Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

Noordhuis/de Jong

Zeer goede ervaring, al meerdere mooie projecten voor ons gemaakt, alles is mogelijk! Vanuit onze eigen ideeën prachtige ontwerpen gemaakt! Wij genieten nu van een prachtige, unieke wandkast, tafel... Zeer goede ervaring, al meerdere mooie projecten voor ons gemaakt, alles is mogelijk! Vanuit onze eigen ideeën prachtige ontwerpen gemaakt! Wij genieten nu van een prachtige, unieke wandkast, tafel en ook onze zoon heeft een prachtige slaapkamer!

Dat echt alles mogelijk is, vanuit eigen ontwerp en ideeën. Echt vakwerk!

Jasper Vet

Zeer goed, vakwerk, op tijd geleverd met een topservice. Echt aan te bevelen.

Prachtige afwerking, goede service.

H. Ottens

Zeer goed bedrijf, komen hun afspraken keurig netjes na. Al met al topbedrijf!!

Maatwerk, snelle levering en fijne mensen die er werken

Niet

Mollema

Zeer goed !! Een ronde mango tafel besteld , snel geleverd en goede kwaliteit dus niet van dat goedkope spul wat ze elders leveren ! Kortom waar voor je geld !!

Prijs / kwaliteit

Linda Annette Smit

Goed . . afspraken en afhandeling uitstekend

komen afspraken na. Afbeelding eettafel en afgeleverd product zijn identiek.

Karin Jager

Een super leuk nachtkastje gekocht! Snelle levering en goede service. Ben er tevreden mee.

Snelle levering voor een product met goede kwaliteit

Rietberg

Heel slecht!!! Eerst afspraak niet nakomen met leveren. Vervolgens verkeerd bezorgd. Contact opgenomen maar hier wordt alles behalve vriendelijk mee omgegaan. Konstantijn kan geen kritiek ontvangen... Heel slecht!!! Eerst afspraak niet nakomen met leveren. Vervolgens verkeerd bezorgd. Contact opgenomen maar hier wordt alles behalve vriendelijk mee omgegaan. Konstantijn kan geen kritiek ontvangen en gaat dan ook erg onbeleefd om met zn klanten. Heel jammer als je veel geld betaald dat er zo met je omgegaan wordt!! NOOIT MEER.

Alles

Reactie Loods XL:

Beste Demi,
Beste Demi,
Bedankt voor uw review en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf en de service. Wij begrijpen de door u geschreven review niet helemaal. Via de mail is er meerdere malen contact geweest en zijn wij direct op zoek gegaan naar een passende oplossing. Wij hebben de mailwisseling er nog even bij gepakt en zien dat er dan ook zeer snel (binnen enkele minuten) geantwoord is op al uw vragen en opmerking. Daar horen wij u helaas niet over. Wij vinden het dan ook jammer om dit te lezen. In de review geeft u aan dat wij de afspraak voor het leveren niet zijn nagekomen, dat is dus niet correct. Via de mail heeft u aangegeven dat u het meubel uiterlijk 1 juli nodig had, we hebben er voor gezorgd dat het meubel tijdig bij u is afgeleverd.
We hopen ondanks de vervelend ervaring dat u toch nog veel plezier mag bleven van de toonbank en wij wensen u dan ook veel succes met de opening van de zaak!

Bo's nailstudio

Super!!

Klantenservice

Ruud

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn erg goed. Ik heb hier een zeer fraaie tafel en een loungeset gekocht. De tafel is perfect gemonteerd en door de coating die er overheen zit laten de drankjes die... Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn erg goed. Ik heb hier een zeer fraaie tafel en een loungeset gekocht. De tafel is perfect gemonteerd en door de coating die er overheen zit laten de drankjes die mijn kinderen erop morsen geen vlekken achter! Daarnaast zit de loungeset heerlijk en kunnen we deze zomer optimaal gaan genieten van onze achtertuin.

Montage, kwaliteit, snelle levering

Geen verbeterpunten

Elbrecht

Helaas houden ze zich niet aan de afspraak van 2 weken levertijd. Ben nog steeds aan het wachten na maand. Geen idee wanneer ik mijn dure bank ga krijgen. Terwijl ik wel dag 1 betaald heb. Krijg... Helaas houden ze zich niet aan de afspraak van 2 weken levertijd. Ben nog steeds aan het wachten na maand. Geen idee wanneer ik mijn dure bank ga krijgen. Terwijl ik wel dag 1 betaald heb. Krijg alleen maar te horen dat andere afdeling contact gaat opnemen maar dat gebeurt niet.....iets van kastje en muur. Zitten wij fijn zonder bank op de geplande verjaardag. Sorry maar mijn beoordeling over de service is dus SLECHT

Kan ik niet zeggen want krijg mijn product nog steeds niet

Aan afspraken houden

Reactie Loods XL:

Beste heer/mevrouw Elbrecht,
Dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
Beste heer/mevrouw Elbrecht,
Dank voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
Helaas zien wij geen bestelling op basis van uw gegevens. Graag ontvangen wij van u een mail met daarin de gegevens zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken en alles op een juiste manier kunnen afhandelen.
In afwachting van uw reactie.
Team Steigerhouttrend