Particulier

Duidelijke website

Tanja Coenen

Perfect!

Zeer klantgericht en een grote service

Ga zo door..........

Sylvia

Top Service! Ik had de verkeerde maat kussens besteld. Toen ik belde werd meteen de oplossing geboden en omdat ik in de buurt woonde kon ik de kussens meteen komen omruilen. Heel blij mee!

Ik heb geen andere aanbieder gevonden die de specifieke maat kussen voor mijn lookalike Stark stoel kan leveren.

net

Michiel Elbers

Perfect - goede service, vriendelijk en snel

We konden dezelfde dag ‘s avonds nog langskomen en werden erg vriendelijk én goed geholpen. 4 mooie stoelen gekocht die erg bevallen. Stoelen werden onder onze neus in elkaar gezet en we konden de... We konden dezelfde dag ‘s avonds nog langskomen en werden erg vriendelijk én goed geholpen. 4 mooie stoelen gekocht die erg bevallen. Stoelen werden onder onze neus in elkaar gezet en we konden de stoelen direct mee naar huis nemen.

Gerard

Heel positief, snelle reactie en betrouwbaar

snelle response

Geen tips, het is prima geregeld!

stoel zittingen

gween

Kim

Positief, snelle levertijd

Snelle levertijd

Jacqueline

Heel fijn, snel geleverd

Kim

Heel erg tevreden. Had een tafel besteld en die had ik met een paar dagen al in huis. Terwijl ik er bij een andere grote webwinkel al 4 weken op aan het wachten was. Gelukkig daar kunnen annuleren... Heel erg tevreden. Had een tafel besteld en die had ik met een paar dagen al in huis. Terwijl ik er bij een andere grote webwinkel al 4 weken op aan het wachten was. Gelukkig daar kunnen annuleren en hier heel snel kunnen bestellen. Had ik dat eerder geweten..

Nvt

Fam Healey

Mooie producten Prijs Kwaliteit goed
Vriendelijke mee denkende mensen
Zeer tevreden

Goed advies en denken mee

Geen tips