Je aankoop wordt beschermd

Rob van Ruiten

persoonlijke benadering, telefonisch bereikbaar, meedenken

Patty

Buitengewoon plezierige ervaring. Een op een contact met eigenaar die buitengewoon voorkomend en behulpzaam was. Heel snelle service en perfecte levering. Goede prijs ook nog. Aanrader!

Snelheid en plezierig direct contact.

Shosh knaan

Heel vriendelijk en efficiënt. Goed en snel geholpen en het bestelde product direct opgestuurd met betaling achteraf.

E R

Na email contact waren we welkom om langs te komen met onze stoelen. Ter plekke kon er direct een nieuwe zitting geinstalleerd worden, we zijn er erg tevreden mee! Goede snelle service!

Klantvriendelijk
Snel

Bianca Marco

Via Google gevonden. Goeie prijs. Prima én hele snelle service!

Snelle en persoonlijke service.

Michiel

Ik heb nieuwe stoelzittingen opgehaald. Ik kreeg er de juiste schroeven en een bitje gratis bij om ze thuis zelf te kunnen monteren. Klantgericht!

kim De De brouwer

Een super leuke lijst binnen gekregen voor de tekeningen van onze kinderen. Helaas was hij beschadigd. Dit aangegeven en er wordt meteen een nieuwe gestuurd en de andere kan gratis terug gestuurd...

Snelle reactie ook savonds laat via de whatsapp

J.A. Kluit-Struik

Dit was de eerste keer en was alleen maar positief. Vooral vriendelijke en snelle afhandeling was prima.

Alleen maar.

Linda

Een enthousiast en gedreven bedrijf wat met je meedenkt. Kwaliteit en service staat hoog in het vaandel.

De kwaliteit van de raambekleding is geweldig. Men kan showmappen bekijken en lenen om zo de juiste kleur te kiezen. De uitleg over de keuze, werking en garantie is prima!

Marcel

Snel geleverd, goede service