviews

Linda Annette Smit

10/10

Goed . . afspraken en afhandeling uitstekend

Sterke punten

komen afspraken na. Afbeelding eettafel en afgeleverd product zijn identiek.

Verbeterpunten of tips

geen


Karin Jager

9/10

Een super leuk nachtkastje gekocht! Snelle levering en goede service. Ben er tevreden mee.

Sterke punten

Snelle levering voor een product met goede kwaliteit

Verbeterpunten of tips

-


Rietberg

1/10

Heel slecht!!! Eerst afspraak niet nakomen met leveren. Vervolgens verkeerd bezorgd. Contact opgenomen maar hier wordt alles behalve vriendelijk mee omgegaan. Konstantijn kan geen kritiek ontvangen... Heel slecht!!! Eerst afspraak niet nakomen met leveren. Vervolgens verkeerd bezorgd. Contact opgenomen maar hier wordt alles behalve vriendelijk mee omgegaan. Konstantijn kan geen kritiek ontvangen en gaat dan ook erg onbeleefd om met zn klanten. Heel jammer als je veel geld betaald dat er zo met je omgegaan wordt!! NOOIT MEER.

Sterke punten

0

Verbeterpunten of tips

Alles

Reactie Steigerhout Trend:

Beste Demi,
Bedankt voor uw review en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf en de service. Wij begrijpen de door u geschreven review niet helemaal. Via de mail is er...
Beste Demi,
Bedankt voor uw review en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf en de service. Wij begrijpen de door u geschreven review niet helemaal. Via de mail is er meerdere malen contact geweest en zijn wij direct op zoek gegaan naar een passende oplossing. Wij hebben de mailwisseling er nog even bij gepakt en zien dat er dan ook zeer snel (binnen enkele minuten) geantwoord is op al uw vragen en opmerking. Daar horen wij u helaas niet over. Wij vinden het dan ook jammer om dit te lezen. In de review geeft u aan dat wij de afspraak voor het leveren niet zijn nagekomen, dat is dus niet correct. Via de mail heeft u aangegeven dat u het meubel uiterlijk 1 juli nodig had, we hebben er voor gezorgd dat het meubel tijdig bij u is afgeleverd.
We hopen ondanks de vervelend ervaring dat u toch nog veel plezier mag bleven van de toonbank en wij wensen u dan ook veel succes met de opening van de zaak!


Bo's nailstudio

10/10

Super!!

Sterke punten

Klantenservice

Verbeterpunten of tips

Geen


Ruud

10/10

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn erg goed. Ik heb hier een zeer fraaie tafel en een loungeset gekocht. De tafel is perfect gemonteerd en door de coating die er overheen zit laten de drankjes die... Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn erg goed. Ik heb hier een zeer fraaie tafel en een loungeset gekocht. De tafel is perfect gemonteerd en door de coating die er overheen zit laten de drankjes die mijn kinderen erop morsen geen vlekken achter! Daarnaast zit de loungeset heerlijk en kunnen we deze zomer optimaal gaan genieten van onze achtertuin.

Sterke punten

Montage, kwaliteit, snelle levering

Verbeterpunten of tips

Geen verbeterpunten


Elbrecht

2/10

Helaas houden ze zich niet aan de afspraak van 2 weken levertijd. Ben nog steeds aan het wachten na maand. Geen idee wanneer ik mijn dure bank ga krijgen. Terwijl ik wel dag 1 betaald heb. Krijg... Helaas houden ze zich niet aan de afspraak van 2 weken levertijd. Ben nog steeds aan het wachten na maand. Geen idee wanneer ik mijn dure bank ga krijgen. Terwijl ik wel dag 1 betaald heb. Krijg alleen maar te horen dat andere afdeling contact gaat opnemen maar dat gebeurt niet.....iets van kastje en muur. Zitten wij fijn zonder bank op de geplande verjaardag. Sorry maar mijn beoordeling over de service is dus SLECHT

Sterke punten

Kan ik niet zeggen want krijg mijn product nog steeds niet

Verbeterpunten of tips

Aan afspraken houden

Reactie Steigerhout Trend:

Beste heer/mevrouw Elbrecht,
Dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
Helaas zien wij geen bestelling op basis van uw gegevens. Graag ontvangen wij van u een...
Beste heer/mevrouw Elbrecht,
Dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
Helaas zien wij geen bestelling op basis van uw gegevens. Graag ontvangen wij van u een mail met daarin de gegevens zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken en alles op een juiste manier kunnen afhandelen.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Team Steigerhouttrend


LTC Vleuten-De Meern

1/10

Ontluisterende negatief......

