Loods XL

Goede prijs
Snelle reactie

Kan niks bedenken

Jeroen

Goed bedrijf, goede service, ik haal geregeld materiaal bij dit bedrijf. 9 van de 10 keer is de kwaliteit goed. Helaas de laatste keren wat minder kwaliteit

Snelle levering/service

Kwaliteit

Peter Hendriks

Onlangs een tv meubel gekocht, erg tevreden over de kwaliteit en snelle levering. Dank

Snelle levering, mooie kwaliteit

Bianca

Vriendelijk geholpen,geen vraag was teveel,dat is de reden dat ik een steigerhouten salontafel gekocht heb bij jullie,voor het eerst dat ik iets online koop.

Op mij komt alles goed over,zal zeker meer gaan kopen bij jullie!

Nee,gisteren is de salontafel geleverd,bedankt voor de vriendelijkheid.

Hedwig

Onlangs hebben we een steigerhouten bureau bij @steigerhouttrend gekocht. Van het bureau kan 1 lade goed open, de andere 2 lades niet of nauwelijks. Als je hierover contact opneemt, krijg je eerst... Onlangs hebben we een steigerhouten bureau bij @steigerhouttrend gekocht. Van het bureau kan 1 lade goed open, de andere 2 lades niet of nauwelijks. Als je hierover contact opneemt, krijg je eerst de reactie dat je de schroefjes beter moet aandraaien 😵‍💫 Die paar schroefjes die er in zitten, kunnen niet meer aangedraaid worden!
Vervolgens kunnen ze pas 6 weken na aankoop een monteur sturen.
Helaas kunnen wij die dag niet. De volgende serviceronde vindt dan pas in september plaats! Zo ga je toch niet met je klanten om! Wat een slecht bedrijf😡😤
Beste mensen, bestel nooit iets bij @steigerhouttrend, want de service is ronduit slecht!!!

Vriendelijkere klantenservice, snelle probleemoplossing

Reactie Loods XL:

Beste Hedwig,
Beste Hedwig,
Vervelend om te horen. Het kan voorkomen door de werking van het hout dat de schroeven iets los gaat zitten, daarom hebben wij eerst geadviseerd dit uit te voeren omdat het kan zijn dat het probleem dan al is opgelost. Dit was echter niet het geval en daarom hebben je ingepland voor service.
Zoals uitgelegd rijden wij niet wekelijks een serviceroute en daarom is het 5 weken later ingepland. Helaas kan u dan niet.
We willen graag de problemen verhelpen, echter dient er dan wel iemand aanwezig te zijn.
Steigerhouttrend

Sergiy

We hadden een kast op maat nodig. Bij SteigerhoutTrend uiteindelijk zelf een ontwerp ingediend. We ontvingen al snel een offerte en kregen advies op maat. Dit heeft enorm geholpen. Omdat ik een... We hadden een kast op maat nodig. Bij SteigerhoutTrend uiteindelijk zelf een ontwerp ingediend. We ontvingen al snel een offerte en kregen advies op maat. Dit heeft enorm geholpen. Omdat ik een handige man heb, gekozen voor een levering zonder montage. Dit ging gemakkelijk! We zijn ontzettend blij met de hulp en de kast! Ons interieur is nu echt compleet!

productkwaliteit en service

alles is geweldig

Zhenya

Bezorgservice

alles is goed

J.Frank

Slechte service en arrogant

Kan ze even niet meer bedenken

Vriendelijkheid en service kost geen geld.

Fam. van Noord

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn heel goed. Ik had de betonlook tafel gezien op de website. Alles is uitstekend geregeld en keurig op tijd door Steigerhouttrend geleverd en gemonteerd. Ik ben... Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn heel goed. Ik had de betonlook tafel gezien op de website. Alles is uitstekend geregeld en keurig op tijd door Steigerhouttrend geleverd en gemonteerd. Ik ben erg blij met de eettafel en met de goede service.

op tijd geleverd, prijs/kwaliteit verhouding

n/t

Janneke venema

Goede service

We hebben tv meubel, kast en eettafel besteld op maat. Gekozen voor een levering met montage. Al met al een top service!