Prima service

Vriendelijk en ze doen moeite om je van dienst te zijn.
Kregen het verkeerde monster opgestuurd maar dat werd meteen rechtgezet

Vriendelijk en vlot

poot architectuur

Heel aangenaam bedrijf met een duidelijke website en een vlotte klantendienst.

Vlotte communicatie en mooie producten.

Onbetrouwbaar! Maanden van te voren een marmeren tegels besteld, betaald en een leverdatum afgesproken. Een week van te voren bel ik er achteraan en bleken er geen tegels te zijn. Een raar verhaal... Onbetrouwbaar! Maanden van te voren een marmeren tegels besteld, betaald en een leverdatum afgesproken. Een week van te voren bel ik er achteraan en bleken er geen tegels te zijn. Een raar verhaal over regen in Italië. Als dat al waar zou zijn, lijkt het me toch iets om direct aan te geven. De tegelzetter moeten afzeggen en vervolgens een maand op een betonnen vloer gewoond. Waardeloos.

communicatie en afspraken maken

Reactie STEENgoedzo:

STEENgoedzo vindt het héél belangrijk dat klanten tevreden zijn. Wij doen onze uiterste best om dit te realiseren. Helaas is dit niet gelukt bij mijnheer M. die zijn review pas in augustus 2018... STEENgoedzo vindt het héél belangrijk dat klanten tevreden zijn. Wij doen onze uiterste best om dit te realiseren. Helaas is dit niet gelukt bij mijnheer M. die zijn review pas in augustus 2018 anoniem heeft geschreven. In februari 2018 liep er een bestelling van Carrara Marmer in 60x60x1,5 cm bij onze producent in Italië. Door de uitzonderlijk slechte weersomstandigheden afgelopen winter in de groeve met veel regen, sneeuw en vorst is de levertijd voor deze opdracht helaas weken uitgelopen. Ook wij werden over de vertraging op het laatste moment geïnformeerd. We hebben na overleg met deze klant onmiddellijk het betaalde bedrag terug over gemaakt en de wens uitgesproken dat mijnheer snel een alternatief bij een andere leverancier zou gaan vinden. We betreuren de hele gang van zaken uiteraard en zullen nog méér ons inzetten om een dergelijke situatie te voorkomen. Team STEENgoedzo.

Fam. Janssen

Reageert heel snel! professioneel, behulpzaam & vriendelijk tegelijk. Echt en aanrader!

A+ Ervaring

Snelle en een duidelijke communicatie, scherpe prijzen en ze versturen samples als je het product toch eerst even wil zien.

C. Cornelisse

Ben correct geholpen, stipte levering en goed product.

Goede bereikbaarheid. Snelle reactie zowel per telefoon als via e-mail. Heldere communicatie.
Prachtige producten.
Er wordt ook tijdig aangegeven wanneer een product tijdelijk niet...
Prachtige producten.
Er wordt ook tijdig aangegeven wanneer een product tijdelijk niet geleverd kan worden. Geven daarbij goede informatie m.b.t. de planning. (Sterkpunt heldere communicatie)

Geen.
Advies: ga door op de ingeslagen weg!

Vde

Eelijken correct

Eerlijk

Communicatie

Jantine wijnants Design

Zeer prettig ,wordt goed geholpen

denken mee , zoeken ook naar oplossingen als ze tegels niet op voorraad hebben . eventueel kunnen ze ook op zoek gaan naar een specifieke tegel

momenteel niet

Bianca

Prima ervaring! Goede afspraak gemaakt om mooie tegels op te halen voor een hele mooie prijs. Alles goed verlopen.

Leuke niet zo standaard collectie met mooie, karakteristieke tegels. En ook mooie tegels in de aanbieding!