Lizzy

Lamp besteld, volgens de site voorradig, dagen daarna nog steeds geen lamp, ik zou terug gebeld worden maar helaas, 2 dagen later zelf maar weer gebeld kreeg toen te horen sorry lamp kunnen we niet... Lamp besteld, volgens de site voorradig, dagen daarna nog steeds geen lamp, ik zou terug gebeld worden maar helaas, 2 dagen later zelf maar weer gebeld kreeg toen te horen sorry lamp kunnen we niet meer leveren, inmiddels waren we 1 week verder. Ook zijn ze vergeten om Afterpay te berichten dat de order inmiddels geannuleerd is en kreeg dus een rekening van Afterpay ,de order was al 5 dagen geannuleerd !

neem de moeite om de klant zoals afgesproken terug te bellen

H.Met. Vink

Niet van toepassing

Niet van toepassing

Bruijns

Geweldige service mijn stoelen waar de kleur niet van beviel ( mijn schuld) kon ik gewoon terug sturen geen probleem , en na een paar dagen had ik de goede kleur stoelen alweer binnen echt super !

Smit

Uitstekende, persoonlijke, service.
Komt de gemaakte afspraken na.
Snelle verzending.

Gaat goed om met vragen en vertaald dat meteen in gepaste actie.

Nee

An

Snelle service!

Zeer snel!

Nvt

Sophie

Zeer vlotte reactie n.a.v. mijn vragen over een product. Heel prettige communicatie

Goede communicatie en vlotte afhandeling van de bestelling.

Op de website een duidelijker omschrijving voor welk type stoelen de kussens bedoeld zijn.

René Gresnigt

Hele snelle levering, vriendelijke medewerker! Leuke site ook!

Rep

Goede informatie, snelle levering, bijzonder vriendelijke bezorger, contact opgenomen of er die dag geleverd kon worden!

Zeer klantvriendelijk!

Geen, alles boven verwachting verlopen!

ad.baan@gmail.com

Bij STYATHOME is zeker dat er snel geleverd wordt, dag na mijn telefonische bestelling werden de stoelen op het afgesproken tijdstip op het afleveradres geleverd.

De medewerker die ik aan de lijn kreeg, controleerde direct of de gevraagde 6 stoelen voorradig waren, dat waqs het geval.

Naar mijn idee geen, snelle service en prima de levering afgewerkt.