B.Snoek

Fijn contact, goed bereikbaar.

Meedenkend en behulpzaam

Ga zo door

Texelduinen beheer b.v

Goed advies, snelle reactie en super goed geprijsd

Persoonlijk advies en goed meedenken over transport

L. Donkersloot

Zeldzaam behulpzaam. Puike producten. Prima prijs!

Persoonlijke aandacht!

Geen.

Steenks

Prima contact en snel geleverd

Goed geholpen, komt afspraken na en snelle levering

Gert

Zeer aangename ervaring

Vriendelijk, snel, scherpe prijs

Vlissingen

Het is jammer dat het bedrijf steengoedzo heet, goed is namelijk een te lage beoordeling de naam had beter steenperfectzo kunnen zijn. Contact, levering en de allerhoogste kwaliteit van de... Het is jammer dat het bedrijf steengoedzo heet, goed is namelijk een te lage beoordeling de naam had beter steenperfectzo kunnen zijn. Contact, levering en de allerhoogste kwaliteit van de materialen zijn van dit bedrijf van het hoogste niveau.

Allerhoogste kwaliteit van materialen.

NVT

Margreth

Goed advies, denken mee, doen moeite om vragen te beantwoorden, goede kwaliteit, keurige levering met verrassing, scherpe prijs

Advies - meedenken - vlotte levering - scherpe prijs - kwaliteit

Levertijd doorgeven.

Mo

Cor is een topper! Ik belde op donderdagmiddag vlak voor sluitingstijd en de volgende dag had ik al een sample in mijn brievenbus. Dat is nou klantenservice!

Goede, snelle & prettige communicatie. Bezorging zoals afgesproken, duidelijke communicatie over tijdslijnen & vakantie (sluiting winkel). Ook de aftersales is goed geregeld: allerhande... Goede, snelle & prettige communicatie. Bezorging zoals afgesproken, duidelijke communicatie over tijdslijnen & vakantie (sluiting winkel). Ook de aftersales is goed geregeld: allerhande schoonmaaktips worden gedeeld.

De verpakking: per m2 verpakken of per x-aantal m2 verpakken, zodat het ook hanteerbaarder is

Andjanie

Hele goeie bedrijf, goede communicatie gelijk antwoord op je mail. Wegens de corona maatregelen konden wij niet langs gaan kregen wij een exemplaar thuis opgestuurd, had toch mijn twijfels maar werd... Hele goeie bedrijf, goede communicatie gelijk antwoord op je mail. Wegens de corona maatregelen konden wij niet langs gaan kregen wij een exemplaar thuis opgestuurd, had toch mijn twijfels maar werd overtuigd dat ik een goeie keuze had gemaakt en geen spijt zou krijgen en inderdaad ben zo blij met de tegels. Hartstikke bedankt medewerkers van steengoedzo. Echt een aanrader Top bedrijf !!

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers

geen tip

Bart

Afgelopen week kregen we de marmeren tegels van STEENgoedzo geleverd. We hebben goed advies gekregen van Cor en hij reageerde erg snel op vragen van onze kant. Dat was zeer prettig. De levering ging... Afgelopen week kregen we de marmeren tegels van STEENgoedzo geleverd. We hebben goed advies gekregen van Cor en hij reageerde erg snel op vragen van onze kant. Dat was zeer prettig. De levering ging vlot, de tegels waren prachtig verpakt en er zat zelfs een heerlijke fles wijn bij!

Scherp geprijsd. Goede en snelle communicatie richting de klant, korte lijntjes via WhatsApp.

Geen.