Popijus

Asbest riolering vervangen. Vriendelijk en snel.
Asbest riolering vervangen. Vriendelijk en snel.
Paar jaar later last van lekkages en stank in huis. Ander bedrijf laten komen en de riolering bleek niet gelijmd te zijn en kon zo uit elkaar getrokken worden. De ophaning was houtje-touwtje met oude banden. Goedkoop blijkt toch duurkoop helaas.

Waddinxveen

Reactie Stefan Hardt Ontstoppingen:

Jammer dit te horen had u mijn gebeld dan had ik het voor u opgelost

K. Van Ham

Wat een snelle service! Gisteren gebeld, vandaag geholpen. Super! Professionele hulp en goede adviezen.

Tilburg

Ron

Snel en goed

Oosterhout

Dankjewel Voor de Review

Vorstenbosch

Supersnel opgelost. Vanmorgen gebeld en houd zich aan de afspraak.

Son

André van den Berg

Prima ervaring. Verstopping in de afvoer van de douche snel en goed verholpen. 's-Morgens gebeld en 's-middags al opgelost.

Breda

Jacek

Het toilet ontstoppen. Top en snelle service. Ochtend gebeld avonds klaar! 10/10!

Rijswijk(NB)

Guido Huizenga

Supersnelle service van Stefan Hardt Ontstoppingen. 's Morgens gebeld en 's middags al bij ons thuis. De gootsteen in de keuken was al best een tijd verstopt. Al een keer iemand geweest die het... Supersnelle service van Stefan Hardt Ontstoppingen. 's Morgens gebeld en 's middags al bij ons thuis. De gootsteen in de keuken was al best een tijd verstopt. Al een keer iemand geweest die het probleem niet op kon lossen. Tot vandaag. Bedankt Stefan voor de snelle service en nog een fooitje van 10 euro gegeven. Ga daar maar iets lekkers van drinken.

Geldrop

Derks

Snelle service, vriendelijk geholpen: probleem was snel opgelost!

‘s-Hertogenbosch

Christel

Super service; vanmorgen gebeld en dezelfde dag al is onze verstopping verholpen. Wij zijn erg tevreden!

Sprang-Capelle

Frans Kimman
Had al een uitstekende ervaring met StefanHardt toen mijn gootsteen niet doorliep.
Nu was mijn toilet verstopt en kon ik meteen eenafspraak maken.
Omdat na 2 dagen...
Frans Kimman
Nu was mijn toilet verstopt en kon ik meteen eenafspraak maken.
Omdat na 2 dagen tevergeefs worstelen met simpele huishoudmiddeltjes het plotseling weer doorliep kon ik de afspraak zonder kosten annuleren
Bekwaam, vriendelijk en betrouwbaar!

‘s-Hertogenbosch

Reactie Stefan Hardt Ontstoppingen:

Dankjewel voor het vertrouwen en mocht er problemen zijn lossen wij dat graag voor u op