Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

Isabel

Ik had een bed besteld bij steigehout trend, na bijna 3 maanden wachten, bellen ze de avond van tevoren af dat ze niet kunnen komen. Uiteindelijk nieuwe afspraak gemaakt, komen ze niet opdagen. Na... Ik had een bed besteld bij steigehout trend, na bijna 3 maanden wachten, bellen ze de avond van tevoren af dat ze niet kunnen komen. Uiteindelijk nieuwe afspraak gemaakt, komen ze niet opdagen. Na veel gezeik aan de telefoon de overeenkomst ontbonden, met veel moeite. In eerste instantie zei steigerhout trend dat het niet mogelijk was om te ontbinden maar volgens hun algemene voorwaarden kon dit wel gewoon. Uiteindelijk ontbonden maar hebben ze het geld niet binnen 30 dagen overgemaakt, ook daar moest ik weer achteraangaan. Waardeloos bedrijf.

klantvriendelijkheid, afspraken nakomen

Beste Isabel,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Helaas kunnen wij ons niet helemaal vinden in je review.
De levering hebben wij helaas moeten verplaatsen doordat er corona is...
Beste Isabel,
De levering hebben wij helaas moeten verplaatsen doordat er corona is geconstanteerd in onze werkplaats. Je gaf aan dat je in de zorg werkt, we vinden het dan ook jammer om te horen dat er weinig begrip is dat de levering om deze reden niet door kon gaan.
We hebben direct gezocht naar een oplossing om het meubel via een externe leverancier de volgende dag te versturen, je gaf aan dat dit niet mogelijk was i.v.m. werk, het meubel kon enkel op zaterdag geleverd worden. We hebben je bestelling bij onze externe leverancier aangemeld als zaterdag levering. Helaas is er in hun planning iets fout gegaan waardoor het meubel niet op de aangegeven zaterdag geleverd is. Uiteraard is dit ontzettend vervelend.
Doordat de levering niet goed was gegaan gaf je aan het meubel te willen annuleren, wat wij erg jammer vinden. Helaas kunnen wij niet in de planning van een externe transporteur kijken en ligt dit buiten onze macht. De reden dat de annulering in eerste instantie wat moeilijk was omdat je meubel immers al onderweg naar het afleveradres en volledig geproduceerd is naar jouw wensen.
Je geeft aan dat je bijna 3 maanden hebt moeten wachten op de levering, ik heb dit even voor je uitgezocht en het meubel zal met 9 weken geleverd zijn (dit zijn onze actuele levertijden). We begrijpen dan ook niet waarom je 3 maanden aangeeft.
We wensen je veel succes met de zoektocht naar een nieuw bed!
Steigerhouttrend

Max

Prima mooie sample plankjes

Goeie kwaliteit en netjes geleverd

Sandra

Waardeloos bedrijf

Aardige chauffeur

Leveren van waar voor je geld ipv een afgeraffeld product .

Beste Sandra,
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent over het geleverde meubel. Helaas is het bij ons niet bekend om welke order dit betreft.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons...
Beste Sandra,
Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons een email sturen.
Steigerhouttrend

Petra

Ik kan niet anders zeggen dan , helemaal
Top!

Uitstekend contact! Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van je order en de op maat gemaakte sidetable is zo netjes afgewerkt ! 11 november besteld en 3 december in huis . Keurige... Uitstekend contact! Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van je order en de op maat gemaakte sidetable is zo netjes afgewerkt ! 11 november besteld en 3 december in huis . Keurige chauffeur die de tafel voor me binnen zette. Ik heb echt 0 klachten

Voor mij geen !

J. Vreugdenhil

Slechte klantenservice.

Beste mevrouw Vreugdenhil,
Bedankt voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
Beste mevrouw Vreugdenhil,
Bedankt voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
U geeft aan dat de reactiesnelheid zeer slecht is. Dat betreuren wij zeer en begrijpen wij dan ook niet helemaal, want wij hebben direct naar aanleiding van uw mail contact met u opgenomen. Tevens heeft u het over de levering die volgens u niet op tijd was. Wij hebben dit voor u nagekeken en uw bestelling is binnen onze levertijd uitgeleverd.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de klantenservice.
Wij hebben getracht om u op meerdere manieren te woord te staan, maar u gooit de hoorn erop. Zoals u wellicht begrijpt kunnen wij helaas niet samen tot een oplossing komen als u ons niet wil spreken. Graag willen wij elke klant op een juiste manier helpen, maar op het moment dat u niet tevreden bent met het antwoord dat u krijgt en de verbinding verbreekt kunnen wij hier helaas weinig mee.
Mocht het product een klacht bevatten dan komen wij uiteraard graag langs om het probleem te verhelpen. U moet daar dan wel voor open staan. Tot op heden hebben wij gemerkt dat u hier niet voor open staat. Mocht u in de toekomst toch gebruik willen maken van het aanbod, dan horen wij het graag,
Team Steigerhouttrend

Tina van der Werff

Ik heb bij dit bedrijf een bed en kast met schuifdeur besteld. Het steigerhout (met White Wash) staat mooi bij het interieur. Heel stijlvol! De bestelling was ook op de afgesproken datum binnen en... Ik heb bij dit bedrijf een bed en kast met schuifdeur besteld. Het steigerhout (met White Wash) staat mooi bij het interieur. Heel stijlvol! De bestelling was ook op de afgesproken datum binnen en bezorgd door vriendelijk personeel. Al met al tevreden.

Goede kwaliteit materiaal en klantvriendelijk

Milan

Mijn ervaring was zeer positief. Snel een reactie wanneer je een mailtje stuurt, aardig personeel en een goede service en producten van een goede kwaliteit.

fijn in het contact, mooie producten, leveren en zetten alles in elkaar.

nvt

Marinda en Martin

Een van de bestelde producten is tijdens het vervoer / afleveren beschadigd geraakt. Dit netjes gemeld, in eerste instantie wordt geprobeerd dit in onze schoenen te schuiven. Vervolgens de telefoon... Een van de bestelde producten is tijdens het vervoer / afleveren beschadigd geraakt. Dit netjes gemeld, in eerste instantie wordt geprobeerd dit in onze schoenen te schuiven. Vervolgens de telefoon gepakt en e.e.a. nog eens goed besproken. Vervolgens wordt voorgesteld dat we maar een mail moeten sturen met het verzoek of we opgenomen kan worden in de 'serviceronde' zodat de beschadiging dan verholpen kan worden. Wij ervaren het als niet klantvriendelijk dat het dan tot (2 maanden!!) kan duren voordat men langskomt. Steigerhout Trend zou een heel leuk bedrijf kunnen zijn wanneer ze hun klanten (en dan met name de klachtenafhandeling) wat serieuzer zouden oppakken. Wij houden een wat nare nasmaak over aan de 'klantenservice' van dit bedrijf.

Zou een leuk bedrijf kunnen zijn wanneer men de klantenservice op orde brengt.

Klantenservice / klachtenafhandeling

Gerritsen

Fijne communicatie en mooi werk

Communicatie

jacqueline boender