Guido Huizenga

Supersnelle service van Stefan Hardt Ontstoppingen. 's Morgens gebeld en 's middags al bij ons thuis. De gootsteen in de keuken was al best een tijd verstopt. Al een keer iemand geweest die het... Supersnelle service van Stefan Hardt Ontstoppingen. 's Morgens gebeld en 's middags al bij ons thuis. De gootsteen in de keuken was al best een tijd verstopt. Al een keer iemand geweest die het probleem niet op kon lossen. Tot vandaag. Bedankt Stefan voor de snelle service en nog een fooitje van 10 euro gegeven. Ga daar maar iets lekkers van drinken.

Geldrop

Derks

Snelle service, vriendelijk geholpen: probleem was snel opgelost!

‘s-Hertogenbosch

Christel

Super service; vanmorgen gebeld en dezelfde dag al is onze verstopping verholpen. Wij zijn erg tevreden!

Sprang-Capelle

Frans Kimman
Had al een uitstekende ervaring met StefanHardt toen mijn gootsteen niet doorliep.
Nu was mijn toilet verstopt en kon ik meteen eenafspraak maken.
Omdat na 2 dagen...
Frans Kimman
Nu was mijn toilet verstopt en kon ik meteen eenafspraak maken.
Omdat na 2 dagen tevergeefs worstelen met simpele huishoudmiddeltjes het plotseling weer doorliep kon ik de afspraak zonder kosten annuleren
Bekwaam, vriendelijk en betrouwbaar!

‘s-Hertogenbosch

Reactie Stefan Hardt Ontstoppingen:

Dankjewel voor het vertrouwen en mocht er problemen zijn lossen wij dat graag voor u op

Paul Christianen

Hallo Stefan, leuk dat je ons geholpen hebt en leuk dat je geen voorrij kosten rekent, maar 125 euro voor 15 minuten vind ik een te hoog bedrag voor wat je gedaan heb en gereedschap die je nodig... Hallo Stefan, leuk dat je ons geholpen hebt en leuk dat je geen voorrij kosten rekent, maar 125 euro voor 15 minuten vind ik een te hoog bedrag voor wat je gedaan heb en gereedschap die je nodig had, jammer!

zevenbergen

Reactie Stefan Hardt Ontstoppingen:

Beste Paul,
Beste Paul,
Ons tarief bedraagt inderdaad € 125,-. Wij hebben dit van te voren bij u kenbaar gemaakt aan de telefoon. Dit tarief betreft het oplossen van de verstopping, inclusief garantie. De verstopping is dan ook naar tevredenheid verholpen.

van den Dungen

Kwam de volgende dag, snel verholpen. Liet het wel wat smerig achter. Even een doekje erlangs zou netjes zijn.

Rosmalen

Maarten Riedijk

Kwamen snel helpen. 1 dag nadat ik had gebeld.
Verstoppingsprobleem was snel en gemakkelijk opgelost.

Oosterhout

D.E. de Groot

Op dezelfde dag van bellen, de verstopping in riool gootsteen opgelost. Prima werk, fijne mensen.

Drunen

Marcel van den Assem

Prettige communicatie, goed advies, snelle afspraak & snel verholpen. Top dus!

Geldrop

Ron Hovenier

Snelle service, ontstopping prima en snel opgelost

WAALWIJK