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Hoeveel wil je er hebben.

Reactie Steigerhout Trend:

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet te spreken bent over ons bedrijf.
Wij hebben het even voor u nagekeken en zien dat u in eerste instantie...
Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet te spreken bent over ons bedrijf.
Wij hebben het even voor u nagekeken en zien dat u in eerste instantie aanwezig kon zijn op het door ons aangegeven moment. Helaas kwam u een dag voor levering tot de conclusie dat u ook nog een baan had en er van u verwacht werd daar aanwezig te zijn. Zoals u misschien kunt begrijpen kunnen wij niet 12 uur voor levering de complete route nog aanpassen, omdat u even over het hoofd had gezien dat u moest werken. Vanaf u kant geen begrip voor de situatie en u gaf aan dat wij de planning wel konden aanpassen. Helaas gaat dat niet al er nog 20 enthousiaste klanten in de route zitten die ook allemaal de bestelling op een bepaalde tijd verwachten.
Ondanks alles hopen wij dat u toch al heeft kunnen genieten van de prachtige loungeset. Aan het weer zal het niet liggen!
Met vriendelijke groet,
Team Steigerhouttrend


Rick

2/10

Steigehouttrend levert geen bouwpakket maar een compleet in elkaar gezet product staat er opdracht de website. Want dat in elkaar zetten is toch moeilijker dan je denkt en levert vaak problemen op.... Steigehouttrend levert geen bouwpakket maar een compleet in elkaar gezet product staat er opdracht de website. Want dat in elkaar zetten is toch moeilijker dan je denkt en levert vaak problemen op. En wat krijg ik geleverd.... EEN BOUWPAKKET. En dat bouwpakket bevat kromme planken! Probeer dan maar eens een kast goed in elkaar te zetten. Bij reclamatie ligt het volgens Konstantijn echt niet aan de levering, maar aan de muur, de vloer, alles behalve de kromme planken.

Sterke punten

Loze beloftes maken op de website

Verbeterpunten of tips

Doen wat je beloofd op je website namelijk, GEEN bouwpakket leveren

Reactie Steigerhout Trend:

Beste Eric,
Dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de kast.
De reden dat uw bestelling als bouwpakket is geleverd is omdat uw bestelling op transport...
Beste Eric,
Dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de kast.
De reden dat uw bestelling als bouwpakket is geleverd is omdat uw bestelling op transport moest naar Bonaire. Dat vergeet u even te vermelden. Onze meubelmaker heeft na levering meerdere malen contact met u gehad om de problemen op te lossen. U gaf toen dat dit in orde zou komen en dat u het zelf zou aanpassen. Als u in Nederland zou wonen zouden wij uiteraard bij u langskomen om de problemen te verhelpen. Helaas zijn wij niet in de gelegenheid om naar Bonaire te vliegen zoals u misschien kunt begrijpen. Tevens moet u wellicht kunnen begrijpen dat als planken vanuit het koude Nederland getransporteerd worden naar Bonaire (+30) dat hout kan gaan werken en dat planken dus krom kunnen trekken.
Ondanks alles wensen wij u toch veel plezier van de kast.
Met vriendelijke groet,
Team Steigerhouttrend


Tineke van den Berg

10/10

Prachtig tv meubel en supersnel geleverd

Sterke punten

Kwaliteit en supersnelle levering

Verbeterpunten of tips

Geen idee eigenlijk.


Inge Derks

10/10

Een bed op maat laten maken en er is super meegedacht en het eindresultaat is top!

Sterke punten

Er wordt goed met je meegedacht en navraag gedaan naar je wensen.

Verbeterpunten of tips

Geen