Nitz Neder-Helman

Precies het soort bedrijf waar ik graag mee in zee ga. Geen gedoe met rap pratende toonzaal beheerders, gewoon een goed gesprek in de loods. Duidelijke uitleg, meedenkend, tips gevend voor de leek... Precies het soort bedrijf waar ik graag mee in zee ga. Geen gedoe met rap pratende toonzaal beheerders, gewoon een goed gesprek in de loods. Duidelijke uitleg, meedenkend, tips gevend voor de leek (ik). Gratis zaagmachine te leen. Alles in 1 gesprek duidelijk geregeld. EN: niet duur!

Meedenkend met de klant, duidelijke uitleg.

Ga zo door!

Uitstekende service. Tegels bestellen en op afroep laten bezorgen. Opslag is gratis!!

gewoon goed

Chris Bekker

Duidelijke afspraken en flexibel.

Aktimmerbedrijf

Top service!!

Zeer goede service, op eigen initiatief gratis staaltjes marmer opgestuurd!

Snelle service, klantvriendelijk

Inpakken van stalen verbeteren, er was 1 staaltje gebroken tijdens het transport.

Daan van minicamping " Flintertun " Jistrum

Top bedrijf, niet opdringerig , op eigen initiatief een monster opgestuurd
Via de telefoon echte interesse in de klant zelfs als je wensen hebt !

Goed van vertrouwen, betaling gedaan op de dag van levering, dit gebeurd heel heel heel zelden nog dat de klant word vertrouwd, van beide kanten afspraken nagekomen
En dan natuurlijk de Prijs...
En dan natuurlijk de Prijs ook TOP

Geen, volgende keer zoek ik niet meer naar een tegelzaak

Architekten buro v breugel

Als architekt al tien tallen jaren ,, zaken met leen ,,weet exact waar hij het over heeft
Prijzen en kwaliteit zijn scherp ,, er zijn geen overhead kosten ,

Fijne service. Ik wilde graag een extra vestrlling doen en ik werd netjes terug gebeld en ik ben ook goed geholpen met advies over lijm en voeg

vriendelijkheid en kennis van zaken

Goede ervaring,duidelijke uitleg.
Keurig op tijd geleverd

Zie bovenstaand

ivan

Kwaliteit van tegels in niet goed.(afmetingen)
In advertentie stond dikte tegel 1cm en ze zijn maar 8.5mm

correcte levering

advertentie beter opvolgen

Reactie STEENgoedzo:

Beste Ivan,
Uiteraard vinden we het vervelend dat de informatie op de site niet helemaal juist was.
In de meeste gevallen is de exacte dikte van een tegel niet van heel groot belang.
En...
Beste Ivan,
En is iets meer dan een millimeter dunner of dikker geen probleem.
Meestal sturen we altijd een kleur sample toe waardoor beoordeling van het te leveren product al een stuk eenvoudiger wordt.
STEENgoedzo heeft inmiddels de informatie op de goede waarden aangepast.
We zullen er in de toekomst nog beter op letten dat de info op de site helemaal juist is.
Graag zien we je weer terug op onze site.
Met vriendelijke groet.
Team STEENgoedzo