Loods XL

8.2/10
8.2/10

LTC Vleuten-De Meern

Ontluisterende negatief......

Hoeveel wil je er hebben.

Reactie Loods XL:

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet te spreken bent over ons bedrijf.
Wij hebben het even voor u nagekeken en zien dat u in eerste instantie...
Beste heer/mevrouw,
Wij hebben het even voor u nagekeken en zien dat u in eerste instantie aanwezig kon zijn op het door ons aangegeven moment. Helaas kwam u een dag voor levering tot de conclusie dat u ook nog een baan had en er van u verwacht werd daar aanwezig te zijn. Zoals u misschien kunt begrijpen kunnen wij niet 12 uur voor levering de complete route nog aanpassen, omdat u even over het hoofd had gezien dat u moest werken. Vanaf u kant geen begrip voor de situatie en u gaf aan dat wij de planning wel konden aanpassen. Helaas gaat dat niet al er nog 20 enthousiaste klanten in de route zitten die ook allemaal de bestelling op een bepaalde tijd verwachten.
Ondanks alles hopen wij dat u toch al heeft kunnen genieten van de prachtige loungeset. Aan het weer zal het niet liggen!
Team Steigerhouttrend

Rick

Steigehouttrend levert geen bouwpakket maar een compleet in elkaar gezet product staat er opdracht de website. Want dat in elkaar zetten is toch moeilijker dan je denkt en levert vaak problemen op.... Steigehouttrend levert geen bouwpakket maar een compleet in elkaar gezet product staat er opdracht de website. Want dat in elkaar zetten is toch moeilijker dan je denkt en levert vaak problemen op. En wat krijg ik geleverd.... EEN BOUWPAKKET. En dat bouwpakket bevat kromme planken! Probeer dan maar eens een kast goed in elkaar te zetten. Bij reclamatie ligt het volgens Konstantijn echt niet aan de levering, maar aan de muur, de vloer, alles behalve de kromme planken.

Loze beloftes maken op de website

Doen wat je beloofd op je website namelijk, GEEN bouwpakket leveren

Reactie Loods XL:

Beste Eric,
Dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de kast.
Beste Eric,
De reden dat uw bestelling als bouwpakket is geleverd is omdat uw bestelling op transport moest naar Bonaire. Dat vergeet u even te vermelden. Onze meubelmaker heeft na levering meerdere malen contact met u gehad om de problemen op te lossen. U gaf toen dat dit in orde zou komen en dat u het zelf zou aanpassen. Als u in Nederland zou wonen zouden wij uiteraard bij u langskomen om de problemen te verhelpen. Helaas zijn wij niet in de gelegenheid om naar Bonaire te vliegen zoals u misschien kunt begrijpen. Tevens moet u wellicht kunnen begrijpen dat als planken vanuit het koude Nederland getransporteerd worden naar Bonaire (+30) dat hout kan gaan werken en dat planken dus krom kunnen trekken.
Ondanks alles wensen wij u toch veel plezier van de kast.
Team Steigerhouttrend

Tineke van den Berg

Prachtig tv meubel en supersnel geleverd

Kwaliteit en supersnelle levering

Geen idee eigenlijk.

Inge Derks

Een bed op maat laten maken en er is super meegedacht en het eindresultaat is top!

Er wordt goed met je meegedacht en navraag gedaan naar je wensen.

Pieter Vermeulen

Zeer vlotte & snelle service. Zeker een aanrader!

Zeer vlotte communicatie

Doe zo verder!

Cees

Supersnelle levering. veel kwaliteit voor goede prijs

alles op maat te bestellen en toch de levering binnen twee weken.
Tot nu toe, twee keer de levering zelfs met een week.

website minder aansprekend

Basisschool Nicolaas Beets

Steigerhout Trend denkt mee over de vraag van de klant en levert een goed product.

denkt mee, adviseert, flexibel in bezorgafspraken, doet wat het belooft.

Eventueel tips aanbieden bij de verzorging en behandeling van een onbehandeld product.

Ilona

Zeer positief. Hele snelle service en een ontzettend mooi product geleverd!

Afwerking, snelle levering

Verzendkosten