Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

Jeroen ter Velde

Goede kwaliteit meubelen en advies op maat! Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling bij SteigerhoutTrend. Na het indienen van een ontwerp voor een steigerhouten bed, werd ik al snel geholpen met... Goede kwaliteit meubelen en advies op maat! Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling bij SteigerhoutTrend. Na het indienen van een ontwerp voor een steigerhouten bed, werd ik al snel geholpen met advies op maat. Ik heb gekozen voor een uitgebreide levering zodat het inclusief montage was. De kwaliteit van het het bed is erg goed en ik kan het meubel dan ook aan iedereen aanbevelen.

Snelle reactie, goede kwaliteit

Matthijs

LoodsXL verkoopt waardeloze meubels en de klantenservice is om te huilen.

LoodsXL verkoopt waardeloze meubels en de klantenservice is om te huilen.

Na maanden bakkeleien ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mijn verlies zal moeten nemen en het nieuw aangeschafte salontafeltje (ruim 450 euro) het beste bij het oud ijzer kan gooien.
De klantenservice opperde nog het ding op marktplaats te zetten maar ik wil geen andere mensen opzadelen met deze rommel.

Hou er rekening mee dat dit bedrijf geen enkel keurmerk heeft, de klant heeft bij een geschil geen poot om op te staan.

Stoppen

Beste Mattthijs,
Beste Mattthijs,
Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben op 1 maart een klacht van je ontvangen per mail, wij kunnen ons dan ook niet vinden in de opmerking over maanden bakkeleien.
De constructie van de tafel is goed, doordat de tafel op hoogpolig tapijt staat is het minder stabiel. We hebben gevraagd om een filmpje op een vlakke ondergrond, helaas wil je deze niet toesturen waardoor wij niet met een passende oplossing kunnen komen.
Mochten we je nog ergens verder mee kunnen helpen horen wij dit graag.

Linda Juffermans

Helaas mocht ik het zelf afmaken. Ze hebben geen gaten voorgeboord om de poten te bevestigen en de schroeven hebben een speciaal bitje nodig.
Ik heb al vaak meubelen besteld bij verschillende...
Ik heb al vaak meubelen besteld bij verschillende bedrijven maar nooit eerder een "doe het zelf" meubel ontvangen.

Klanttevredenheid

Jolanda van Gerwe

Fijne service!

Snelle levering en geweldige service! Door een fout door mij contact gehad met de klantenservice. Ook daar waren de medewerkers erg vriendelijk en meedenkend. Een aanrader!

Nog duidelijkere informatie over de maatvoering plaatsen.

Nico

Geachte medewerkster / er

Geachte medewerkster / er

Om 06.50 een telefoontje van uw medewerker dat hij er aankwam, en inderdaad zo 30 min later komt heel rustig uw wagen de straat in met een zeer nette en rustige chauffeur, behulpzaam helpt hij even de onderdelen in huis te zetten.Dank aan de chauffeur.

Het bed, de onderdelen zien er goed en verzorgd uit, dus mijn kleinzoon (zondag 4 geworden) zal er trots op zijn, ook zijn opa dank u voor de nette en verzorgde levering en naar ik hoop mag kleinkind hier volwassen op worden.

Hartelijke groet
Nico

Mooi bed voor redelijke prijs en afspraken nagekomen.

De Kortingscode zag ik pas ná bestelling dus helaas géén 15 % korting.

Aldert zijl

Snel en mee denkend

Afspraak is afspraak

Meer korting

Irmgard Hensen

Vreselijke kwaliteit

Alles, betere kwaliteit maken, doen wat je belooft en leveren zoals afgesproken.

Beste Irmgard,
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen, echter is er geen klacht bekend en kunnen wij je daarom ook helaas niet verder helpen. Graag ontvangen we een email.
Met...
Beste Irmgard,

ina Sluman

Eind maart heb ik een bank op maat besteld bij Loods XL. Er ontstaat een verschil van mening over de zithoogte/ hoogte van de bank en het moment van levering. Conform de algemene voorwaarden van... Eind maart heb ik een bank op maat besteld bij Loods XL. Er ontstaat een verschil van mening over de zithoogte/ hoogte van de bank en het moment van levering. Conform de algemene voorwaarden van Loods XL leg ik dit voor aan de Geschillencommissie. Na enkele weken krijg ik bericht dat Loods XL sinds februari niet meer is ingeschreven bij Stichting Webshop Keurmerk. Geen enkele excuus, ze maken gewoon nieuwe voorwaarden en het klachtenprotocol is volgens het principe : slager keurt zijn eigen vlees. De vele klachten zijn dus mijn fout en op andere klachten wordt niet gereageerd.
Overal kan iets fout gaan, het enige wat er echt toe doet is hoe dat wordt opgelost. Doit bedrijf is een zeer onaangename ervaring

GEEN!

Volg een cursus omgaan met klanten

Beste Ina,
Bedankt voor je review. Jammer dat de situatie zo gelopen is, ons excuses hiervoor.
We hopen dat je veel plezier zal hebben van de loungebank.
Met vriendelijke...
Beste Ina,
We hopen dat je veel plezier zal hebben van de loungebank.

Eveline

Tevreden met mijn badmeubel

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Klomp

Zeer slechte service en nog brutaal ook.

Zeer slechte service en nog brutaal ook.

Ze sturen eerst een mail wat betreft leveren. Aangegeven dat er niet na 18:00 geleverd kan worden. Dan heb je uiteindelijk geen keuze meer als hun dat niet past. Je kan ze tegen betaling met de post laten versturen. Of je wacht nog maar een paar weken als het ze wel lukt om op tijde te leveren. Geen tegemoetkoming op geen enkel vlak. Zeer slechte service.

Beter communiceren

Beste Klomp,
Inmiddels is alles keurig naar wens opgelost en hopen we dat je veel plezier zal hebben van het nachtkastje!