ad.baan@gmail.com

Bij STYATHOME is zeker dat er snel geleverd wordt, dag na mijn telefonische bestelling werden de stoelen op het afgesproken tijdstip op het afleveradres geleverd.

De medewerker die ik aan de lijn kreeg, controleerde direct of de gevraagde 6 stoelen voorradig waren, dat waqs het geval.

Naar mijn idee geen, snelle service en prima de levering afgewerkt.

Anita Van den Berg

Wij hebben 2x4 starck toy kussens besteld in 2 verschillende kleuren. Na levering besloten we
4 kussens terug te sturen. Na mailcontact is onze rekening met afterpay gelijk netjes aangepast aan het aantal kussens dat we afnamen. Goede service en vriendelijk een snel geholpen, Fantastisch!

Snelle levering, en bij vragen verloopt mailcontact vlot en zeer klantgericht.

Gratis verzenden en retouren.

arnovandenhoeven@gmail.com

Zeer vriendelijk en vlotte service!

Vooral de kleinschaligheid en het leuke contact.

nee

Rob van Ruiten

persoonlijke benadering, telefonisch bereikbaar, meedenken

Patty

Buitengewoon plezierige ervaring. Een op een contact met eigenaar die buitengewoon voorkomend en behulpzaam was. Heel snelle service en perfecte levering. Goede prijs ook nog. Aanrader!

Snelheid en plezierig direct contact.

Nee

Shosh knaan

Heel vriendelijk en efficiënt. Goed en snel geholpen en het bestelde product direct opgestuurd met betaling achteraf.

E R

Na email contact waren we welkom om langs te komen met onze stoelen. Ter plekke kon er direct een nieuwe zitting geinstalleerd worden, we zijn er erg tevreden mee! Goede snelle service!

Klantvriendelijk
Snel

Bianca Marco

Via Google gevonden. Goeie prijs. Prima én hele snelle service!

Snelle en persoonlijke service.

Michiel

Ik heb nieuwe stoelzittingen opgehaald. Ik kreeg er de juiste schroeven en een bitje gratis bij om ze thuis zelf te kunnen monteren. Klantgericht!