Jeannette

Super snel, vriendelijk en goede service! Top geregeld.

Medewerker was heel behulpzaam, vriendelijk en deed veel moeite om mij te helpen.

Ze doen het juist al heel goed?

Yvonne

Hartman stoelen

Goed bereikbaar voor vragen, snelle levering, leuke aanbieding.

Ga zo door!

Kees van Vliet

Online besteld maar email niet goed ingevuld gebeld en super geholpen, mailt als nog de factuur door

erg vriendelijk

S van Vulpen

Betrouwbaar, goed advies en fijn dat wij langs konden komen om product te ervaren en onder genot van lekkere kop koffie onze keuze konden maken.

Fijn dat wij het product konden zien en testen. Door goed advies ook uiteindelijk andere keuze gemaakt en zijn nu helemaal blij!

Nathalie

Snelle levering en aankoop is exact als beschreven!

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden.

Geen.

Daniel

Zeer klantgericht. Martijn ontving ons in loods en maakte stoelen op maat passemd voor ons. Uitgebreid de mogelijkheid tot testen, zeer flexibel rondom reservering, verzending en levering in verband... Zeer klantgericht. Martijn ontving ons in loods en maakte stoelen op maat passemd voor ons. Uitgebreid de mogelijkheid tot testen, zeer flexibel rondom reservering, verzending en levering in verband met nieuwe woning. Aanrader!

Klantgericht, mooie stoelen, aanpasbaar voor lange mensen

Anneloes

Erg goede service en advies, kwalitatief mooie stoelen.

Goede service, snelle kosteloze levering

Levering is met DHL waar geen tijdslot aan gekoppeld was, dus ik moest de hele dag thuis blijven

Reijers

Bijzonder prettig, mooi product, vakkundig advies, snelle levering

product op voorraad, directe aanpassing aan persoonlijke wens

Carolien

Spontaan langs gegaan. We waren van harte welkom. Martijn voert met veel passie zijn werk uit. Flexibel, denkt met je mee en alles wat binnen zijn mogelijkheden ligt, doet hij voor je. En natuurlijk... Spontaan langs gegaan. We waren van harte welkom. Martijn voert met veel passie zijn werk uit. Flexibel, denkt met je mee en alles wat binnen zijn mogelijkheden ligt, doet hij voor je. En natuurlijk heeft de webshop prachtige meubelen. Kortom: mooi en eerlijk bedrijf!

Persoonlijk, vakkundig en flexibel.

nee

P. van Veggel

Goede en snelle service voor een mooie prijs

Zeer snel reageren en snelle levering

goed communiceren over nalevering