WALDO

Wat een voorbeeld voor vele, het meedenken, snelle schakelen en de perfecte prijs kwaliteit maakt dit bedrijf tot een ideale partner om snel en fijn zaken mee te doen.

Betrouwbaar, snel, flexibel, prijs kwaliteit.

Robert Reijman

Top kwaliteit marmer voor “bouwmarkt” prijzen

Man komt zn woorden na, snelle levering goede prijs

Johan (en Bep) Brouwer

Steengoedzo is aanbevelenswaardig.

Kwaliteit, reactiesnelheid, klantvriendelijkheid en flexibiliteit; eigenschappen die niet zo maar worden toegekend, maar moeten worden verdiend. In de afgelopen maanden veel vriendelijke... Kwaliteit, reactiesnelheid, klantvriendelijkheid en flexibiliteit; eigenschappen die niet zo maar worden toegekend, maar moeten worden verdiend. In de afgelopen maanden veel vriendelijke contactmomenten gehad en steeds maar weer dat positieve meedenken van Cor. We zijn nu in de fase van de afbouw van onze woonboerderij en het afgeleverde marmer is van superieure uitstraling. Wij zijn zeer tevreden klanten. Wij raden iedereen aan om richting Scharendijke te rijden en daar goede zaken te doen.

Onze tip, ga vooral kijken, je zult verbaast staan over mogelijkheden en ontvangst.

Hanneke de Leeuw

Ik ben vanuit Lisse naar STEENgoedzo gereden omdat ik van vrienden goede ervaringen had gehoord en ik wilde kwalitatief en betaalbaar marmer. En dat is gelukt. Met goede uitleg en fantastische... Ik ben vanuit Lisse naar STEENgoedzo gereden omdat ik van vrienden goede ervaringen had gehoord en ik wilde kwalitatief en betaalbaar marmer. En dat is gelukt. Met goede uitleg en fantastische service, dank je wel!!!

kwaliteit en service

Verhulst

Mooi product tegen scherpe prijs en correcte levering

Persoonlijke opvolging van de bestelling

Alles was naar wens

E. Cl

Aankoop en levering is prima verlopen

Goede communicatie

Iets gebruiksvriendelijkere website

Reactie STEENgoedzo:

Beste Dennis & Ebony,
Wij van TTC / STEENgoedzo zijn heel erg blij met jullie review.
We vinden het natuurlijk geweldig dat jullie ons op deze manier waarderen.
Graag willen we ook...
Beste Dennis & Ebony,
Wij van TTC / STEENgoedzo zijn heel erg blij met jullie review.
We vinden het natuurlijk geweldig dat jullie ons op deze manier waarderen.
Graag willen we ook het bestelgemak verbeteren.
Dus zijn er tips of suggesties dan horen we het graag.
Met vriendelijke groet
Team STEENgoedzo
Cor

Helena

Zeer goede ervaring

Top kwaliteit en snelle levering

Alexander (Bussum)

Uitstekend product tegen een zéér scherpe prijs. Betrouwbare en snelle levering, echt een aanrader! Reageert ook altijd heel snel op e-mail en whatsapp.

Prijs en service

Frankundig

Heel goed

Fantastische service

Zou het niet weten

Hella

Bij Steengoedzo hebben we onze marmeren badkamer tegels besteld. We werden door Steven goed geadviseerd. Hij leverde twee dagen later al! Marmer zag er goed uit en week nier af van plaatjes op... Bij Steengoedzo hebben we onze marmeren badkamer tegels besteld. We werden door Steven goed geadviseerd. Hij leverde twee dagen later al! Marmer zag er goed uit en week nier af van plaatjes op internet.

Snel en veel verstand van zaken
Steven gaf ook nog eens 4 marmeren plinten extra toen we deze tekort kwamen! Dat noem ik nog eens service!