Fam van Os

Erg goed geholpen, mooie tegels en een goede prijs.

Klantvriendelijk en snel geholpen, flexibel.

Judith de Haas

Wij zijn ontzettend blij met het vakkundige advies en de superfijne communicatie van Cor. De visgraat marmervloer in de badkamer is prachtig geworden! (Helaas bleek de aannemer iets minder... Wij zijn ontzettend blij met het vakkundige advies en de superfijne communicatie van Cor. De visgraat marmervloer in de badkamer is prachtig geworden! (Helaas bleek de aannemer iets minder vakkundig.. De badkamer is daarom nog niet af - meer dan een maand vertraging - en we kunnen in de review helaas niet vermelden hoe de marmervloer in gebruik is.)

Vakkundigheid, snelle en fijne communicatie, Steengoed doet echt alles om te helpen, snelle levering.

Weinig op aan te merken! Een nieuwe telefoonlijn? (er was altijd een echo op de lijn). En wij hebben 2 bestellingen gedaan, 2x werden de doosjes drijfnat bij ons geleverd.)

Wytske Lunter

Fantastisch!! Heb zeer mooie Carrara Gioia tegels in de badkamer. Het is een paleis geworden. Super hip!

Stipte levering, mooi product, vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Ga zo door!

Glenn Alexander

Super bedrijf om je tegels te bestellen.
Zeer behulpzaam en denken met je mee.
Klantvriendelijk en komen hun afspraken na.

Snelle reactie op mail en telefonisch.

Fam van den Berg

Zeer prettig geholpen. Je proeft dat er veel ervaring spreekt! Goeie prijs-kwaliteit verhouding. En fantastisch snel bezorgd!

Veel ervaring en professionaliteit
Prijs-kwaliteit prima

Paul

Erg goed geholpen.
De prijzen en service zijn beide erg prettig.
Persoonlijke benadering.

Levertijd, service, prijs, bezorgtijd

Wanneer er een gewenste tegel niet op de site of in de showroom aan bezig is zal Steengoed er alles aan doen het toch te zoeken en te leveren.Maatwerk!

zeer betrokken en vriendelijk geholpen.

Sylvio Meessen

Snel en voordelig.

Korting en klantvriendelijkheid.

Chauffeur een elektrische transpallet geven zodat hij de pallet overal kan neerzetten.

p.pesseisen

no nonsense

sezoenskortingen en vervoerskosten lager

Tekenis Interieur

Een prettige relatie met dit bedrijf sinds enkele jaren.
Duidelijke, en transparante afspraken.
Een prettige relatie met dit bedrijf sinds enkele jaren.
Duidelijke, en transparante afspraken.
Wij nemen al geruime tijd diverse producten af, tegels, voeg, lijm, tot op heden naar tevredenheid.
Ook zijn een aantal van onze klanten bij STEENgoedzo prettig geholpen