Martin Tanis

Zeer fijne zaak om mee te werken. Nemen alle tijd om wensen door te nemen en te kijken of ze een passende tegel kunnen leveren. Wij zijn er nu al een aantal keren zeer goed geslaagd

Zeer persoonlijk benadering

Iets meer overzicht wat er te verkrijgen is.

Ben

Goede informatie en aandacht. Erg vriendelijk en professioneel. Twee prachtige grote terracottapotten gekocht voor een mooie prijs. Heb eerder hier besteld voor ander product en de afwerking daarvan... Goede informatie en aandacht. Erg vriendelijk en professioneel. Twee prachtige grote terracottapotten gekocht voor een mooie prijs. Heb eerder hier besteld voor ander product en de afwerking daarvan gaf mij veel vertrouwen! Top!

Klant is koning

Mylle

Zeer fijne samenwerking met dit bedrijf en goeie kwaliteitsproducten. Vlotte levering en zeer goed verpakt. Wij bestellen hier zeker opnieuw !

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling tot dat ze bij je thuis worden geleverd.

Alles was in orde.

Pauli

Fijne communicatie en goede verkoop naar België van prachtige tegels! Ook in de aftersale.

Betrouwbaar en goede communicatie

Wat extra info betreft de titiano voor de doe het zelver of huisvrouw ;-) Mooie tegel, Uiteindelijk erg mooi :-)

Joost

Deze maand een krat marmer besteld met wat plinten. Perfect op tijd geleverd. Prima kwaliteit tegen een scherpe prijs

Snel reactie terug op telefoon en Whatsapp. Komt afspraken na.

Ook kleine na bestelling bleek mogelijk. Dat wordt niet zo gecommuniceerd op de website

Nico

Zeer positieve ervaring vanaf het begin. Zeer duidelijke en snelle communicatie en zeer behulpzaam met leverdata. Sterk aanbevolen en we zullen terugkeren voor onze toekomstige vereisten.

communicatie en klantenservice

Geen, voorbeeldige service verleend.

Gert Van keer

Altijd leuk om mee samen te werken.

Mooie collectie, goede prijzen, correcte afhandeling

Karin van Zon

Zeer goed contact gehad over een partij van 142m 2, wed gelijk afspraak gemaakt voor te komen bekijken op een lokatie

Zeer fijne communicatie en vlug afgehandeld kon worden, de volgende week na aankoop netjes afgeleverd door zeer vriendelijke chauffeur

Geen, ook zeer goede ontvanst in de showroom in echt, ook daar vriendelijk ontvangen

Koen

Prima service!

Persoonlijke commucatie whatsapp

Levertijd kan een dagje sneller voor de bezorgprijs

Foti

Bij het weghalen van een oude keuken bleek niet de gehele vloer betegeld te zijn... Steengoedzo is met behulp van een paar foto's op zoek gegaan naar dezelfde tegels.
Dit bedrijf heb ik in...
Dit bedrijf heb ik in service hoog staan. Ze denken met je mee en maken een uitzondering die ik bij andere bedrijven niet voor elkaar kreeg.

Aardig personeel en communiceren duidelijk.

Geen.. een perfecte ervaring!