Nina

Goede service en snel en prettig contact via de mail. Toen mijn lamp na 1.5 jaar kapot ging, heeft stayathome geregeld dat ik de kapotte lamp kon omruilen voor een nieuwe lamp. De verzending en de... Goede service en snel en prettig contact via de mail. Toen mijn lamp na 1.5 jaar kapot ging, heeft stayathome geregeld dat ik de kapotte lamp kon omruilen voor een nieuwe lamp. De verzending en de retourprocdure verliepen vlot. Ik ben erg tevreden en zou door deze service hier de volgende keer weer bestellen.

Snel en persoonlijk e-mail contact
Goede service aftersales

Patrick en Tamara

8 zwarte box stoelen met bijpassende zwarte kussen besteld. Die werden zeer snel geleverd. Vlak na de aflevering constateerde ik een kleine oneffenheid op één van de stoelen en ook die werd keurig... 8 zwarte box stoelen met bijpassende zwarte kussen besteld. Die werden zeer snel geleverd. Vlak na de aflevering constateerde ik een kleine oneffenheid op één van de stoelen en ook die werd keurig verholpen door de stoel de volgende dag om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Keurig!!

Snelle levering en keurige service.

Cees

Niet relevant (eerste contact)

niet relevant (eerste contact)

idem als boven

Madelon Hager

Hele leuke stoelen gekocht bij Stay at home. Ze zitten heerlijk en de levering was perfect geregeld!

Goed bereikbaar via zowel de mail als telefoon. Daarnaast een persoonlijke benadering!

LM v Doorn

Goede en snelle service. Telefonische afspraak voor levering en precies op tijd!

Duidelijke site, snelle levering. Klantgericht, plezierige levering, spullen worden uitgepakt en op de gewenste plaats gezet.

Assortiment uitbreiden met kussen voor in de cast magnolia stoel.

J. van Wijnen

Helemaal goed.

Henriette de Goei

Ik heb 4 rieten zittingen gekocht als vervanging.

-bereikbaarheid
-snelle reacties
-goede informatie
-overlegmogelijkheid

nee

van Kooten

Prima service

Wim de Jager

Duidelijke informatie en strakke foto's. Makkelijk te navigeren website en betaalmogelijkheden. 's avonds besteld en de vorige dag al binnen.

Elvire

Snelle afwikkeling, persoonlijke benadering....top

Duidelijke website, na vragen direct antwoord

Nee, ben erg tevreden