S. Zanen

Na veel zoeken op Internet om een vervangende vloertegel voor enkele kapotte in ons halletje te vinden kwamen we uit bij Steengoedzo. Deze deden hun naam eer aan. Niet alleen bleken ze nog 4 tegels... Na veel zoeken op Internet om een vervangende vloertegel voor enkele kapotte in ons halletje te vinden kwamen we uit bij Steengoedzo. Deze deden hun naam eer aan. Niet alleen bleken ze nog 4 tegels te hebben, ze zonden die ons ook zonder kosten. Dat was een unieke ervaring in deze tijd.

Enorme service en zeer ruimhartig. Bovendien buitengewoon snel afgewerkt.

Nee, ik vond dit al vrij uniek

P. Verduin

Heb mijn marmertegels nog niet kunnen uitpakken maar ben héél te spreken over het eindeloze geduld wat dit bedrijf met mij heeft gehad. De service is erg goed; maanden lang hebben ze mijn partij... Heb mijn marmertegels nog niet kunnen uitpakken maar ben héél te spreken over het eindeloze geduld wat dit bedrijf met mij heeft gehad. De service is erg goed; maanden lang hebben ze mijn partij marmer gratis opgeslagen, ik heb 5 maal de leverdatum veranderd en toen was het nog geen probleem. Bovendien heel goed bereikbaar, deze klantvriendelijkheid kom je tegenwoordig zelden tegen.

Klantvriendelijkheid, snelheid, goed advies.

Maarten Zwartjes

Top

Prijs/kwaliteit

Manon van der Hoek

In januari 2019 via internet marmer besteld. De afhandeling ging perfect. Goed advies per telefoon en snelle levering.

Goed advies, snelle levering en ook nog eens een flesje wijn erbij gekregen!

De levering van het materiaal is naast de vrachtwagen op de verharde weg. Dat is begrijpelijk maar als dat wat verder van je huis is, is dat best een gesjouw. Ik zou adviseren om te kijken of het... De levering van het materiaal is naast de vrachtwagen op de verharde weg. Dat is begrijpelijk maar als dat wat verder van je huis is, is dat best een gesjouw. Ik zou adviseren om te kijken of het mogelijk is dat de vervoerder een heftruckje/karretje meeheeft waarmee hij het materiaal in ieder geval in de tuin/bij de voordeur kan afleveren.

Manon

1 partij tegels besteld, fijn dat de gewenste leverdag aangegeven kon worden, netjes geleverd, voor zover nu gezien (hebben het nog niet verwerkt) mooi product.

Vriendelijk, duidelijk en snel antwoord bij telefonisch contact.

Een indicatie van de levertijd (bijv. Dagdeel) zou fijn zijn.

PR Construction BV

Snelle service eerlijke antwoorden en goede prijzen

Duidelijke antwoorden snelle service en vertrouwd zaken doen

Niet echt kan altijd beter waar dan ook

P.L. Ploeger

Ik heb een mooie vloer besteld bij Steengoedzo, Zeer vriendelijk ontvangst, bestelling meegenomen. Thuis bleek dat er in 1 doos niet genoeg tegels zaten (ik miste er in totaal 4 van 30 bij 30). Mijn... Ik heb een mooie vloer besteld bij Steengoedzo, Zeer vriendelijk ontvangst, bestelling meegenomen. Thuis bleek dat er in 1 doos niet genoeg tegels zaten (ik miste er in totaal 4 van 30 bij 30). Mijn verhaal werd niet in twijfel getrokken, maar er werd een extra doos per post (!) nagezonden, zodat de tegelzetter op tijd over voldoende marmer kon beschikken. De vloer is prachtig geworden!

Service

Geen enkele

Heel positief, mooie producten en goede informatie en flexibiliteit

Enorm klantvriendelijk - er wordt meegedacht, goed geinformeerd en soepele oplossingen gevonden

Creating Spaces

Prima ervaring met Cor van STEENgoedzo!

Communicatie ontzettend snel.

Top! Snel!

Betrouwbaar, komen hun afspraken na, snelle communicatie, goed bereikbaar.